کد خبر : 54677
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 آذر 1394 - 9:45
-

ثبت ۳ امتیاز به نام میزبان در ۳۵ ثانیه ابتدایی در روز قضاوت خوب داوران و جو مناسب سالن/ نظارت ویژه دبیر کمیته فوتسال در ساری

ثبت ۳ امتیاز به نام میزبان در ۳۵ ثانیه ابتدایی در روز قضاوت خوب داوران و جو مناسب سالن/ نظارت ویژه دبیر کمیته فوتسال در ساری

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران از ساری، تیم فوتسال شهروند ساری با برتری ۲ بر یک مقابل شهیدمنصوری قرچک، ۳ امتیاز شیرین این دیدار را بدست آورد تا به بقا در لیگ برتر امیدوارتر شود. گزارش و حواشی این دیدار کم حاشیه را در ادامه ببینید. گزارش: بازی حساس تیم های شهروند ساری و شهیدمنصوری

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران از ساری، تیم فوتسال شهروند ساری با برتری ۲ بر یک مقابل شهیدمنصوری قرچک، ۳ امتیاز شیرین این دیدار را بدست آورد تا به بقا در لیگ برتر امیدوارتر شود. گزارش و حواشی این دیدار کم حاشیه را در ادامه ببینید.

گزارش:

بازی حساس تیم های شهروند ساری و شهیدمنصوری قرچک که برای هر دو تیم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بود، با ۵ دقیقه تاخیر آغاز شد. تیم شهروند که از در خانه و از حمایت هوادانش بهره می برد، بازی را طوفانی آغاز کرد و در ثانیه ۱۴ توسط بازیکن شماره ۱۴ خود به گل نخست دست یافت. عنوز چند ثانیه از گل اول نگذشته بود که گل دوم میزبان نیز در ثانیه ۳۵ به ثمر رسید تا سالن غرق در شادی شود و تیم منصوری برای کاستن فشار تیم حریف تایم استراحت بگیرد. پس از این تایم این تیم شهید منصوری بود که بازی بهتری را به نمایش گذاشت و چند فرصت گلزنی بدست آورد که با واکنش های خوب سیدجواد منتظر همراه می شد. تلاش میهمان سرانجام در دقیقه ۱۰ نتیجه داد و تیم شهید منصوری توانست اختلاف را به حداقل برساند و این نیمه با نتیجه ۲ بر یک به سود شهروند خاتمه یابد.

در نیمه دوم تیم شهیدمنصوری بازی را بهتر آغاز کرد و در چند صحنه تا آستانه فروپاشی دروازه میزبان پیش رفتند اما عکس العمل های منتظر و نیز بی دقتی بازیکنان قرچکی مانع از به ثمر رسیدن گل می شد. تیم شهروند هم در برخی از لحظات بازی صاحب چند موقعیت گلزنی شد و دو مرتبه تیرک شهید منصوری را به لرزه درآوردند اما تلاش هردو تیم برای گشودن دروازه حریف بی نتیجه بود و بازی با همان نتیجه ۲ بر یک به نفع میزبان به اتمام رسید.

حواشی:

درب سالن از ساعت ۱۴:۲۰ به روی تماشاگران باز شد.

این دیدار هم به مانند بازی های گذشته شهروند، بصورت زنده از سیمای طبرستان به روی آنتن رفت.

ظرفیت استادیوم برخلاف بازی های گذشته تکمیل نشد و در حدود ۴ هزار نفر از این مسابقه دیدن کردند.

آرش جابری دبیر کمیته فوتسال، به عنوان ناظر در سالن وجود داشت تا از نزدیک نظاره گر دیداری باشد که برای سایر تیم های انتهای جدولی نیز دارای اهمیت بود.

ایرج دانایی فرد، پیشکسوت فوتبال کشورمان در سالن حضور پیدا کرد و از جایگاه ویژه به تماشای این دیدار پرداخت. وی به همراه پدر محمد طاهری به ساری آمد.

سعید نجاریان، آرش جابری و اکبر تقوی در هنگام گرم کردن دو تیم، مشغول صحبت کردن بودند که شوخی و خنده های آنان جالب توجه بود.

پیش از آغاز بازی کادرفنی و مسئولان میزبان به سمت کادرفنی میهمان رفتند.

تیم شهروند با لباس یکدست سفید و تیم شهیدمنصوری با لباس یکدست نارنجی وارد زمین شدند.

این دیدار ساعت ۱۶:۰۵ آغاز شد.

تیم شهروند با ترکیب منتظر، لطفی، عظیمایی، مرتضوی و ره انجام و تیم شهیدمنصوری با ترکیب نصیرنیا، حفیظی، لطیفی، طاهری و کاظمی بازی را آغاز کردند.

۱۴ ثانیه از بازی نگذشته بود که حمیدرضا ره انجام گل اول بازی برای شهروند به ثمر رساند.

ثانیه ۳۵ نیز طه مرتضوی گل دوم تیمش را وارد دروازه حریف کرد تا شهیدمنصوری بلافاصله و در ثانیه ۳۵ درخواست تایم استراحت کند!

در دقیقه ۷ حمید نصیری کاپیتان شهیدمنصوری دروازه خالی شهروند را نتوانست باز کند.

نصیری توانست در دهمین دقیقه بازی، گل اول شهیدمنصوری را به ثمر برساند.

سیدجواد منتظر در دقایق ۱۱ و ۱۲ با واکنش های خوبش، مانع از فروپاشی دروازه شهروند شد.

نیمه اول با نتیجه ۲ بر یک به اتمام رسید.

پس از پایان نیمه نخست، افشین کاظمی به سمت داوران بازی رفت و به نحوه قضاوت آنان اعتراض کرد که با دخالت بموقع اکبر تقوی، راهی رختکن شد.

دقیقه ۲۲ موقعیت تک به تک محمد طاهری را منتظر با واکنش بموقع مهار کرد.

شوت ره انجام در دقیقه ۲۷ تیرک دروازه شهیدمنصوری را به لرزه درآورد.

دقایق ۲۸ و ۲۹ دو فرصت مناسب گلزنی برای میهمان را پورجاوید با بی دقتی از دست داد.

ورود محمدرضا کرد بازیکن جوان شهروند به زمین، موجب تشویق شدید وی از سوی هواداران شد.

طه مرتضوی در دقیقه ۳۶ در موقعیت مناسبی قرار گرفت اما نتوانسا دروازه شهیدمنصوری را باز کند.

شوت محکم ره انجام در دقیقه ۳۸ به تیرک افقی دروازه منصوری برخورد کرد.

تیم شهیدمنصوری دقیقه ۳۸ درخواست تایم اوت داد اما بلافاصله پشیمان شد!

در یک دقیقه آخر بازی قرچکی ها پاورپلی کردند. همزمان با پاورپلی میهمان، تماشاگران ساروی ها با سوت های خود سعی در از بین بردن تمرکز تیم شهیدمنصوری داشتند.

حرص و جوش های کادرفنی و سرپرستان هر دو تیم در کنار زمین نشان از اهمیت بالای این دیدار داشت.

پس از پایان بازی، تماشاگران میزبان به تشویق تیم خود پرداختند.

قضاوت این دیدار برعهده آقایان سعید عباسی بعنوان داور اول و رضا وثوقی بعنوان داور دوم بود که به کیایی و پورجاوید از تیم شهیدمنصوری کارت زرد نشان دادند.

قضاوت خوب داوران این دیدار سبب شد تا هردو تیم نسبت به عملکرد آنان ابراز رضایت کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.