کد خبر : 54574
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 آذر 1394 - 13:18
-

تکرار تراژدی تلخی دیگر برای فوتسال آذربایجان

تکرار تراژدی تلخی دیگر برای فوتسال آذربایجان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،امتیاز تیم دسته یکی فوتسال سوخت ولی در هیاهوی رسانه ای خداحافظی تونی از تراکتور و آمدن امیر قلعه نویی به این تیم باعث شد تا پوشش خبری مناسبی نسبت به این اتفاق تلخ داده نشود  اما اکنون در این مطلب چند سوال مطرح است که امیدواریم مسئولین هئیت فوتبال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،امتیاز تیم دسته یکی فوتسال سوخت ولی در هیاهوی رسانه ای خداحافظی تونی از تراکتور و آمدن امیر قلعه نویی به این تیم باعث شد تا پوشش خبری مناسبی نسبت به این اتفاق تلخ داده نشود  اما اکنون در این مطلب چند سوال مطرح است که امیدواریم مسئولین هئیت فوتبال جوابگوی این سوالات باشند.

سال گذشته تیم هلال احمر که شگفتی ساز لیگ نیز نام گرفته بود تصمیم گرفت در لیگ برتر تیمداری نکند و از این رو به فکر فروش سهمیه افتادند.هیئت فوتبال با دست روی دست گذاشتن دنبال پول بیشتر از فروش این تیم بود که در نهایت فرصت لازم برای تیمداری وتمرینات پیش از فصل را از دست دادند تا پایاسازه آذربایجان در روزهای آخر این سهمیه را از هیئت فوتبال خریداری کند.این تیم که تمرینات مناسبی نداشت و از مدیریت ضعیف که هدفش از حضور در فوتسال مطرح شدن بود سود می برد باعث شد تا سهمیه لیگ برتری فوتسال آذربایجان به دسته یک سقوط کند.انتقال سهمیه هلال احمر به پایا سازه هم بحث برانگیز بود که چند مورد از شائبه های مطرح شده در این مورد را در زیر مطرح می کنیم.

۱-مسئولین هلال احمر کشور مدعی هستند که سهمیه بصورت قرضی به مدت یکسال به هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی واگذار شده است.حال مسئولین هیئت فوتبال چگونه امتیاز امانتی را فروخته اند؟

۲-اگر سهمیه متعلق به هلال احمر می باشد چرا مسئولین هیئت فوتبال چک ۲۲۰ میلیونی(که هیچ وقت به پول تبدیل نشد) بابت فروش سهمیه از باشگاه پایا سازه دریافت کرده اند؟

۳-بعد از عدم پرداخت تعهدهای مالی پایاسازه به بازیکنان و هیئت فوتبال چرا بازهم امسال تا آخرین روزها منتظر وعده های آنها ماندند و باعث سوزاندن سهمیه شدند؟

۴-آقای علمی دبیر هیئت فوتبال استان  در جلسه ای که بخاطر حضور آقای تارقلی زاده در تبریز تدارک دیده شده بود گفتند:از منابع غیر رسمی ولی نزدیک به مسئولین پایاسازه شنیده ایم که قصد دارند با فرصت سوزی سهمیه استان را بسوزانند.شما با دانستن این حرف ها بازهم در بازی این آقایان همکاری کردید.

۵-بخاطر عدم وصول چک سهمیه متعلق به هیئت فوتبال بود که مدرک این حرف ها هم نامه های ارسالی از هیئت به آقای احد زارعی بود.در حالی که یک شخص فوتسالی با همکاری ارگانی نظامی قصد گرفتن سهمیه بصورت امانتی و رایگان از هئیت فوتبال را داشت دوستان هیئت بخاطر عدم دریافت پول قید انتقال قرضی سهمیه را زدند تا سهمیه استان بسوزد.

۶-در مصاحبه ای اقای علمی مدعی شده است که پس از شروع لیگ دسته یک باز ایشان بخاطر رابطه خوب با آرش جابری فرصت دو روزه ای برای شرکت تیم در دسته یک را گرفته که این حرف وی نیز از سوی جابری رد شد.

۷-آقای ششگلانی و علمی تکلیف بازیکنان بومی که با صد امید و وعده منتظر تصمیم گیری شما بودند چه می شود؟(بازیکنانی همچون رامین جعفری،مجید ایرجی،بابک اللهوردی خانی،ناصر اسماعیلی و ….)

۸-چند شغله بودن مسئولین هیئت و همچنین به فکر بازیکن جمع کردن برای بازی های خودشان(روزهای شنبه وچهارشنبه در سالن هلال احمر و شهرداری) فرصت برای فکر کردن در مورده سهمیه استان را به برخی از دوستان نداده و البته انتظاری هم بیش از نیست چون در اولویت بندی که انجام داده اند فوتسال استان در رده آخر است.

۹-ای کاش به جای نامه نگاری با باشگاه ها برای دریافت پول برای برگزاری مراسم عزاداری امام حسین(ع) به فکر نامه نگاری سهمیه استان بودید.آقایان هیئت فوتبال برگزاری مراسم عزاداری امام حسین با پول دیگران ولی بنر با امضای هئیت فوتبال برای شما مهمتر از وظایف اصلیتان است.

خدایا چنان کن سرانجام کار/توخشنود باشی و ما رستگار

منبع:نصر نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.