کد خبر : 54694
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 آذر 1394 - 9:51
-

شمسایی: هفته‌های پایانی پرتلاطم و سخت خواهد بود/بازی با مقاومت بهترین بازی ما در طول این فصل بود

شمسایی: هفته‌های پایانی پرتلاطم و سخت خواهد بود/بازی با مقاومت بهترین بازی ما در طول این فصل بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی – بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی گفت: هفته‌های پایانی برای ما پرتلاطم و سخت خواهد بود و با تمرکز بالا می‌توانیم به موفقیت برسیم. وحید شمسایی در خصوص پیروزی ۷ بر ۲ تیمش مقابل مقاومت البرز در چارچوب هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: بازی با مقاومت بهترین

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی – بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی گفت: هفته‌های پایانی برای ما پرتلاطم و سخت خواهد بود و با تمرکز بالا می‌توانیم به موفقیت برسیم.

وحید شمسایی در خصوص پیروزی ۷ بر ۲ تیمش مقابل مقاومت البرز در چارچوب هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: بازی با مقاومت بهترین بازی ما در طول این فصل بود. بازیکنان ما در این بازی تمرکز بالایی داشتند و فوتبال تاکتیکی را به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: درست است که هفت گل به مقاومت زدیم، اما باز هم سه چهار موقعیت مسلم گلزنی را از دست دادیم. در مجموع از عملکرد بازیکنانم در این بازی کمال رضایت را دارم.

سرمربی – بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی افزود: چهار هفته پایانی برای ما بسیار دشوار است، البته فاصله امتیازی خوبی با دبیری و گیتی‌پسند داریم، اما می‌دانیم اگر تمرکزمان را از دست بدهیم کارمان دشوار می‌شود. هفته‌های پایانی برای ما پرتلاطم و سخت خواهد بود و با تمرکز بالا می‌توانیم به موفقیت برسیم.

منبع:تسنیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.