کد خبر : 54796
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 آذر 1394 - 10:49
-

افضل:سیستم پاورپلی فردوسی را خنثی کردیم/ سه رقیب اصلی برای قهرمانی داریم

افضل:سیستم پاورپلی فردوسی را خنثی کردیم/ سه رقیب اصلی برای قهرمانی داریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: توانستیم سیستم پاور پلی فردوسی را خنثی کنیم. علیرضا افضل در خصوص بازی تیمش مقابل اقتدار نوین فردوسی مشهد عنوان کرد: بازی سنگینی بود، با توجه به هدفی که مد نظر داشتیم می‌خواستیم از کورس قهرمانی دور نشویم از طرف دیگر تیم خوب فردوسی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: توانستیم سیستم پاور پلی فردوسی را خنثی کنیم.

علیرضا افضل در خصوص بازی تیمش مقابل اقتدار نوین فردوسی مشهد عنوان کرد: بازی سنگینی بود، با توجه به هدفی که مد نظر داشتیم می‌خواستیم از کورس قهرمانی دور نشویم از طرف دیگر تیم خوب فردوسی هم برای ماندن در لیگ برتر به این پیروزی نیاز داشت این دو عامل باعث شد بازی حساسی را دنبال کنیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه توانستیم از موقعیت‌های ایجاد شده به گل برسیم و تیم فردوسی را با نتیجه چهار بر یک در مشهد شکست بدهیم.

افضل اضافه کرد: تمرینات خوبی در خصوص سیستم پاور پلی فردوسی انجام دادیم و تقریبا توانستیم در جریان بازی این سیستم را مهار کنیم.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون درباره روند تیم در ادامه رقابت‌های لیگ برتر اظهارکرد: بازی‌های سختی را پیش رو داریم، زیرا تیم‌های تاسیسات دریایی، دبیری تبریز و گیتی پسند سه حریف اصلی ما در کورس قهرمانی لیگ برتر می‌باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.