کد خبر : 54237
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 آذر 1394 - 11:06
-

اردلان: می‌توانستیم شگفتی‌ ساز جام‌جهانی باشیم/ ۸۰ساعت سفر باعث خستگی تیم شد

اردلان: می‌توانستیم شگفتی‌ ساز جام‌جهانی باشیم/ ۸۰ساعت سفر باعث خستگی تیم شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران نیلوفر اردلان گفت: جام جهانی کوچک گواتمالا سطح بالایی داشت و تیم‌های بزرگ جهان در این رقابت‌ها شرکت داشتند و با وجود اینکه این تورنمت زیر نظر فیفا برگزار نمی‌شود ولی در میان در میان فوتسالیست‌ها از اهمیت ویژه‌ای بر خوردار است. او ادامه داد: این رقابت‌ها آن‌قدر مهم است که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران نیلوفر اردلان گفت: جام جهانی کوچک گواتمالا سطح بالایی داشت و تیم‌های بزرگ جهان در این رقابت‌ها شرکت داشتند و با وجود اینکه این تورنمت زیر نظر فیفا برگزار نمی‌شود ولی در میان در میان فوتسالیست‌ها از اهمیت ویژه‌ای بر خوردار است.

او ادامه داد: این رقابت‌ها آن‌قدر مهم است که اکثر تیم‌ها با کادر فنی که تیم ملی فوتسال مردان را هدایت می‌کند در این بازی‌ها حاضر شدند. یعنی کادر فنی آقایان برای، پرتغال و کاستاریکا، تیم ملی بانوان را در این تورنمت هدایت می‌کرد.

وی افزود: بسیاری از این تیم‌ها مثل برزیل از تورنمت دیگری به این مسابقات آمده بودند و برای همین از آمادگی خوبی برخوردار بودند و برزیل مثل ۴ سال گذشته، مقتدرانه باز هم به قهرمانی این مسابقات دست‌یافت.

اردلان در مورد هفتم شدن ایران در این رقابت‌ها، گفت: در ابتدا قرار نبود که ما در این رقابت‌ها شرکت کنیم برای همین هم در ایران اردویی نداشتیم. بعد از آنکه رئیس جمهور محترم لطف کردند و پیگیر حضور ما در گواتمالا شدند.

او با اشاره به اینکه ایران می‌توانست شگفتی‌ساز شود، افزود: شرایط پرواز و خستگی ۸۰ ساعت سفر باعث شد نتوانیم ن عملکرد لازم را داشته باشیم. ما ساعت ۳ صبح روز بازی به گواتمالا رسیدیم و می‌بایست ساعت ۵ بعد از ظهر هم مقابل پرتغال بازی کنیم. در نیمه نخست موفق شدیم برابر این تیم به تساوی برسیم ولی خستگی بدنی باعث شد تا در نیمه دوم نتوانیم برنده زمین باشیم. اگر این اتفاق می‌افتاد ما جزو ۴ تیم برتر این مسابقات می‌شدیم و می‌توانستیم شگفتی‌ساز این رقابت‌ها شویم. البته ما با شکست ژاپنی که در ۵ دوره جام جهانی‌های کوچک حضور داشت نشان دادیم که به حق مستحق قهرمانی آیا هستیم.

«گواتمالا شگفتی‌ساز رقابت‌ها بود» او ادامه داد: گواتمالا میزبان رقابت‌ها با برد ژاپن و تساوی صفر، صفرمقابل روسیه شگفتی ساز این رقابت‌ها بود. این تیم با حمایت هوادارن پر تعدادی که در سالن حاضر می‌شدند موفق شد دو نتیجه خوب به دست آورد. این تیم در بازی پایانی با ۱۰ گل از اسپانیا شکست خورد.

اردلان که در قهرمانی تیم ملی در آسیا به دلیل مشکلات خروجی حضور نداشت در مورد همراهی‌اش با تیم ملی در رقابتهای جام جهانی کوچک گواتمالا، گفت: خدا را شکر با حمایت مسوولین توانستم در این رقابت‌ها حاضر شوم.

او در پایان گفت: تیم ملی باید یک مقدار غربال‌گری شود و یک سری جوان‌ها بیایند و ظرف دو سه سال آینده جای ما را بگیرند. حضور در این رقابت‌ها تجربه خوبی برای فوتسال ما است. ضمن اینکه مسوولین باید به فوتبال بانوان هم توجه ویژه کنند. این تیم در رنکینگ فیفا وجود آرد و خیلی برای فدراسیون و همین‌طور فوتبال ایران مهم است که بتواند در این رشته هم موفق باشد.

برای پیوستن به کانال پایگاه خبری فوتسال در تلگرام، اینجاکلیک کنید

https://telegram.me/Fut5al

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.