کد خبر : 54425
تاریخ انتشار : شنبه 21 آذر 1394 - 12:30
-

شمسایی:قهرمانی لیگ فوتسال دست خودمان است/ به بازی این هفته هم نمی‌رسم

شمسایی:قهرمانی لیگ فوتسال دست خودمان است/ به بازی این هفته هم نمی‌رسم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی درباره آخرین وضعیت تیم تأسیسات دریایی برای بازی با مقاومت البرز در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتسال، اظهار کرد: پیش از آنکه به تیم مقاومت فکر کنیم، باید به مشکلات خودمان فکر کنیم که چند وقتی است گریبانگیرمان شده است. چند روزی است که به خاطر تعداد زیاد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی درباره آخرین وضعیت تیم تأسیسات دریایی برای بازی با مقاومت البرز در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتسال، اظهار کرد: پیش از آنکه به تیم مقاومت فکر کنیم، باید به مشکلات خودمان فکر کنیم که چند وقتی است گریبانگیرمان شده است. چند روزی است که به خاطر تعداد زیاد مصدومان تمرین نمی‌کنیم و بازیکنانی مثل سعید عباسی و محمد زارعی را در اختیار نداریم.

وی افزود: همچنین علی‌اصغر حسن‌زاده هم مصدوم شده و شرایط تمرین نداشته است. قدرت بهادری ۲ اخطاره است و نمی‌تواند ما را در بازی این هفته همراهی کند. محمد کشاورز هم سرما خورده ولی امیدوارم که او و حسن‌زاده به بازی این هفته برسند.

سرمربی- بازیکن تیم تأسیسات دریایی یادآور شد: قطعا بازی سختی را با مقاومت داریم؛ چراکه آنها بازیکنان جوان و باانگیزه ای دارند و یقه تیم‌های بزرگ را گرفته‌اند. می‌دانم بازی دشواری داریم به خصوص اینکه تعداد زیادی از بازیکنان ما مصدوم هستند، ولی اگر بخواهیم در ادامه راه صدرنشین بمانیم باید با تمام وجود بازی کنیم.

شمسایی درباره وضعیت مصدومیت خودش هم تصریح کرد: من قطعا به بازی این هفته هم نمی‌رسم. مصدومیتم عذاب‌آور شده است. در این روزها فقط فیزیوتراپی می‌کنم، ولی هیچ نشانه ای از اینکه بخواهم نرم‌دوی را شروع کنم، دیده نمی‌شود.

وی در ادامه به شرایط پیش روی تیمش در هفته‌های پایانی اشاره کرد و  گفت: اگر در ۵ هفته باقی مانده همان تمرکزی را که در بازی با حفاری داشتیم، حفظ کنیم، قطعا مدعی قهرمانی خواهیم بود. قهرمانی دست خودمان است. قبلا هم همینطور بود ولی آنقدر فرصت‌سوزی داشتیم که صدر را برای مدت کوتاهی از دست دادیم.

سرمربی- بازیکن تیم تأسیسات دریایی تصریح کرد: البته ما به این فکر نمی‌کنیم که قهرمانی دست خودمان هست یا نه. به این فکر می‌کنیم که اگر تمرکز بازیکنانم حفظ شود، می توانیم موفق باشیم، به خصوص اینکه مجموعه تأسیسات دریایی هم پشت سر تیم ما است و از لحاظ پشتیبانی هیچ مشکلی نداریم.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 11 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

گیتی پسند قهرمان شنبه , ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸

وحید شمسایی تو با این همه هزینه واین همه بازیکن تیم ملی وقتی میایی میگی بازیکن نداریم همه خندشون میگیره پس بقیه تیم ها چی بگن؟؟!!!!دوباره داری سیا بازی در میاری که همه فکرکنن قهرمانی با تاسیست کار مهمی هست ؟؟؟ نه بابا این تیم بدون مربی هم باید قهرمان بشه با این همه بازیکن وهزینه میلیاردی!!

..... شنبه , ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲

آقای گیتی پسند وحید همه بازیکناش مصدومن واسه همین میگه بازیکن نداریم
اول متن رو بخون بعد نظر بده
اگه تاسیسات بدون مربی هم باید قهرمان بشه پس چرا تیم ملی با اون همه بازیکن تو دوره خسوس قهرمان نشد؟؟؟

گیتی پسند قهرمان شنبه , ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵

آقای سه نقطه چرا بقیه تیم ها اینقدر مصدوم ندارن؟؟!! همه همین شرایط رو دارن ولی شمسایی چون ترسیده با این همه هزینه قهرمان نشه از الان شروع کرده به آه وناله کردن !! مثل بازیهای آسیایی اصفهان اینجا همه با تاسیسات همکاری کردن این همه تماشاچی اومد استادیوم ولی شمسایی هر روز اه وناله میکرد که ما اگر تو یک کشوردیگه بودیم راحتر بودیم!!!! دیگه دست وحید شمسایی تو این فوتسال روشده

امید شنبه , ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵

گیتی مثل اینک مثل تیم گیتی حاشیه بازی خیلی ازتیمهای بزرگ بودن ک نتیجه نگرفتن چون تیم بزرگ حاشیه داره وجمع کردنش سخته این کارم ازدست هیچکس برنمیادجزوحیدشمسایی اقای فوتسال جهان…..خلاص.بارکلاداش وحیدشمسایی

نام ... شنبه , ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۸

تیم تاسیسات که هر بازیکنش به تنهایی میتونه نتیجه را تغییر بده تا حالا هم اونقدر بد کار کرده
که رقبا تهدیدش می کنند.این تیم با این همه ستاره و این همه ادعا بخدا اگه دست کمک مربی تیم ته جدولی هم بود
قهرمانش می کرد.مربی واقعی اونی که مثل مقاومت و آذرخش یقه تیمهای بزرگ را می گیره

محمد شنبه , ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۱

واقعا خجالت داره تیم تاسیسات با این همه ملى پوش قهرمان نشه اگر تاسیسات قهرمان نشه باید فاتحه این تیم رو بخونن چون هیچ تیمى تو ایران این همه ملى پوش نداره و هیچ تیمى مثل تاسیسات هزینه نکرده خدایى قهرمان نکردن این تیم هنر میخواد !!!!

نام ... شنبه , ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۲

شمسایی خخخخخخخ

نام ... شنبه , ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۳

شمسایی یادته تو حیدریان از وفایی کفی خوردی.خخخخخ
وای تو تیری فور
شمسایی لایی خور
خخخخ

نام ... شنبه , ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۴

بابا بیسواد وان تو تیری فور ن وای!!!

طرفدار گیتی یکشنبه , ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰:۰۰

شمسایی هرچه بگندد نمکش میزند,, وای به روزی که بگندد نمک.

نام ... یکشنبه , ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲

اگر نظری نبود تو تاسیسات خدایی الان صدر نبود اگر علم فوتسال داشته باشید تا الان بیش از ۷بازی نظری به تنهایی دراورده کشاورز حسن زاده خیلی ضعیف شدن حسن زاده تو بازی سوتی میده کشاورزم همش نفسش میگیره شمساییم که خودشو میندازه زمین همش مسدومه ههههههه