کد خبر : 54947
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 آذر 1394 - 11:48
-

حسن زاده: نمی دانم چرا شمسایی به تیم ملی نمی آید/در مورد حرفهایش در برنامه ۹۰ نظری ندارم/به خاطر مصدوم شدن برخی بازیکنان در تیم ملی نیستند

حسن زاده: نمی دانم چرا شمسایی به تیم ملی نمی آید/در مورد حرفهایش در برنامه ۹۰ نظری ندارم/به خاطر مصدوم شدن برخی بازیکنان در تیم ملی نیستند
علی اصغر حسن زاده بازیکن تیم ملی در مورد شرایط این تیم و وحید شمسایی اظهارنظر کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی اصغر حسن زاده در رابطه با اردوی تیم ملی فوتسال اظهار داشت: اردوی خوبی است. با اینکه آخر فصل است اما با توجه به اینکه نفرات جدید به اردو دعوت شدند، انگیزه دارند که خودشان را ثابت کنند. این سه بازی در تورنمنت چین می تواند تجربه ای برای آنها باشد. این تورنمنت می تواند برای ما خوب باشد.  چین هم هست و می توانیم این تیم را خوب بشناسیم.

وی درباره غیبت اکثر بازیکنان تیم الف افزود: الف و ب ندارد اما چون آخر فصل است مصدومیت ها قطعا بیشتر می شود. به خاطر همین برخی بازیکنان در اردو نیستند. به خاطر جام ملت ها چون بازی ها فشرده شده است این اردو می تواند در مصدومیت تاثیر گذار باشد.

بازیکن تیم ملی فوتسال تصریح کرد: همان بازیکنانی که شما گفتید در تیم الف هستند از روزی که شروع کردند تیم الف نبودند. به تدریج از امید و تیم ب شروع کردند. این می تواند به بازیکنان جوان کمک کند که خود را ثابت کنند و تجربه کسب کنند تا رفته رفته خود را آماده کنند و خودشان را به تیم ملی برسانند.

وی درباره اینکه ناظم الشریعه برای حضور شمسایی در تیم ملی ابراز علاقه کرده، گفت: نمی دانم دلیلش چیست که وحید نمی آید. حتما دلیلی برای خودش دارد و با کادرفنی هم صحبت کردند. من نمی توانم در این مورد اظهارنظر کنم.

حسن زاده در رابطه با صحبت های شمسایی در برنامه نود افزود: من برنامه ۹۰ را ندیدم چون بازی داشتیم. وقتی من نشنیدم نمی توانم حرفی بزنم. از خودش بپرسید بهتر است.

منبع:کاپ

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بچه قمی چهارشنبه , ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳

تیم ملی که جای هله وهوله ها نیست داش اصغر زلزله؟!!

نام ... چهارشنبه , ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳

داش اصغر برگرد قم

قم مهد فوتسال ایران چهارشنبه , ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴

قم جات خالیه برگرد

نام ... چهارشنبه , ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۶

کامنت ارو سلیقه ای میزنید-،،،!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟

نیروگاه جمعه , ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۹

وحید شمسایی تو خودت هم از همین هله و هوله ها هستی دیگه پس فکر کردی کی هستی تو؟؟؟؟؟ تو اگرکنار داش اصغر حسن زاده نبودی و بهت پاس نمیداد چه جورذی گل میزدی ؟؟؟!! یادت رفته رفته بودی چین بازی میکردی دست از پا دراز تر اومدی ایران و اوت شدی ؟؟ تو جام باشگاه ها هم حق داش اصغر ما رو خوردی و با لابی خودت رو بهترین کردی حالا همین بازیکنا شدن هله و هوله؟؟؟؟؟!!!! پس تو کی هستی؟؟ بهتره حد و اندازه خودت یادت نره فکر نکنی کسی هستی اگر تو تیم ایران بازی نمیکردی الان هیچی تو آسیا نبودی پس بیخودی جو گیر نشو!!