کد خبر : 54208
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 آذر 1394 - 0:53
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای اصغری‌مقدم: با کمبود بازیکن می‌سوزیم و می‌سازیم/ کاری به رقبا نداریم! بسته هستند
-

اصغری‌مقدم: با کمبود بازیکن می‌سوزیم و می‌سازیم/ کاری به رقبا نداریم!

اصغری‌مقدم: با کمبود بازیکن می‌سوزیم و می‌سازیم/ کاری به رقبا نداریم!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جواد اصغری مقدم بعد از تساوی تیم دبیری مقابل فرش آرا در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال با بیان مطلب فوق افزود: به خاطر تاخیر هواپیما، ۶ صبح امروز به هتل رسیدیم و بازیکنانم واقعا خسته بودند. با این خستگی هدف ما برابر تیم فرش آرا این بود که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جواد اصغری مقدم بعد از تساوی تیم دبیری مقابل فرش آرا در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال با بیان مطلب فوق افزود: به خاطر تاخیر هواپیما، ۶ صبح امروز به هتل رسیدیم و بازیکنانم واقعا خسته بودند. با این خستگی هدف ما برابر تیم فرش آرا این بود که بازی را اداره کنیم؛ در واقع ما مدارا کردیم که بازنده نباشیم.

وی درباره عملکرد ضعیف فرهاد فخیم در دیدار امروز دبیری، تاکید کرد: فرهاد یک ماه است که مصدوم است و دستش شکسته. اگر او الان هم بازی می‌کند به خاطر تعصبش است. تیم ما فقط چهار، پنج بازیکن دارد و ما با کمبود بازیکن می‌سوزیم و می‌سازیم.

سرمربی – بازیکن تیم فوتسال دبیری درباره اینکه تیمش این هفته صدر جدول را از دست داده است، گفت: اشکال ندارد. به مس سونگون، گیتی پسند و تاسیسات تبریک می‌گویم که برنده بودند ولی ما بازی‌های خودمان را دنبال می‌کنیم و کاری به حریفان نداریم. بازی کردن با پنج، شش بازیکن در طول فصل کار سختی است.

برای پیوستن به کانال پایگاه خبری فوتسال در تلگرام، اینجاکلیک کنید

https://telegram.me/Fut5al

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.