کد خبر : 54635
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 آذر 1394 - 17:32
-

خوراکچی یک امتیاز از گیتی پسند گرفت/یکه تازی تاسیسات با گلباران مقاومت/مس ول کن تیم شمسایی نیست/پیروزی های ارزشمند شهروند،حفاری و آذرخش

خوراکچی یک امتیاز از گیتی پسند گرفت/یکه تازی تاسیسات با گلباران مقاومت/مس ول کن تیم شمسایی نیست/پیروزی های ارزشمند شهروند،حفاری و آذرخش

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال عصر امروز با برگزاری شش دیدار پیگیری شد که با صدرنشینی تاسیسات و توقف خانگی گیتی پسند همراه بود. در اصفهان و در دوئل لک و خوراکچی که تقابل این دو مربی با تیم سابقشان بود دو مربی به تساوی رضایت دادند.در این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال عصر امروز با برگزاری شش دیدار پیگیری شد که با صدرنشینی تاسیسات و توقف خانگی گیتی پسند همراه بود.

در اصفهان و در دوئل لک و خوراکچی که تقابل این دو مربی با تیم سابقشان بود دو مربی به تساوی رضایت دادند.در این بازی پرگل و پینگ پنگی میثاق تا لحظات پایانی از گیتی پسند جلود بود اما در نهایت با تساوی ۵بر ۵ خاتمه یافت تا با یک امتیازی که خوراکچی از گیتی پسند گرفت کار تیم اصفهانی برای قهرمانی دشوار شود.

در کرج تیم تاسیسات در شرایطی که با چندین غایب همراه بود تیم خوب مقاومت را با شکست روبرو کرد تا به تنهایی در صدر جدول قراربگیرد. تاسیساتی ها بر خلاف بازی قبل در این دیدار درنواختن ضربات آخر دقت بیشتری داشتند و با یک برد پرگل به یکه تازی خود ادامه دادند.این در حالی بود که پیش بینی می شد مقاومت حریف دشواری برای صدرنشین لیگ باشد اما تاسیسات با جشنواره گل کرج را ترک کرد.

در مشهد هم مس از سد فردوسی گذشت  تا شانه به شانه تاسیسات در صدر حرکت کند.مسی ها در این بازی در نیمه اول با دو گل کار میزبان خود را تمام کردند.در نیمه دوم هم برتری از ان تیم مهمان بود تا در نهایت این بازی با نتیجه ۴بریک خاتمه یافته و کار فردوسی برای بقا دشوار شود.

در بندرعباس تیم های آذرخش و یاسین پیشرو به مصاف هم رفتند.تیم بندری که هفته هاست رنگ شکست را ندیده در این بازی هم نمایش خوبی داشت و در نهایت توانست دو بریک تیم قمی را شکست داده تا خیالش از بقا راحت شود.

در اهواز تیم های حفاری و فرش آرا با هم دیدار کردند.محسن حسن زاده که در مقابل تیم سابقش فرش آرا با انگیزه بود به یک برد شیرین رسید تا کار تیم بحران زده مشهدی برای بقا دشوار شود.

در ساری شهروند میزبان منصوری بود.ساروی ها در ۴۰ ثانیه ابتدایی به دو گل رسیدند اما در ادامه منصوری یکی از گلها را جبران کرد.جالب اینکه این نتیجه تا پایان بازی ماندگار شد تا شهروندی ها به یک برد ارزشمند رسیده و به بقا در لیگ برتر امیدوار شوند.

 

هفته بیست و دوم لیگ برتر – دوشنبه ۲۳ آذر 
زمان بازی وضعیت  گلزنان  حاشیه
۱۶  آذرخش بندرعباس ۲ –  یاسین پیشرو قم یک پایان بازی آذرخش:محمد حسینی نژاد- سینا احمدیان     یاسین پیشرو:محمد کوهستانی
۱۶ گیتی پسند اصفهان ۵ – میثاق تهران  ۵ پایان بازی گیتی:احمداسماعیل پور(۴) گل به خودی(سلطانی)  میثاق:مجید حاجی بنده (۲)-عارف بلوکی(۳)
۱۶ شهروند ساری    ۲  –  منصوری قرچک یک پایان بازی شهروند:حمیدرضا ره انجام- طه مرتضوی  منصوری:حمید نصیری
۱۶ حفاری اهواز ۲ –  فرش آرای مشهد  صفر پایان بازی حفاری:فرهاد توکلی-رفیعی
۱۶ مقاومت البرز ۲ – تاسیسات دریایی تهران ۷ پایان بازی مقاومت:مهرداد قنبرزاده- حمید بخشی   تاسیسات:محسن منتظمی-حمید احمدی-حسن زاده(۲)-علی ابراهیمی(۲)-مجید رئیسی
۱۶ فردوسی مشهد یک – مس سونگون۴ پایان بازی فروسی: خیام     مس:یلو- مسلم رستمی ها-درخشانی-طیبی
 – دبیری تبریز(استراحت)

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

آذرخش با تعصب دوشنبه , ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲

اشو به چوکوی هرمزگانی ماشاالله شادتو بگردوم

نام ... دوشنبه , ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۸

گیتى خراب کرد اى بابا ببرین دیگه همش ادعا دارن بازیکناش اه اه

نام ... دوشنبه , ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۰

خوراکچی با اون تیم بستنش بزرگترین خیانت رو به گیتی پسند کرد.

کمال دوشنبه , ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۰

ماشالا داورزنی چیزی دیگه به سقوط نمونده داری عالی مربیگری میکنی،
مبارک کادر جدیدت باشه….

چوکو شاه حسینی دوشنبه , ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۹

دم همه بچه های آزرخش گرم…. دیگه ما هم حال نداریم که بنویسیم…. مسعولین استان خدا ازتون نگذره که حق جوونهای باغیرت شهرمو نو نمیدین…. پول واسه شما و ریخت و پاش هاتون هست واسه یه تیم بومی که انقدر مردم دوسش دارن پول ندارین….
خدایار جوونهای شهرمو مو بشه….
دم آقای غلام زارعی استاد محمود چشم براه گرم….
خدا ب خالو شنبه حفظ کن لیدر باغیرت …

نام ... سه شنبه , ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷

گیتی عقب که بوده و با پنالتی ثانیه آخر مساوی شده هیچ تازه یکی از گلهاشون هم گل بخودی خود میثاقیها بوده؟!
تازه کی زده ؟همون که رضا لک باهاش مشکل داشت به دادش رسیده که نبازند!!

نام ... سه شنبه , ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۸

چوکو آذرخش یا آزرخش؟