کد خبر : 54500
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 آذر 1394 - 17:52
-

خالقی:از مسئولان استان بسیار گله مندیم/شاید فصل آینده عطای تیمداری را به لقایش ببخشیم

خالقی:از مسئولان استان بسیار گله مندیم/شاید فصل آینده عطای تیمداری را به لقایش ببخشیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدیرعامل باشگاه مقاومت البرز گفت: علیرغم دستور استاندار البرز برای حمایت از تیم فوتسال مقاومت همچنان بدون حامی و پشتیبان هستیم. محمد خالقی در گفتگو با مهر، اظهار کرد: چندی پیش استاندار البرز دستوری را به سازمان همیاری شهرداری های استان البرز برای حمایت از تیم فوتسال لیگ برتری مقاومت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدیرعامل باشگاه مقاومت البرز گفت: علیرغم دستور استاندار البرز برای حمایت از تیم فوتسال مقاومت همچنان بدون حامی و پشتیبان هستیم.
محمد خالقی در گفتگو با مهر، اظهار کرد: چندی پیش استاندار البرز دستوری را به سازمان همیاری شهرداری های استان البرز برای حمایت از تیم فوتسال لیگ برتری مقاومت داد اما با گذشت چند ماه این دستور به سرانجام نرسیده است.

وی افزود: پیگیری های زیادی داشتیم اما در نهایت به ما گفته شد برای اختصاص کمک مالی نیاز به تشکیل جلسه هیئت مدیره است و بعید می دانم تا پایان فصل کمکی به این تیم از این ناحیه شود.

خالقی با بیان اینکه در این فصل هم به تنهایی امورات باشگاه را به پیش بردیم، گفت: متاسفانه علیرغم همه وعده ها کسی به یاری ما نیامد و با حمایت های دلسوزانه سردار علی استاد حسینی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) امورات باشگاه و تیم فوتسال را به پیش برده ایم.

وی تصریح کرد: مقاومت تا به اینجای فصل نتایج آبرومندانه ای را گرفته و نماینده ای شایسته برای استان البرز بوده اما در سوی مقابل آن حمایتی که مسئولان استان باید بکنند وجود ندارد و از این بابت بسیار گله مندیم.

مدیرعامل باشگاه مقاومت البرز ادامه داد: در صورتی که این بی توجهی ها ادامه پیدا کند و حمایت لازم از سوی استان صورت نگیرد شاید فصل آینده تیمداری نکنیم و عطای آن را به لقایش ببخشیم.

خالقی در پایان گفت: جوانان مقاومت و کادرفنی ما با تلاشی مضاعف و علیرغم همه محدودیت ها به مصاف رقبای متمول می روند و هدف شان در وهله نخست دفاع از اعتبار و کیان ورزش البرز است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲

مسولین استان البرز از خواب بیدار بشید بخدا این جوانان گناه دارن با این نتایج خوب مورد بی مهری شما قرار میگیرند من به عنوان یک کرجی از عوامل وبازیکنان مقاومت تشکر میکنم

کرجی یکشنبه , ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۶

چرا باید کمک کنن.شهرستان های دیگه باید کمک کنن چون جوانان شهرستانی دارن تو مقاومت تجربه کسب میکنن نه جوانای کرجی…رضا فلاح اخرت خودس رو خراب کزده…

نام ... یکشنبه , ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۷

این شهرستانیا بودن که این تیمو اوردن لیگ برتر .

طرفدار گیتی دوشنبه , ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱:۳۰

خب اینم بهانه های تقدیم سه امتیاز به شمسایی