کد خبر : 55272
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1394 - 14:52
-

ترابیان:مصدومیت عروجی اتفاق عجیب و غریبی نیست!/ باشگاه ها باید در خدمت تیم ملی باشند

ترابیان:مصدومیت عروجی اتفاق عجیب و غریبی نیست!/ باشگاه ها باید در خدمت تیم ملی باشند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان در مورد انتقاد از حضور تیم ملی فوتسال در تورنمنت نه‌چندان معتبر چین یادآور شد: من در ابتدا با اعزام تیم به این مسابقات، موافق نبودم و چنین بازی‌هایی را برای تیم ملی ضروری و مفید نمی‌دانستم اما صحبت‌های سرمربی تیم ملی مرا قانع کرد. وی در این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان در مورد انتقاد از حضور تیم ملی فوتسال در تورنمنت نه‌چندان معتبر چین یادآور شد: من در ابتدا با اعزام تیم به این مسابقات، موافق نبودم و چنین بازی‌هایی را برای تیم ملی ضروری و مفید نمی‌دانستم اما صحبت‌های سرمربی تیم ملی مرا قانع کرد.

وی در این باره بیان کرد: محمد ناظم‌الشریعه معتقد بود در این سفر بین‌المللی، بازیکنان جوانی که تا حالا کمتر شانس بازی پیدا کرده‌اند و همچنین بازیکنان باتجربه‌ای که به دلایلی مانند مصدومیت مدتی است به میدان نرفته‌اند، فرصت حضور در زمین را خواهند یافت. از سوی دیگر این سفر هیچ هزینه‌ای برای فدراسیون نداشت.

ترابیان در پاسخ به اعتراض مربیان به تعطیلی لیگ برتر فوتسال و همچنین صحبت‌های وحید شمسایی راجع به مصدومیت ابوالقاسم عروجی گفت: نمی‌توان انتظار داشت وقتی وارد دریا می‌شوید، خیس نشوید. مصدومیت جزء جدایی‌ناپذیر تمرین و بازی است. از طرف دیگر باشگاه‌ها باید در خدمت تیم ملی باشند. مصدومیت عروجی اتفاق عجیب و غریبی نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.