کد خبر : 54296
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 آذر 1394 - 11:37
-

درخشش نظری در حضور سرمربی تیم‌ملی/ گفتگوی طولانی روسای سابق

درخشش نظری در حضور سرمربی تیم‌ملی/ گفتگوی طولانی روسای سابق

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار تماشایی روز گذشته دو تیم مدعی تاسیسات دریایی تهران و حفاری اهواز با برتری ۴ بر ۲ تیم تهرانی به اتمام رسید، حواشی این دیدار را بخوانید. – دو تیم در حالی بازی را آغاز کردند که تاسیسات با پیراهن های سبز و حفاری با پیراهن‌های زرد پا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار تماشایی روز گذشته دو تیم مدعی تاسیسات دریایی تهران و حفاری اهواز با برتری ۴ بر ۲ تیم تهرانی به اتمام رسید، حواشی این دیدار را بخوانید.
– دو تیم در حالی بازی را آغاز کردند که تاسیسات با پیراهن های سبز و حفاری با پیراهن‌های زرد پا به میدان گذاشته بود. پیراهن‌های دروازه‌بان دو تیم نیز شباهت زیادی به هم داشت.
– محمد ناظم‌الشریعه (سرمربی تیم ملی)، عباس ترابیان(رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال)، صادق درودگر (رئیس سابق کمیته فوتسال)، دکتر غلامرضا منوچهری (مدیرعامل شرکت تاسیسات) از مهمانان ویژه این دیدار بودند که گفتگوی طولانی ترابیان و درودگر روسای سابق و اسبق کمیته فوتسال در طول نیمه اول جالب توجه بود، البته ترابیان در ابتدای نیمه دوم از سالن خارج شد.
– وحید شمسایی برای استفاده حداکثری از ۱۲ بازیکن خود ، بازی را از روی سکوها دنبال کرد و رضا ناصری نیز که با ماسک بر دهان در سالن حاضر بود وی را در هدایت تیم همراهی کرد.
– بازی در نیمه اول با برتری یک بر صفر تاسیسات به پایان رسید و تا ۷ دقیقه پایانی نیمه دوم نیز این نتیجه تداوم داشت.
– شبکه خبر و باشگاه خبرنگاران به پوشش تصویری این مسابقه پرداختند.
– محمد کشاورز و مصطفی نظری در حضور سرمربی تیم‌ملی نمایش خوبی از خود به جا گذاشتند تا تماشاگران با صخره سنگی و سیم خادار از این دو نفر یاد کنند، البته حسن‌زاده نیز روز خوبی را در برابر برادرش پشت‌سر گذاشت.
– گل دوم تیم تاسیسات بلافاصله پس از زدن گل اول حفاری و از روی حرکت خوب مثلث سنگ سفیدی، حسن زاده و کشاورز به ثمر رسید تا برتری عددی از آن تهرانی‌ها شود.
– در پایان بازی وحید شمسایی به شدت از بازیکنان خود به دلیل از دست رفتن موقعیت های گلزنی انتقاد کرد. یاران شمسایی حداقل ۴ فرصت گلزنی مسلم در زمان استفاده بازیکنان حفاری از سیستم ۵ نفره را از دست دادند.
– فرید نماری کاپیتان حفاری به دلیل حرکت خطرناک بر روی حسن‌زاده و در حالی که تاسیسات دو بر یک پیش بود با کارت قرمز مستقیم سهرابی از بازی اخراج شد، تا دیدار هفته آینده تیمش برابر فرش‌آرا را هم از دست بدهد.
– برگزاری بازی از لیگ‌برتر هندبال باعث شد تا پس از اتمام بازی بازیکنان و عوامل تیم‌ها سریعتر زمین را برای انجام این دیدار ترک کنند.
– نیمکت‌نشینان تیم حفاری بارها از سرپرست تیم خود درخواست می‌کردند که نسبت به تصمیمات داور اعتراض کند، که هیچ گاه با اجابت مواجه نشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.