کد خبر : 54593
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 آذر 1394 - 14:18
-

پیشنهاد برگزاری نیمه‌نهایی و فینال جام باشگاه‌های فوتسال آسیا به صورت رفت و برگشت

پیشنهاد برگزاری نیمه‌نهایی و فینال جام باشگاه‌های فوتسال آسیا به صورت رفت و برگشت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی کفاشیان برای حضور در نشست کمیته فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا سفری به مالزی داشته است. قرار است در این نشست با رئیس فدراسیون فوتبال ایران در خصوص تغییر و تحولات در مسابقات فوتسال آقایان و بانوان در فوتسال و فوتبال ساحلی مشورت صورت بگیرد. همچنین در خصوص تقویم آسیا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی کفاشیان برای حضور در نشست کمیته فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا سفری به مالزی داشته است. قرار است در این نشست با رئیس فدراسیون فوتبال ایران در خصوص تغییر و تحولات در مسابقات فوتسال آقایان و بانوان در فوتسال و فوتبال ساحلی مشورت صورت بگیرد.

همچنین در خصوص تقویم آسیا در سال آینده با رئیس کمیته فوتسال آسیا صحبت‌هایی مطرح خواهد شد. کفاشیان هم در این زمینه پیشنهاداتی را ارائه خواهد داد اما صحبت عمده در خصوص دیدارهای نیمه نهایی و فینال جام باشگاهی فوتسال آسیا است که این موضوع در حد یک پیشنهاد است که این دیدارها به صورت رفت و برگشت برگزار شود تا به جذابیت این بازی بیفزاید. اگر این موضوع تصویب شود در سال ۲۰۱۷ اجرایی خواهد شد.

کفاشیان در مورد رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۳ هم برای حضار صحبت کرد. این در حالی است که هنوز میزبان این رقابت‌ها مشخص نشده است.

منبع:فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.