کد خبر : 54679
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 آذر 1394 - 9:52
دسته‌بندی نشده
-

خوراکچی:در گیتی‌پسند بودم الان این تیم در صدر جدول بود/ بازیکنان میثاق ثابت کردند که بی دلیل لقب غول کُش را نگرفته اند

خوراکچی:در گیتی‌پسند بودم الان این تیم در صدر جدول بود/ بازیکنان میثاق ثابت کردند که بی دلیل لقب غول کُش را نگرفته اند
سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران گفت: اگر کادر فنی گیتی‌پسند تمرکز بالایی داشتند و هیجان و استرس را از بازیکنان کم می‌کردند قطعا عملکرد بهتری داشتند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران گفت: داور دیدار امروز در دو ثانیه آخر بازی تمرکز لازم را نداشت و به ضرر تیم ما خطا اعلام کرد.

محمود خوراکچی بعد از تساوی تیمش مقابل تیم گیتی پسند در ورزشگاه پیروزی اصفهان در جمع خبرنگاران افزود: داور دیدار اگر در دو ثانیه آخر تمرکز لازم را داشت و علیه تیم ما خطا اعلام نمی کرد، تیم میثاق برنده بازی بود.
وی افزود: داور به اشتباه خطا اعلام کرد در حالی که خطایی رخ نداده بود، البته داوری هم جزیی از بازی است و این اتفاقات رخ می دهد.
خوارکچی گفت: من امروز کار سختی را در مقابل تیم گیتی پسند داشتم زیرا در نیم فصل اول مربی تیم گیتی پسند بودم و در نیم فصل دوم مربی تیم میثاق تهران شدم.
سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران گفت: گیتی‌پسند هم امروز خوب بود و با اینکه که عقب بودند جبران کردند و به بازی برگشتند؛ اگر امروز نیمکت و کادر فنی گیتی‌پسند تمرکز بالایی داشتند و هیجان و استرس را از بازیکنان کم می‌کردند قطعا عملکرد بهتری داشتند چون وقتی استرس به داخل زمین منتقل شود بر روی عملکرد بازیکنان تاثیر منفی می‌گذارد.

وی بیان کرد: اشتباهات فردی بازیکنان حریف بالا بود در روزی که ما خیلی خوب پوشش دادیم و گلر ما هم خوب عمل کرد علاوه بر اینکه در سوی دیگر هم سپهر محمدی با واکنش‌های خوب خود مثل همیشه ناجی گیتی‌پسند شد و ۳ پنالتی گرفت که در نوع خود عالی بود و مهدی جاوید و احمد اسماعیل‌پور هم خوب کار کردند.

خوراکچی تصریح کرد: حیف این بازی زیبا که تماشاگر نداشت؛ خیلی دوست داشتم امروز تماشاگران خوب اصفهانی هم بودند و پخش زنده می‌شد که اتفاقات خوب این دیدار را همه ببینند.

وی خاطرنشان کرد: تشکر ویژه از مسئولان و بازیکنان گیتی‌پسند دارم که در نیم‌فصل نخست لحظات خوبی را با هم رقم زدیم اما من به عنوان مربی افسوس می‌خورم چون می‌توانستیم در نیم‌فصل دوم کارهای بزرگی انجام دهیم و اگر این مسئله نبود الان گیتی‌پسند در صدر جدول بود.
سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران بیان کرد: اکنون ۴ تیم تاسیسات دریایی، مس سونگون، دبیری و گیتی‌پسند در کورس قهرمانی هستند اما مساوی امروز روند را برای گیتی‌پسند سخت کرد ولی گیتی‌پسند در گذشته هم نشان داده که تیم روزهای سخت است.
وی اظهار کرد: بازیکنان تیم میثاق امروز ثابت کردند که بی دلیل لقب ‘غول کُش’ را نگرفته اند و اگر داور دیدار دو ثانیه آخر به ضرر تیم ما خطا اعلام نمی کرد، اکنون نتیجه به نفع ما بود.
وی با تکذیب شایعه سرایت آنفولانزا به اردوی تیم میثاق گفت: اگر چنین بود بازیکنان این تیم با قدرت و خوب بازی نمی کردند، فقط دو تا سه سرماخوردگی معمولی در این تیم داشتیم.
منبع:ایرنا و تسنیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علی سه شنبه , ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲

کادر گیتی تمرکزشون بالا بود ولی وقتی از تیمی که باهاش سقوط کردی سه تا بازیکن میاری تا یه تیمه دیگرو قهرمان کنی بهتر از این نمیشه
در ضمن کی میخوای بفهمی نباید راجبه کادر فنی تیمه دیگه صحبت کنی
میگم اقا وحید بیادا

نام ... سه شنبه , ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰

وقتی میگن سیا بازی ناراحت میشی.اقای محترم شما اگه نیم فصل اول ١٣ امتیاز از دست نمیدادی این تیم حالا صدر بود.ضمناً شما که میگی نیمکت گیتی تمرکز نداشت،بازی با منصوری رو یادت رفت که چطورری بازیه ۶-٣ برده رو تو ١ دقیقه ۶-۶ کردی؟؟؟؟یادت رفت بازی با دبیری بازیه ٢-٠ برده رو با اون تعویضات ۵-٣ باختی.یادت رفت بازی با مس که ۴-١ جلو بودی و باید تفاضل هم حتی میگرفتی با ۵ نفره کردن داشتی بازی رو مساوی میکردی؟؟؟؟؟کمی خجالت بکش.این تیم رو شما به این روز و حال انداختی.بازیکنا رو سوار گردنت کرده بودی و با ساز اونها میرقصیدی.اگه نیم فصل دوم هم بودی حالا گیتی همین چهارم هم نبود.ضمن اینکه مدیریت مشکل داره که شما رو اورد و بعد شما ٢ تا مربی دیگه که فقط خودشون ٢ تا تصمیم میگیرن و گیتی رو نابود کردن و ما تماشاگرا فقط حرص و جوشش رو میخوریم.شما اقای خوراکچی مواظب باش میثاق رو مثل ساوه نندازی لیگ ١ قهرمانی گیتی پیشکش.

علی رضا سه شنبه , ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰

باز تو مصاحبه کردی برو بابا با این تیم بستنت گیتی نابود کردی تو اصلا بلد نیستی بازیکن بگیری حالا مبگی اگه تو گیتی بودی صدر بود برو بابا تو نیم فصل اول ۹ امتیاز اختلاف داشتی حالا اگه تو نیم فصل دوم بودی که بازیها سخت تر هست تیمها سخت امتیاز میدن شدر جدول بودی واقعا که سیا بازی دست بردار تو که فقط بلدی تیم ببری دسته یک خجالت بکش تا کی میخوای فقط زبون بریزی

نام ... سه شنبه , ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸

شما اگر هنر داشتید ساوه رو نمینداختین و گیتی رو نیم فصل چهارم نمیکردید.عجب رویی داری!!!!؟؟؟؟؟؟؟

دوست سه شنبه , ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۰

سلطان خوراکچی،در این بازی نشان داد رو سیاهی به زغال مونده و داور برد بازی را با مساوی عوض کرد حالا هیچی از ارزشها آقای خوراکچی کم نشده است و همیشه مربی بزرگ کشور ما هست