کد خبر : 54705
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 آذر 1394 - 9:49
-

روزپیکر:اوضاع مالی بهتر بود، در جمع مدعیان قرار داشتیم

روزپیکر:اوضاع مالی بهتر بود، در جمع مدعیان قرار داشتیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس گفت: اگر اوضاع مالی مان بهتر بود اکنون در بین تیم های مدعی لیگ برتر فوتسال قرار داشتیم. عباس روزپیکر افزود: برابر یاسین پیشرو قم با علم و آگاهی مناسب به میدان رفتیم و توانسته بودیم به خوبی روی نقاظ ضعف این تیم کار کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس گفت: اگر اوضاع مالی مان بهتر بود اکنون در بین تیم های مدعی لیگ برتر فوتسال قرار داشتیم.

عباس روزپیکر افزود: برابر یاسین پیشرو قم با علم و آگاهی مناسب به میدان رفتیم و توانسته بودیم به خوبی روی نقاظ ضعف این تیم کار کنیم.

وی با بیان اینکه تیم یاسین پیشرو از لحاظ مالی قابل مقایسه با آذرخش نیست، تصریح کرد: در این بازی نشان دادیم که بازیکنان آذرخش از چه قابلیتی برخوردارند و اگر کمی داور دقت بیشتری می کرد باید ضربه محمد بنی اسدی که از خط دروازه عبور کرده بود را گل اعلام می کرد.

روزپیکر با اشاره به اینکه شرایط مالی نامناسب در نیم فصل اول و تداوم آن در نیم فصل دوم باعث شده تا در برخی دیدارها بازیکنان از تمرکز لازم برخوردار نباشند، خاطرنشان کرد: اگر مسئولان اندکی توجه به این تیم داشتند و چتر حمایتی خود را بر تیم آذرخش می انداختند در حال حاضر جز مدعیان لیگ برتر بودیم.

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در پایان با بیان اینکه تنها به عشق هواداران و خوشحال کردن آن ها به میدان می رویم، اضافه کرد: در نیم فصل دومی به خوبی بازی می کنیم و بازیکنانم به خوبی دستورات تاکتیکی را در زمین مسابقه پیاده می کنند و امیدوارم این روند تداوم یابد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

یاران جوان بندر چهارشنبه , ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰:۵۲

سلام وخداقوت عباس ٱقاوتبریک میگم برای بردلچسب وشیرین ای کاش مسولین استان یه همتی کنندچون واقعاتاچندسال دیگه فکرنکنم تیمی یاباشگاهی درترازاول کشورباشه که ازاستان حمایت کنه
وبااین اوضاع دیگرورزشکاری دراستان پیدانمیشه چون ریشه اش تاچندساله دیه نابودمیشه.امیدوارم که توفکرجونهااستان باشندالال خصوص باشگاهی همانندآذرخش که بیشترین بازیکن بوی داره ماکه همیشه توکلمون بخداست.

هوادار یکشنبه , ۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۹

آقایونی که به فکر خودتون هستید>به فکر ما هم باشید