کد خبر : 54449
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 آذر 1394 - 11:40
-

راز ماندگاری وحید

راز ماندگاری وحید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،صادق درودگر رئیس سابق کمیته فوتسال درباره وحید شمسایی یادداشتی نوشته است که آن را می توانید بخوانید: انتخاب وحید شمسایی به‌عنوان برترین فوتسالیست آسیا بازهم نشان داد که این ورزشکار ایرانی یکی از نوابغ رشته خود و همچنین یکی از موفق‌ترین و استثنایی‌ترین ورزشکاران ایرانی در طول سالیان گذشته

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،صادق درودگر رئیس سابق کمیته فوتسال درباره وحید شمسایی یادداشتی نوشته است که آن را می توانید بخوانید:

انتخاب وحید شمسایی به‌عنوان برترین فوتسالیست آسیا بازهم نشان داد که این ورزشکار ایرانی یکی از نوابغ رشته خود و همچنین یکی از موفق‌ترین و استثنایی‌ترین ورزشکاران ایرانی در طول سالیان گذشته است. شمسایی به لحاظ کسب افتخارات داخلی و بین‌المللی حتی از فوتبالیستی چون علی دایی هم بالاتر است. تعداد حضور او در جام‌جهانی و رقابت‌های قهرمانی آسیا، تعداد گل‌های ملی و انتخابش برای بار ششم به‌عنوان بهترین فوتسالیست آسیا، از او چهره‌ای پرافتخار‌تر نسبت به علی دایی ساخته است. اما سوال اینجاست که چه‌طور یک ورزشکار می‌تواند این همه سال در سطح اول قرار داشته باشد؟ با نگاهی به زندگی ستارگان ورزش متوجه می‌شویم که تمام آنها سه فاکتور استعداد، پشتکار و اراده را به بهترین نحو در خود داشته‌اند. اکثر ورزشکاران برتر استعداد ذاتی مناسب، پشتکار بالا و اراده‌ای قوی داشته‌اند، اما فاکتور چهارمی هم وجود دارد که امثال وحید شمسایی با داشتن آن توانسته‌اند خود را از دیگران متمایز کنند.

وحید شمسایی جاه‌طلبی و میل به پیروزی بالایی در خود دارد، همان‌گونه که علی دایی از شکست بیزار است، وحید شمسایی هم در راهی قدم برنمی‌دارد که منتهی به شکست شود. من اراده قوی او در داشتن رژیم غذایی منحصربه‌فردش را تحسین می‌کنم و اینکه او هیچ‌گاه دست از تمرین برنمی‌داشت و اعتقادی به استراحت بیشتر از یک روز نداشت.

اما اینکه چرا تیم ملی ما در پنج شش سال اخیر از وحید شمسایی استفاده نمی‌کرد هم سوال دیگری است. وحید شمسایی همواره حقیقت را می‌گفت؛ حتی اگر منجر به کنار گذاشتن او از سطح اول فوتبال ملی می‌شد. اتفاقی که افتاد و عده‌ای که از چنین خطر بالقوه‌ای در هراس بودند در دوره‌ای سعی داشتند به علاقه‌مندان ثابت کنند که دوران وحید به پایان رسیده است و او دیگر نمی‌تواند همپای جوانان به تمرین و مسابقه مشغول شود. فکر می‌کنم انتخاب مجدد او به‌عنوان برترین فوتسالیست آسیا خط قرمزی بود بر این فرضیه و روسیاهی که ماند برای آنهایی که او را از تیم ملی کنار گذاشتند.

منبع:وب سایت نود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 18 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲

دراینکه شمایی تلاش میکند شکی نیس اما دوره اش تمام شده اگر موفقیتی دارد بخاطر حضور بازیکنان بزرگ وباتجربه ای است که درتیمش حضور دارن نه خود شمسایى این و همه میدونن گرچه شما فقط میخوایید به. اسم شمسایی بزنید !!!!!بهترین بازیکن باشگاههای اسیا هم حقش نبود حق کس دیگه رو از راه غیر فوتسالی که استاد هست گرفت چون امار و ارقام خیلی براش مهمه و برای همین هم داره زور میزنه جام جهانی بره به لطف دوستانش و سایت شما البته باعصا ،،.خخخ تیم تاسیسات باید بااین بازیکنا و هزینه ولابی بااختلاف قهرمان بشه این ضعف شمسایه اگه نشه

هوداردوآتیشه آلومینیوم هرمزگان چهارشنبه , ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۵

وحیدیعنی اسطوره یعنی افتخارایران…….. بازی تاسیسات آذرخش توبندرعباس بیایم پیشوازت…. درودبراسوره تمام نشدنی فوتسال ایران…. مثل شماتوجهان وجودنداره……آقاوحیددلش پاکه کاری به حسودانداره

ميلاد دوشنبه , ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۹

حسادت ممنوع

نام ... سه شنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۹

حسادت ممنوع

حبیب یکشنبه , ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸

دوست عزیز وحید شمسایی تمام گلهایی که زده با لابی زده؟آیا حمایت از یک اسطوره کار اشتباهی محسوب میشه؟آیا گلی که باعث پیروزی تیم تاسیسات مقابل ژاپن توسط شمسایی زده شد بخاطر بازیکنانی که کنارش بودن بود.واقعا انصاف خوب چیزیه.

نام ... یکشنبه , ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۰

از اینکه که ایرانی به این همه عناوین دست یافته واقعا باعث افتخار هر ایرانی است
ولی در دو بار میزبانی جام باشگاههای آسیا که در اصفهان برگزار شد از نزدیک شاهد بودم که چه کسانی چه افرادی را با چه سطح دانشی برای گروه آنالیز بازیها انتخاب و منسوب نمودند و از آنها چه میخواستند و نتیجه آن هم معلوم!!
البته چند نفر اهل فن هم بودند ولی…
بنابراین میتوان گفت نقش مهمی را در انتخاب بهترینها در این بازیها را بپای این دوستان هم میتوان گذاشت

نام ... دوشنبه , ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱:۱۱

اقا حبیب چهل دقیقه توزمین بودن وراه رفتن بایدم گل بزنه زحمت و بقیه میکشم تلاش میکنن دفاع میکنن !!!!درضمن صفحه اصلیه سایت و نگاه کنی همه چیز مشخصه حمش مطلب از شمسایی و تعریف وتمجید الکی و تبلیغ و لابی همین البته اگه انصافی که میگی داشته باشی

م.. دوشنبه , ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱:۳۶

تبانی

محمد دوشنبه , ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۹:۵۰

راز ماندگاریش در خراب کردن اسطوره های واقعی فوتسال مثل حیدریان و نظری و کشاورز و حسن زاده هست یادت رفته چه جوری حق حسن زاده رو تو باشگاه های آسیا خورد ؟؟!! حق بقیه رو هم همین طوری خورده خدا جوابش رو میده نگران نباش!!

نام ... دوشنبه , ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵

این ادمای حسود جرا دست از سر اسطوره برنمیدارن؟؟؟؟؟؟؟؟؟

محمد چهارشنبه , ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵

به آدم هله هوله کسی حسادت میکنه؟!!!خخخخخخخخ

نام ... سه شنبه , ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۶

راز ماندگاری وحید=خرید هرچی بازیکن تو لیگ
اگه این بازیکنا را بدی دست ی معلم ورزش خودشون قهرمان میشن

حسین جمعه , ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۲

اره دوست عزیز همه گل هاش رو با لابی زده اره اصلا شما راست میگین اصلا با بلاتر دستش تو به کاسه بوده که شده آقای گل جهان
این حرف های مغرضانه رو جمع کنید
فوتسال ایران نه فوتسال آسیا نه بلکه فوتسال جهان رو با وحیدشمسایی میشناسن

مجید یکشنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹

واقعا یک سری از آدمها بی لیاقت هستندو همانطور که ما میدانیم ما ایرانیها غریبه پسند و مرده پرست هستیم

حسن پنجشنبه , ۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۶

سلام . من متاسفم برای دوستانی که مشخصه فوتبالی نیستن و فقط از روی حسادت و عدم اگاهی نظر میدن. وحید شمسایی یک افتخار تکرار نشدنی برای ما ایرانیهاست و همیشه بهش افتخار میکنیم.

نام ... سه شنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۷:۵۷

آقای درودگر ای کاش شان خودت را بالاتر از این میدیدی
اینکه شما دست به قلم میشوی و راز ماندگاری وحید را مینویسی خیلی برازنده نبود!!!

تبریزی عاشق وحید آبی دل سه شنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۹

قرمزها حسودی نکنند…علی دایی هیچ وقت به گرد پای وحید آقا نمی رسه …..شمسایی سرور کل جهانه…

محمد چهارشنبه , ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۳

اگه منم کل بازیکنای تیم ملی رو داشتم پنج هفته مونده به آخر لیگ تیم رو قهرمان میکردم ههه