کد خبر : 55209
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 آذر 1394 - 15:19
-

تورنمنت تفریحی چین سودی جز برهم زدن نظم لیگ نداشت/ واقعا بازیکن آذری‌ای نبود که به درد تیم‌ملی بخورد؟!

تورنمنت تفریحی چین سودی جز برهم زدن نظم لیگ نداشت/ واقعا بازیکن آذری‌ای نبود که به درد تیم‌ملی بخورد؟!

افشین دبیری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: همیشه سعی کرده‌ایم که با انتقادات سازنده به تیم‌ملی و فوتسال کمک کنیم بنابراین باید بپذیرند که کیفیت تورنمنت چین در سطح مناسبی نبود و تنها توجیهی که می‌توانست حضور ایران داشته باشد، سفر با انگیزه توریستی و گردش و

افشین دبیری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: همیشه سعی کرده‌ایم که با انتقادات سازنده به تیم‌ملی و فوتسال کمک کنیم بنابراین باید بپذیرند که کیفیت تورنمنت چین در سطح مناسبی نبود و تنها توجیهی که می‌توانست حضور ایران داشته باشد، سفر با انگیزه توریستی و گردش و تفریح بازیکنان بود والا وسط هیجان لیگ چه توجیهی داشت.

وی افزود: اینکه ما بخاطر تورنمنت چین چهار هفته پایانی لیگ را در روزهای وسط هفته برگزار کنیم که تماشاگر را از این اوج هیجان که حالا چهار تیم به هم نزدیک هستند کم کند چه توجیهی می‌تواند داشته باشد؟! حیف بود که ما این حساسیت و هیجان را به خاطر مسابقاتی که هیچ خروجی‌ای برای مان نداشت خراب کردیم و حالا باید فشرده بازی‌ها را برگزار کنیم.

مالک باشگاه دبیری‌تبریز در ادامه به آخرین وضعیت تیمش پرداخته و گفت: همچنان از کادر فنی و بازیکنان که ۱۱ هفته بدون شکست را پشت سر گذاشته‌اند و واقعا رکورد ثبت کرده‌اند رضایت کامل داریم چراکه ما را به هدف حضور در جمع چهار تیم تا به اینجای لیگ رسانده‌اند ضمن اینکه این هفته هم خیلی چیزها روشن می‌شود و شاید بالای جدول آماده تغییرات جدید شود.

وی با اشاره به بازی این هفته تیمش برابر حفاری‌اهواز متذکر شد: حفاری تا اینجای لیگ نشان داده با وجودی که پرستاره نیست اما با برنامه است و از مربی بادانشی استفاده می‌کند. ما هم تمرینات خوبی در تعطیلات پشت‌سر گذاشته‌ایم و چون همیشه حمایت هواداران تبریزی را داشته‌ایم، می‌رویم که این بار هم با یک نتیجه خوب آنها را شادمان راهی منازلشان کنیم.

دبیری با بیان اینکه دوست دارد جام دوباره به تبریز بازگردد خاطرنشان کرد: ما در درجه اول سعی خود را می‌کنیم تا با درصد کمی که برای قهرمانی شانس داریم تمام امتیازات‌مان را بگیریم. در درجه بعد به عنوان یک آذری که مس تیم شهرمان است و از ما نزدیک تر به تاسیسات، دوست دارم آنها جام را ببرند.

وی با بیان اینکه شمسایی نیز دوست خانواده دبیری است گفت: ایشان از بهترین دوستان ما است که خاطرات فراموش نشدنی زیادی با او داریم و برایش آرزوی موفقیت می‌کنیم. در عمل نقشی برای تعیین قهرمان نداریم چون با بازی جوانمردانه هر دو تیم را در دور برگشت شکست داده‌ایم و اینطور نیست که بخواهیم شرایط را برای قهرمانی تیمی مهیا کنیم.

مالک دبیری در ادامه به تمجید از عملکرد اصغری مقدم پرداخته و افزود: ایشان با توجه به اینکه حمایت خوبی از مدیریت پشت سر خود احساس کرد تمام تلاشش را برای موفقیت تیم انجام داد با اطمینان می‌گویم که اصغری مقدم با این تمرینات و آمادگی بدنی بالایش همین الان می‌تواند در خدمت تیم‌ملی ایران باشد.

دبیری علت عدم همراهی بابک اکبری در تورنمنت چین به همراه تیم‌ملی را چنین توصیف کرد: مسئولان تیم‌ملی عنوان کردند که اکبری چون مدارکش را دیر تحویل داده برایش ویزا صادر نشده اما اکبری می‌گوید که رسید دارد که سه روز بعد از اعلام حضورش در این سفر مدارک را به دست مسئولان تیم‌ملی رسانده است.

افشین دبیری بیان اینکه همواره برای نظرات ناظم الشریعه به عنوان سرمربی تیم‌ملی احترام قائل است، خاطرنشان کرد: اینکه دو تیم آذربایجان در رده‌های دوم و سوم جدول هستند اما از آنها هیچ بازیکنی در تیم‌ملی نیست سئوالی است که هنوز جوابش را نگرفته‌ام! واقعا یعنی هیچ بازیکن آذری‌ای نیست که به درد تیم‌ملی بخورد؟! من معتقد هستم لیاقت بازیکنان آذری حضور در ترکیب اصلی تیم ملی است نه در تیم‌ملی ب.

وی در خاتمه عنوان کرد: به طور مثال همین رشید قلی‌پور که بازیکن واقعا مستعدی است و کارشناسان محترم رسانه ۷ هفته لیگ وی را در تیم منتخب قرار داده‌اند چرا در تیم‌ملی نیست؟ صمیمی و طیبی که جایگاهشان مشخص است و نباید دعوت از آنها را فقط به حساب سهمیه از تیم‌های آذری گذاشت. با این حال تابع نظرات ناظم‌الشریعه هستیم و اعتقاد داریم او چشمانش را بر روی حقایق نخواهد بست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مشتی دوشنبه , ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۴

برای شماکه مصدوم زیادی داشتین بهترشدلیگ عقب افتاد

طرفدار گیتی سه شنبه , ۱ دی ۱۳۹۴ - ۰:۱۰

وای یکی اینو جمع کنه,کدوم مدیر اینقدر حرف میزنه.