کد خبر : 55184
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 آذر 1394 - 13:24
-

ناظم‌الشریعه:نمی‌خواستیم دستمان را برای چین رو کنیم

ناظم‌الشریعه:نمی‌خواستیم دستمان را برای چین رو کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد ناظم ‌الشریعه در خصوص دیدار روز گذشته شاگردانش مقابل تیم ملی چین گفت: به هرحال چین میزبان این مسابقات بود و از حضور تماشاگرانش سود برد. البته علیرغم اینکه شرایط سخت بود آنها نتوانستند پیروز مسابقه شوند و دلیل اینکه ما هم با همه توان مقابل آنها ظاهر نشدیم، این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد ناظم ‌الشریعه در خصوص دیدار روز گذشته شاگردانش مقابل تیم ملی چین گفت: به هرحال چین میزبان این مسابقات بود و از حضور تماشاگرانش سود برد. البته علیرغم اینکه شرایط سخت بود آنها نتوانستند پیروز مسابقه شوند و دلیل اینکه ما هم با همه توان مقابل آنها ظاهر نشدیم، این بود که نمی خواستیم برای بازیهای قهرمانی فوتسال آسیا ترکیب و تاکتیک خودمان را مشخص کنیم.

وی ادامه داد: به هرحال نتیجه مورد نظر ما کسب قهرمانی در این مسابقات بود تا با روحیه بالا به ازبکستان برویم. ضمن اینکه بیشتر از این نمی خواستیم به بازیکنان فشار بیاوریم، چراکه بازیکنان باید در هفته های پایانی لیگ بطور کامل در اختیار باشگاه هایشان باشند و با توجه به اینکه به هدف خود رسیده بودیم، صرفا دقایق پایانی بازی را به حفظ میدان و نتیجه اختصاص دادیم. چراکه قهرمانی ما مسجل شده بود و نمی خواستیم بازیکنان دچار مصدومیت شوند.

وی همچنین درباره پیروزی ۵ بر یک شاگردانش مقابل مکزیک گفت: مکزیک تیم قدرتمندی بود ولی ما توانستیم با اقتدار این تیم را شکست دهیم و بطورکلی بازی بسیار خوبی انجام دادیم.

سرمربی تیم ملی با اشاره به پیروزی ۱۵ بر دو مقابل میانمار در دیدار نخست هم بیان کرد: تیم میانمار را با اختلاف بسیار زیادی شکست دادیم. خیلی‌ها گفتند میانمار، تیم ضعیفی است اما دیدید که چین با نتیجه ۴ بر ۳ و فاصله‌ای نزدیک موفق شد حریف خود را شکست دهد.

ناظم الشریعه در پایان درباره نزدیک بودن مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا گفت: همه تیم‌ها پیشرفت زیادی کرده‌اند. نمی‌خواهم حریفان خود در این مسابقات را بزرگ کنم ولی هر ۳ تیم حاضر در تورنمنت چین، تیم‌های خوبی بودند و درکل این مسابقات برای ما مفید بود چراکه امکانات و شرایط خوبی برای ما وجود داشت. در واقع ما به این بازی‌ها به چشم دیدارهای تدارکاتی برای حضور قدرتمند در جام ملت‌های آسیا نگاه کردیم و در نهایت به هدف خود رسیدیم.

منبع: برنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۱ دی ۱۳۹۴ - ۷:۵۱

اما همین چینی که با میانمار ۴-۳ کرد ما رو متوقف کرد و شما میگی نخواستیم دستمون رو بشه. این یعنی چی؟؟ زحمت تیم ملی چین و شایستگی اینا هیچی دیگه؟؟؟ تیم ملی ایران رو به نابودی ست. آقای ناظم.. همین شما از چند کاره بودن خسوس گله ها کردی. الان خودت جای خسوس رو گرفتی. سرمربی همه تیمهای ملی فوتسال… ستاره های ما تو رده های پایه زمانی ساخته شدند که سرمربی تیم ملی مثل حسین شمس با رعدی و صانعی و فرراشی تو بزرگا بودن و آدمای زحمتکش و بزرگی چون مصطفی عمادی رو تو پایه داشتیم که ستاره های این نسلی که شما داری باهاش کار میکنی رو مدیون عمادی و اون مربیاست که اونزمان بشکل تخصصی تمام وقت رو پایه کار میکردن. کجای دنیا سرمربی تیم ملی بزرگسالان فوتسال میره استانهای کشور استعداد یابی پایه انجام میده؟؟؟؟؟ قحط الرجاله؟؟؟ این یک دهن کجی به همه مربیان این کشور حساب میشه. سوالم از آقای ترابیان اینه که نقش کمیته فنی و توسعه فوتسال در این باره چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آقای ناظم بهش فرصت داده شده سرمربی بزرگا باشه. قبول. حمایت هم باید بشه. اما اینکه همه کار رو خودش و محمد هاشم زاده باید انجام بدن تو تمام رده ها یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فقط آذرخش سه شنبه , ۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷

آیابهترنبودپدیده های لیگ برتربه این تورنمت دعوت میشدند……… یعنی حق آذرخش نبودیکی دعوت بشه آیاحق سایرتیم هانبود بازیکنانشون دعوت بشن؟”؟!