کد خبر : 54047
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آذر 1394 - 9:35
-

ناظم الشریعه: فوتسال باید فدراسیون جداگانه‌ای داشته باشد/ شمسایی در فوتسال یک برند است

ناظم الشریعه: فوتسال باید فدراسیون جداگانه‌ای داشته باشد/ شمسایی در فوتسال یک برند است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم الشریعه در مورد وضعیت تیم ملی فوتسال برای حضور در جام ملت‌های آسیا بیان کرد: «طی این مدت کادر فنی و بازیکنان تیم زحمات زیادی برای آماده‌سازی تیم ملی کشیدند و مطمئن هستم با این وضعیت نتیجه خوبی در جام ملت‌‌ها کسب می‌کنیم.» وی درباره تاثیر بازی‌های لیگ

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم الشریعه در مورد وضعیت تیم ملی فوتسال برای حضور در جام ملت‌های آسیا بیان کرد: «طی این مدت کادر فنی و بازیکنان تیم زحمات زیادی برای آماده‌سازی تیم ملی کشیدند و مطمئن هستم با این وضعیت نتیجه خوبی در جام ملت‌‌ها کسب می‌کنیم.»

وی درباره تاثیر بازی‌های لیگ بر کیفیت تیم ملی فوتسال گفت: «هر چقدر لیگ بهتر و مناسب‌تری داشته باشیم به نفع تیم ملی است. خوشبختانه این فصل مسابقات لیگ با صلابت‌تر از سال‌های گذشته در حال برگزاری است و در دل این رقابت‌ها بازیکنان جدیدی به فوتسال ایران معرفی می‌شوند.»

سرمربی تیم ملی فوتسال در خصوص علت ضعف فوتسال ایران در سال‌های اخیر افزود: «در چند سال گذشته فوتسال ایران با یک نزول تدریجی مواجه شد که به از دست دادن قهرمانی آسیا منجر شد. این ضعف ناشی از چندین عامل است که یکی از این عوامل پیشرفت کشورهای دیگر آسیا در فوتسال است. رقبای ما در آسیا امکانات خوبی در اختیار دارند و چند سال اخیر هم با پیشرفت چشمگیری که در فوتسال داشتند، توانستند قهرمانی را از ما بگیرند. ما یک قوه خدادادی در زمینه فوتسال داریم که متاسفانه به دلیل نبود امکانات نمی‌توانیم این قوه را تبدیل به فعل کنیم، اما کشورهایی مثل ژاپن و تایلند با امکاناتی که در اختیار دارند، موفق شدند فوتسال خودشان را به ما برسانند.»

وی ادامه داد: «البته نباید همه ناکامی چند سال اخیر فوتسال را به گردن کادرفنی قبلی این تیم انداخت. سرمربی قبلی تیم ملی هم با استراتژی خاصی وارد ایران شد که متاسفانه نتوانست اندیشه‌های خودش را در فوتسال ایران پیاده کند.»

ناظم‌الشریعه با اشاره به قدرت فوتسال ایران در آسیا و قابلیت داشتن یک فدراسیون جداگانه برای این رشته ورزشی گفت: «در بسیاری از کشورهای دنیا که در فوتسال حرفی برای گفتن دارند، فدراسیون جداگانه‌ای برای این رشته دارند. این مسائل را قبلا ترابیان پیگیری کرده که متاسفانه نتیجه نداد. فوتسال یک رشته جداگانه از فوتبال است و این رشته ورزشی برای پیشرفت حتما باید جداگانه مدیریت شود.»

سرمربی تیم فوتسال در ادامه با اشاره به انتخاب وحید شمسایی به عنوان بهترین بازیکن فوتسال آسیا، که برای چهارمین بار موفق به کسب این عنوان شد، اظهار کرد: «وحید یکی از بهترین دوستان من است و رسیدن به این مهم توسط او باعث افتخار من و همه مردم ایران است. شمسایی در فوتسال آسیا و جهان برای خودش یک برند است و باید از تجربیات چنین افرادی در فوتسال استفاده شود.»

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.