کد خبر : 54793
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 آذر 1394 - 10:46
-

نعمتی:تمام تلاشمان را می‌کنیم تا تیم در لیگ برتر بماند

نعمتی:تمام تلاشمان را می‌کنیم تا تیم در لیگ برتر بماند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال اقتدار نوین فردوسی مشهد گفت: سیستم ریسکی پاورپلی به ضررمان عمل کرد. مصطفی نعمتی درخصوص شکست تیمش با نتیجه ۴ بر یک مقابل مس سونگون عنوان کرد: در نیمه اول بازی به دلیل استفاده از سیستم پاورپلی دو گل دریافت کردیم، متاسفانه نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال اقتدار نوین فردوسی مشهد گفت: سیستم ریسکی پاورپلی به ضررمان عمل کرد.

مصطفی نعمتی درخصوص شکست تیمش با نتیجه ۴ بر یک مقابل مس سونگون عنوان کرد: در نیمه اول بازی به دلیل استفاده از سیستم پاورپلی دو گل دریافت کردیم، متاسفانه نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم و تیم مس سونگون با ضد حملات خوب و عملکرد بهتر توانست پیروز میدان شود.

وی ادامه داد: به نظر من تمرکزمان را در نیمه اول به دلیل دریافت دو گل از دست دادیم و در ادامه بازی را با نتیجه چهار بر یک واگذار کردیم، مقابل تیم پرقدرت و مدعی قهرمانی این فصل بازی کردن بسیار دشوار است، مس بازیکنان بزرگی دارد و غلبه بر این تیم سخت است، مقصر این شکست من هستم به دلیل اینکه نتوانستم تیم را به خوبی آماده کنم.

نعمتی اضافه کرد: از تمامی هواداران خوب مشهدی عذرخواهی می‌کنم امیدوارم بتوانیم در ادامه تمام تلاشمان را انجام بدهیم تا نتایج خوبی کسب کنیم.

سرمربی فردوسی مشهد درخصوص سقوط کردن تیمش به لیگ یک افزود: نمی‌توان گفت سقوط می‌کنیم، تمام تلاشمان را می‌کنم تا تیم در لیگ برتر بماند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.