کد خبر : 54230
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 آذر 1394 - 10:06
-

داور بین‌المللی فوتسال در خطر از دست دادن جام‌ملت‌های آسیا و جام‌جهانی

داور بین‌المللی فوتسال در خطر از دست دادن جام‌ملت‌های آسیا و جام‌جهانی
علیرضا سهرابی یکی از داوران بین المللی فوتسال ایران در خطر از دست دادن قضاوت در مسابقات فوتسال جام ملتهای آسیا و جام جهانی است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کنفدراسیون فوتبال آسیا چند هفته پیش از داوران بین المللی فوتسال تست‌هایی را می‌گیرد تا میزان آمادگی جسمانی آنها را بسنجد. یکی از این تست‌ها، «یویو» بوده که سهرابی به خاطر اشتباه تکنیکی در این تست، نمره قبولی نگرفت.

این تست توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا گرفته شده و هنوز فیفا آن را ابلاغ نکرده است. با این حال گفته می‌شود AFC نتایج این تست را برای انتخاب داوران مسابقات فوتسال جام ملتهای آسیا که بهمن ماه در ازبکستان برگزار می‌شود در نظر گرفته است.

سهرابی با تایید این خبر گفت: فدراسیون فوتبال با کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه‌نگاری کرده تا مجددا از من تست گرفته شود. در تست یویو اشتباه تکنیکی کردم ولی از نظر بدنی مشکلی نداشتم. با این حال می‌گویند AFC دیگر از داوران برای حضور در جام ملت‌های آسیا تست نخواهد گرفت و نتایج همین دوره گذشته را ملاک قرار می‌دهند.

وی افزود: اگر این‌طور باشد، جام‌ملت‌ها را از دست می‌دهم و طبیعتا وقتی به جام ملت‌ها هم نروم، حضورم در جام‌جهانی در ابهام قرار می‌گیرد.

منبع: مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.