کد خبر : 54671
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 آذر 1394 - 21:57
دسته‌بندی نشده
-

تجلیل گیتی پسند از سرمربی اخراجی خود!/ کنترل شدید برای بی تماشاگر بودن بازی

تجلیل گیتی پسند از سرمربی اخراجی خود!/ کنترل شدید برای بی تماشاگر بودن بازی
گزارش و حاشیه های بازی تیم های گیتی پسند اصفهان و میثاق تهران در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر را در ادامه بخوانید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در ایستگاه ٢٢ لیگ برتر فوتسال کشور روز دوشنبه گیتی پسند اصفهان میزبان میثاق تهران بود.

این بازی به دلیل رای کمیته انظباطی در مورد بازی گیتی پسند و شهید منصوری قرچک که جمعه هفته گذشته در اصفهان برگزار شده بود، بدون تماشاگر برگزار شد. پیش از بازی نیز کنترل شدیدی از سوی ناظر بازی برای ورود خبرنگاران به ورزشگاه می شد. حتی برخی اعضای کادرفنی تیم ها که کارت نداشتند اجازه حضور در سالن پیدا نکردند.

شایان ذکر است که حدود دوماه پیش جایگاه دوسرمربی این بازی متفاوت بود. خوراکچی در گیتی و لک در میثاق. شاید اولین نکته تامل برانگیز این بازی جابجایی این دو مربی بود به نحوی که این بازی را به دوئلی بین لک و خوراکچی تبدیل می کرد.

نخستین حاشیه بازی عدم حضور محمود خوراکچی در زمان گرم کردن بازیکنان بود.

بازی راس ساعت ١۶ با سوت علیرضا سهرابی در ورزشگاه پیروزی به جریان افتاد.

از همان ثانیه های ابتدایی بازی معلوم شد که بازی تاکتیکی سر لوحه ی کار دو تیم است به نحوی که در دقیقه دوم بازی احمد اسماعیل پور با یک توپ ربایی زیبا اول گل گیتی پسند را به ثمر رساند.

حدود سی ثانیه بعد مجید حاجی بنده در یک ضد حمله سریع دفاع گیتی را دچار شوک کرد و با یک شوت قوی نتیجه را به مساوی کشاند.

از ابتدای بازی فشار زیادی روی دروازه دو تیم بود اما سپهر محمدی گلر موفق گیتی هر بار جریان بازی را به نفع تیم خود بر می گرداند.

در اواسط نیمه دوم میثاق فشار خود را دوچندان کرد و دفاع گیتی پسند را بسیار خسته نمود  ولی با این حال گیتی پسند هم ضد حمله های زیادی به دست آورد اما موفق به گل زنی نشد.

تیم گیتی پسند در ادامه بازی دست به بازی فیزیکی زد که باعث شد شش خطا مرتکب شود و یک ضربه در دقیقه ١٨به میثاق اهدا شود که با درخشش سپهر محمدی گلر گیتی میثاق نتوانست به گل برسد.

در دقایق پایانی نیمه اول روی اشتباه بازیکنان گیتی پسند عارف بلوکی در دقیقه ١٩ بازی گل دوم میثاق را به ثمر رساند تا دو تیم با نتیجه دو بر یک به رختکن بروند.

در اغاز نیمه دوم گیتی پسند فشار خود را دو چندان کرد در این بین بازیکنان گیتی همچون نیمه قبل به دلیل هیجان بازی و فشار پیش از حد مرتکب خطا می شدند به طور مثال در دقیقه ٢٣ بازی مهدی جاوید اولین کارت زرد بازی را از داور دریافت کرد.

در دقیقه ٢۵ عارف بلوکی گل سوم میثاق را وارد دروازه گیتی پسند کرد تا مقداری فشار از روی نیمکت تیم تهرانی کم شود.

اما کمتر از دو دقیقه احمد اسماعیل پور در دقیقه ٢٧گل دوم گیتی را با یک شوت محکم از پشت محوطه جریمه وارد دروازه میثاق کرد.

در ادامه بازی تیم میثاق به بازی تکنیکی و گیتی پسند به بازی تحت فشار روی آورد تا در نهایت باز احمد اسماعیل پور گل سوم تیم خود را در دقیقه ٢٩ وارد دروازه میثاق کرد تا بازی به تساوی کشیده و فشار از روی بازیکنان گیتی پسند کمتر شود.

در ادامه بازی دوتیم بازی بسیار تماشایی را از خود نشان دادند و موقعیت های بیشماری روی دروازه های حریفان خود خلق کردند اما روی اشتباهات فردی گیتی پسند و درخشش بازیکنان میثاق در دقیقه ٣١ عارف بلوکی توانست گل چهارم میثاق را به دست بیاورد.

در دقیقه ٣۴ بازی پس از حمله ی نا موفق گیتی پسند و ضد حمله ی بازیکنان میثاق موقعیتی دو به تک بر روی دروازه گیتی شکل گرفت که باز با درخشش سپهر محمدی میثاق از گل زدن جا ماند.

بعد از گل چهارم گیتی پسند باز هم به بازی تحت فشار روی اورد و بازهم مرتکب خطا های زیادی شد تا این که در دقیقه ٣۵ بازی برای بار دوم گیتی پسند ششمین خطای خود روی بازیکنان میثاق را انجام داد و ضربه ای دیگر نصیب میثاقی ها شد که باز با تبهر سپهر محمدی دروازه گیتی نجات یافت.

در ادامه دو تیم برای رسیدن به گل تلاش کردن تا اینکه در دقیقه ٣٧ بازی حسین سلطانی کاپیتان میثاق گل پنجم را وارد دروازه کرد.

در ادامه گیتی پسند حملات خود را زیادی کرد به طوری که دقیقه ٣٨ بازی تیم میثاق روی اشتباه خط دفاعی خود توپ را وارد دروازه خودی کرد و نتیجه را به پنج چهار رساند.

دقایق آخر بازی بسیار فیزیکی بود در حدی که بازیکنان میثاق هم شش خطایی شدند و یک ضربه به گیتی دادند و احمد اسماعیل پور هم در ثانیه های پایانی این بازی توانستد با استفاده از این موقعیت بازی را مساوی کند.

در پایان این بازی با نتیجه مساوی پنج بر پنج به پایان رسید اما حیف که این بازی بسیار زیبا و مهیج از تماشگر محروم بود زیرا از لحاظ فنی این بازی را می توان در سطح بازی های بین المللی به شمار آورد.

پس از پایان بازی عوامل مدیریتی گیتی پسند در طی مراسمی از سرمربی سابق خود محمود خوراکچی با اهدای هدایایی تشکر و قدردانی کردند که می توان این موضوع را در ایران کمتر دید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 13 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۱

عامل اصلی دور شدن گیتی از قهرمانی محمود خوراکچیه.گیتی رو بسیار ضعیف در ابتدای فصل بست.نتایج ضعیفی در نیم فصل اول گرفت و بدتر از همه اینکه بازیکن سالاری رو توی تیم رواج داد.البته نمیشه از مدیریت ضعیف طاهری هم گذشت.مدیری که ۶ ساله گیتی رو نابود کرده.خدا از جفتشون نگذره.

نام ... دوشنبه , ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۴

واقعاً سپهر محمدی برترین گلر حال حاضر ایران است هم از نظر اخلاقی وهم ازنظر فنی

نام ... دوشنبه , ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۷

گیتی پسند رو نابود کردی اقای خوراکچی.هنوز این تیم نمیتونه کمر راست کنه.

نام ... سه شنبه , ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰:۴۵

بیرون کردن مربیان گیتی از سالن بسیار عجیب بود.گیتی محروم از حضور تماشاگر بود نه محروم از حضور مربیان.ظاهرا دستورات برای نابودی گیتی از جا های دیگه صادر میشه.واقعاً شورش رو در اوردن.

نام ... سه شنبه , ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱:۱۰

بابا آقای جنتی بد و انداختی بیرون بدترو آوردی این از لک اینم از علی طاهری که داره فوتسال اصفهانو نابود میکنه آقای لک تا دوباره ……… ندادیم بذار برو.

نام ... سه شنبه , ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱:۱۳

رضا لک هیا کن جان مادرت اصفهانو رها کن.

نام ... سه شنبه , ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱:۱۵

آقای جنتی ما لک و اردکو این چیزارو نمیخوایم دیگه امسال قهرمان نشدیم تیم داری نکنید خسته شدیم به قرآن این از سرمربی اینم از مدیر عامل تیمت که همه رو داره نابود میکنه و شما خوابی.

نام ... سه شنبه , ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳

خوراکچی اول فصل با اون تیم بستنش گیتی رو به نا کجا آباد کشید جوری که خیالش راحته لوزانو هم بیا د نمیتونه این تیم جمع کنه
اسم بنده خدا لک بد کرد فقط

رسول سه شنبه , ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹

اینا لیاقته مربی بزرگی مثل رضا لکو ندارن
ایشالله سال بعد میاد قرچک تا دوباره قهرمان شیم

نام ... سه شنبه , ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶

آره خدایی ما لیاقت نداریم فقط جان مادرت بیا وردار ببرش. از نظر تو بزرگه از نظر ما مورچه هم نیست آخه خدایی به این میگی بزرگ

علی رضا سه شنبه , ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷

یه خورده انصاف داشته باشید تیمی که یکی دیگه بسته وبازبکنای بزرگبو از دست داده جاش چه کساییو گرفته چند تا بازبکن جون که نمیشه توی شرایط سخت ازشون استفاده کرد انصاف هم خوب چیزی هستش وقتی گل درستو داور نمیگیره یا بازیکن تا جلوی دروازه میره گل نمیزنه تقصیر مربیه چقدر شماها خود خواه هستید اصلا منطق ندارید این خوراکچی بود که نیم فصل اول که میشد امتیاز خوب جم کرد نکردش توی نیم فصل دوم که امتیاز گرفتن خیلی سخت میشه نباید توقع داشته باشید هر مربی دوست داره تیمش نتیجه بگیره ولی خوراکچی تیم گیتی نابود کرد رفتش حالا هم فقط حرف مفت میزنه

نام ... سه شنبه , ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰

شاید آقای لک بعد از ند سال هنوز از خوراکچی شناخت نداره ولی آقایون کار بلد آقای کریمی آقای عبدیزدان شما که امسال مدتها کنار آقای خوراکچی بودین نتوانستید دست او را بخوانید؟
آقای استاد زندی پور شما هم که سال قبل کنار اقای خوراکچی بودی و توی گرگان هم دقیقا کپی کارهای آقامحمود را انجام میدادی شما چرا به تیم کمک نکردی؟اینجا هم فقط دنبال فیگور عکس گرفتن در لیگ برتر و رزومه هستی؟
ضمنا دوستان بدانند بیشتر نفرات این تیم قبل از آمدن خوراکچی با نظر طاهری و افضلی بسته شده بود
یک سوال دیگه از آقای لک و کادرشون و تماشاگران دارم مگه میثاق چندتا بازیکن خوب داره که با این نفرات نه تنها نتوانستید ببرید نزدیک بود ببازید که با لطف داور در آخر بازی و درخشش سپهر در طول بازی نباختید
اگه قراره همه کارها را بازیکنان انجام دهند پس مربیان را میخواهند برای چی؟

نام ... سه شنبه , ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۰

رضا لک هم راه محمود خوراکچی رو داره میره مربی ضعیف، ترسو ، آقا تو که جرات نداری به بزرگای تیمت. …………. میخوری میای گیتی ما اصفهانیا آخه چقدر بدبختیم جان مادرت آخه تو رو از کجا آوردن.