کد خبر : 54950
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 آذر 1394 - 15:25
-

تقوی: با نمایشی جانانه مقابل شهروند، خط بطلانی بر شائبه ها کشیدیم/ شکستن قداست یک مدیر یعنی شکستن قداست یک شهر/ عده ای با دروغ قصد تحمیل خود به فوتسال را دارند!

تقوی: با نمایشی جانانه مقابل شهروند، خط بطلانی بر شائبه ها کشیدیم/ شکستن قداست یک مدیر یعنی شکستن قداست یک شهر/ عده ای با دروغ قصد تحمیل خود به فوتسال را دارند!

به گزارش  پایگاه خبری فوتسال ایران ، اکبر تقوی سرپرست منصوری قرچک در خصوص دیدار مقابل شهروند ساری گفت: بازی از اهمیت ویژه ای برای ساروی ها و تیم ما برخوردار بود. به نظرم اگر ۳۰ ثانیه اول بازی را کنار بگذاریم، مابقی بازی توپ و میدان در دست ما بود و تک فرصت هایی هم که

به گزارش  پایگاه خبری فوتسال ایران ، اکبر تقوی سرپرست منصوری قرچک در خصوص دیدار مقابل شهروند ساری گفت: بازی از اهمیت ویژه ای برای ساروی ها و تیم ما برخوردار بود. به نظرم اگر ۳۰ ثانیه اول بازی را کنار بگذاریم، مابقی بازی توپ و میدان در دست ما بود و تک فرصت هایی هم که نصیب شهروند می شد، از روی ضدحمله بدست می آمد. به هر حال بازی را باختیم و به تیم ساری تبریک می گویم و امیدوارم این شهر و با این تماشاگران و از همه مهمتر علاقه شدیدی که به ورزش دارند، بتوانند در لیگ بمانند. بنده سال هاست به ساری می آیم و امروز واقعا تیم شهروند از هر جهت خوب بود چه از نظر تماشاچی و چه از نظم و ادبی که بر سالم حکمفرما بود.

وی ادامه داد: رابطه منصوری و شهروند رابطه ای برادریست اما انصافا در این دیدار چنین مسئله ای نمود نمی کرد و دیدید ما حتی ۵ نفره کردیم که حداقل بازی را به تساوی بکشانیم. دوستان بعضا می نشینند و شیطنت هایی می کنند اما خط بطلانی بر شائبه ها کشیدیم و جانانه بازی کردیم زیرا خودمان هم در معرض سقوط هستیم. حیف است تماشاگران ساری، قم و قرچک و سایر شهرهایی که هوادار زیادی دارند از فوتسال ما گرفته شوند. این شهرهایی که نام بردم، وزنه فوتسال هستند یعنی اگر این تماشاگران را هم نداشته باشیم، فوتسالمان چیزی نخواهد داشت زیرا نه پخش زنده ای داریم و نه اسپانسر و نه پوشش های خبری آنچنانی. بنده از ساروی ها تشکر می کنم زیرا با وجود اینکه اگر می باختند، حتی می توانست منجر به سقوط آنها شود اما دیدید که هیچگونه بی احترامی نکردند البته در قرچک هم در دور رفت به همین صورت بود.

تقوی در بخشی از صحبت هایش با عدم اشاره به تیمی خاص، اظهار کرد: امیدوارم آن کسانیکه که برای بدست آوردن امتیاز، شخصیت و انسانیت را زیر پا می گذارند و حرکاتی ناجوانمردانه می کنند و از همه مهمتر بعدا برای اینکه خودشان را پاک و مطهر جلوه دهند، به دروغ متوسل می شوند و حرمت مدیران یک مجموعه را حفظ نمی کنند، امیدوارم از این دیدار ما مقابل شهروند درس عبرت بگیرند. حفظ حرمت مدیران فوتسال، قداست این رشته است و اگر در قرجک اهانتی به مدیران شود،با آن برخورد خواهیم کرد اما متاسفانه برخی شهرها این حرکت ها را زیر پا می گذارند. شکستن قداست یک مدیر، یعنی شکستن قداست یک شهر و امیدوارم درس عبرتی برای دوستانی شود که با دروغ قصد تحمیل خودشان به فوتسال را دارند.

تقوی اضافه کرد: برخی تیم ها یک جای کارشان می لنگد و بدانند اگر آن قسمت نمی لنگید، با توجه به امکانات بسیار خوبی که دارند، خیلی بهتر از اینها باید نتیجه می گرفتند و همیشه چشمشان به دنبال این نباشد که تیم دیگری به آنها کمک کند تا آنها نتیجه بگیرند!

سرپرست منصوری در پاسخ به این سوال که چرا تیمش در دو بازی متوالی و به فاصله چند ثانیه ۲گل دریافت می کند، گفت: ببینید منصوری همیشه در بالای جدول قرار داشت و برای قهرمانی می جنگید اما امسال به پایین جدول آمده ایم و می بینیم انتهای جدول نیز رقابت سخت و دشواری را می طلبد و استرس زیادی دارد. به هر حال امیدوارم منصوری به روزهای خوبش برگردد و این نوع گل خوردن مان که بگونه ای اپیدمی شده، با کار و تلاش بیشتر رفع شود.

اکبر تقوی با ابراز نگرانی از وضعیت تیمش اذعان کرد: به هر حال قطع به یقین نگرانیم و دو بازی در خانه داریم و یک دیدار سخت هم در تبریز خواهیم داشت. حیف است تیم هایی مثل منصوری و شهروند ساری از فوتسال بروند و فکر می کنم اگر تیم های ریشه دار و قدیمی فوتسال سقوط کنند، فوتسال ما متضرر می شود. امیدوارم  با سعی و تلاش خودمان و بدون هیچگونه چشم داشتی به تیم های دیگر، بتوانیم نتایجی مناسب بگیریم و قطعا در لیگ برتر تیم را نگه می داریم.

وی ادامه داد: مردم قرچک از نتایج تیم دلگیرند و نتایج ما اصلا خوب نبوده علی الخصوص در شهر قرچک و قول میدهیم در بازی آینده، دیداری جوانمردانه مقابل فردوسی انجام دهیم که آن دیدار سخت و حساس را که برای هر دو تیم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، با پیروزی پشت سر بگذاریم. فردوسی تیمی بسیار شایسته و با شخصیت است اما محکوم به برد هستیم و انشاا… دیدار خوب و جذابی را شاهد باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بی نام پنجشنبه , ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰:۲۰

افسوس افسوس و صد افسوس برا شما که با اینگه بازی رو دادی اینجوری حرف میزنی
بایدم به ساروی ها تبریک بگی چون بهت حال دادن
مهندس منصوری گریم خان کجایی که تیمت داره نابود میشه

نام ... پنجشنبه , ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۰

برید خودتان را جمع کنید شما قرچکی نیستید همه ما قرچکی ها سید را دوست داریم و میدانیه چه زحمات زیادی برای تیم میکشد ،

محمد منصوری قرچک پنجشنبه , ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۷

سلام اول بگم هرکی قرچکی درباره اقای تقوی حرف بیخود نمیزنه چون با غیرت وبا تعصب کارمیکنه جا داره اینجا بگم اقای تقوی جات تو سرپرستی تیم ملی خالیه چون کار بلدی نه کار شکن