کد خبر : 54419
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 آذر 1394 - 10:32
-

صدرنشین در خانه پدیده لیگ/ دوئل حیثیتی لک و خوراکچی برای اثبات شایستگی/ قدیمی ترین تیم های لیگ به دنبال خروج از بحران

صدرنشین در خانه پدیده لیگ/ دوئل حیثیتی لک و خوراکچی برای اثبات شایستگی/ قدیمی ترین تیم های لیگ به دنبال خروج از بحران

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور درحالی عصر دوشنبه با برگزاری شش مسابقه به اتمام می رسد که رقابت در صدر و قعر جدول به اوج حساسیت خود رسیده است و تیم ها با حداکثر توان خود برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده تلاش می کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور درحالی عصر دوشنبه با برگزاری شش مسابقه به اتمام می رسد که رقابت در صدر و قعر جدول به اوج حساسیت خود رسیده است و تیم ها با حداکثر توان خود برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده تلاش می کنند. در بازی های حساس این هفته تیم صدرنشین تاسیسات دریایی مقابل پدیده لیگ یعنی مقاومت البرز قرار خواهد گرفت. تیم مس سونگون که با تفاضل گل کمتر نسبت به تاسیسات، در رده دوم قرار دارد در مشهد به دیدار فردوسی خواهد رفت. جدال گیتی پسند مدعی با میثاق بحران زده نیز بسیار جالب خواهد بود چرا که تقابل لک وخوراکچی در مقابل تیم های سابق خود و دوئل آنها بدون شک بر جذابیت های این دیدار خواهد افزود. دیدار شهروند و منصوری قرچک نیز برای هر دو تیم از اهمیت فراوانی برخوردار است چرا که برای فرار از منطقه خطر نیازمند کسب هر ۳ امتیاز این بازی هستند. در سایر دیدارها حفاری در اهواز پذیرای فرش آرا مشهد می باشد و آذرخش بندرعباس میزبان یاسین پیشرو قم خواهد بود.

نتایج زنده بازی ها را فردا در صفحه نتیجه زنده(اینجا) دنبال کنید.

*اعداد داخل پرانتز رتبه تیم ها در جدول است.

مقاومت(۷)-تاسیسات(۱)؛ صدرنشین در خانه پدیده لیگ

تاسیسات دریایی که به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به مس، در صدر جدول قرار دارد به هیچ عنوان نمی خواهد امتیازی را در این هفته ها از دست بدهد. شاگردان شمسایی که در نیم فصل دوم و در دیدارهای خارج از خانه متحمل ۳ شکست شده و متزلزل ظاهر شده اند، برای شکستن طلسم خود به میدان می روند. از طرفی تیم جوان مقاومت با نتایج خوبی که کسب کرده نشان داده به راحتی شکست را نمی پذیردو همین مسئله بر حساسیت های این مسابقه می افزاید.

فردوسی(۱۲)-مس(۲)؛ اهداف متفاوت دو تیم در دیداری حساس 

این بازی از اهمیت فراوانی برای هر دو تیم برخوردار است. تیم فردوسی برای فرار از سقوط باید با دست پر از این مسابقه خارج شود و سونگونی ها هم برای صدرنشینی و باقی ماندن در جمع مدعیان چاره ای جز کسب ۳ امتیاز ندارند. مشهدی ها با استراحتی که در هفته گذشته داشته اند، خود را برای این دیدار آماده کرده اند تا امتیازات بازی را در خانه نگه دارند و در آنسوی میدان هم شاگردان افضل می دانند اگر امتیازی از دست دهند، کارشان برای قهرمانی بسیار دشوار می شود.

گیتی پسند(۴)-میثاق(۱۰)؛ دوئل حیثیتی لک و خوراکچی برای اثبات شایستگی

یکی از جذاب ترین بازی های فصل در اصفهان برگزار خواهد شد جاییکه شاهد تقابل رضا لک و محمود خوراکچی در برابر تیم های سابق خود خواهیم بود. طبیعتا هیچکدام از سرمربیان دو تیم دوست ندارند در این بازی شکست بخورند چرا که علاوه بر حیثیتی بودن این دیدار، می تواند در اثبات شایستگی آنان نیز تاثیرگذار باشد. گیتی پسند برای ماندن در کورس قهرمانی چاره ای جز برد ندارد و میثاق هم اگر به مانند دیدارهای گذشته شکست بخورد، به قعر جدول نزدیک و نزدیکتر می شود. این مسابقه با حکم کمیته انضباطی بدون حضور تماشاگران برگزار می گردد.

حفاری(۵)-فرش آرا(۱۱)؛ اهوازی ها در اندیشه تثبیت جایگاه پنجمی

حفاری با شکستی که هفته گذشته پذیرفت، اندک شانس قهرمانی خود را از دست داد تا از این پس برای تثبیت جایگاه پنجمی تلاش کند و فصل را به بهترین شکل ممکن به اتمام برساند. اهوازی ها در خانه معمولا به تیم باج نمی دهند و امتیازات خانگی را در خانه نگه می دارند. تیم فرش آرا نیز با یک امتیاز ارزشمندی که هفته گذشته کسب کرد، به ماندن در لیگ امیدوارتر شد و با روحیه ای مناسب به اهواز سفر می کند تا با دست پر از این دیدار خارج شود. فرید نمازی کاپیتان حفاری اهواز بدلیل محرومیت سرشناس ترین غایب این دیدار است.

آذرخش(۸)-یاسین پیشرو(۶)؛ تقابل انگیزه و تجربه در بندر

آذرخش با نتایج درخشانی که در چند هفته اخیر کسب کرد، خود را از قعر جدول جدا کرده و تا حدودی خیال طرفداران اش را از بقا در لیگ برتر راحت کرده است. شاید با مشکلات فراوانی که آذرخشی ها با آن دست و پنجه نرم می کنند، کمتر کسی فکر می کرد این تیم در لیگ برتر بماند اما انگیزه های بازیکنان این تیم سبب شد نتایجی درخور تحسین گرفته و از قعر جدول فاصله بگیرند. قمی ها نیز با شکست در هفته گذشته در همان رتبه ششم باقی ماندند و برای بدست آوردن حداکثر امتیازات این دیدار به بندرعباس سفر می کنند تا با بهره بردن از تجربه بازیکنان شان، به هدف خود دست پیدا کنند.

شهروند(۱۳)-منصوری(۹)؛ قدیمی ترین تیم های لیگ به دنبال خروج از بحران

قدیمی ترین تیم های لیگ برتر در شرایط سختی به دیدار هم می روند. این دو تیم که از پرطرفدارترین تیم های ایران نیز به شمار می روند، برای رهایی از بحران و وضعیت سختی که گرفتار آن شده اند چاره ای جز پیروزی ندارند. ساروی ها بیش از سایر تیم ها خطر سقوط را احساس می کنند و از همه توان خود برای کسب برتری استفاده می کنند چرا که در خانه و در مقابل دیدگان طرفداران شان از شهید منصوری پذیرایی خواهند کرد و نمی خواهند امتیازی از دست بدهند. در طرف دیگر نیز قرچکی ها با شکست تلخ هفته گذشته، می دانند اگر در این بازی هم شکست بخورند، به جمع فانوس به دستان اضافه می شوند. احمد دستیاران و سعید بلباسی از شهروند ساری بدلیل مصدومیت در این دیدار غایب خواهند بود.

برنامه و اسامی داوران هفته بیست و دوم لیگ برتر:

دوشنبه ۲۳  آذر ساعت ۱۶

فردوسی مشهد – مس سونگون ورزقان (سالن کارگران ۲ مشهد)
قاسمعلی شهسوار – محمدرضا ذاکری – عبدالحسین شاهی – میلاد حمزه – ناظر: مهران جعفری

____________________
آذرخش بندرعباس – یاسین پیشروی قم (سالن فجر بندرعباس)
علیرضا یگانه – علی حفیظی – روح اله مطهری – صادق محمدی – ناظر: صدرالدین موسوی

____________________
ملی حفاری ایران – فرش آرا مشهد (سالن نفت اهواز)
پژمان رضایی – رضا ترابی – عبدالرحیم محمدی – اصغر احمدی – ناظر: عبدالحمید باقری

____________________
شهروند ساری – شهید منصوری قرچک (سالن سیدرسول حسینی ساری)
سعید عباسی – رضا وثوقی – قباد فتح الهی – بهنام نقوی – ناظر: هوشنگ شهرکی

____________________
گیتی پسند اصفهان – میثاق تهران (سالن پیروزی اصفهان)
علیرضا سهرابی – جواد غلامزاده – حمیدرضا قدسی راغب – نیما روحانی – ناظر: هرمز مشفق

____________________
مقاومت البرز – تاسیسات دریایی تهران (سالن انقلاب کرج)
محمد نصیرلو – امید سهرابی – حسینعلی محمدنژاد- امیر دریایی – ناظر: نعمت کریمی

در این هفته تیم دبیری تبریز استراحت دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.