کد خبر : 55230
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1394 - 9:39
-

شمس: قهرمان آسیا نمی‌شویم/ از حضور در کادر فنی سوء‌استفاده می‌کنند!

شمس: قهرمان آسیا نمی‌شویم/ از حضور در کادر فنی سوء‌استفاده می‌کنند!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران گفت: تورنمنت چین به غیر از ضرر هیچ دستاوردی برای فوتسال ما نداشت. حسین شمس اظهار داشت: باید ببینیم تورنمنت چین چه دستاوردی برای تیم ملی ما داشته است. به نظر من این مسابقات جز ضرر برای ما چیز دیگری نداشت . قول

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران گفت: تورنمنت چین به غیر از ضرر هیچ دستاوردی برای فوتسال ما نداشت.

حسین شمس اظهار داشت: باید ببینیم تورنمنت چین چه دستاوردی برای تیم ملی ما داشته است. به نظر من این مسابقات جز ضرر برای ما چیز دیگری نداشت . قول داده بودند صربستان در این مسابقات شرکت می کند اما جای آنها میانمار شرکت کرد و آقایان گفتند که میانمار از قدرت ها و تیم های خوب آسیا است و وقتی میانمار را ۱۵ بر ۲ بردیم و البته میانمار به تیم های دیگر هم باخت، گفتند که سطح مسابقات پایین بود و ای کاش به تورنمنت چین نمی رفتیم.

وی درباره تساوی برابر چین نیز اینگونه واکنش نشان داد: چین همیشه مغلوب تیم های امید و جوانان ما شده است. همه تیم هایی که در این تورنمنت بودند رده‌های بسیار پایینی داشتند و من نمی دانم چرا ما که تیم پنجم جهان هستیم باید در این مسابقات شرکت می کردیم؟ با این بازی ها ترس چین مقابل ما ریخت و همه فهمیدند مقابل چین که در جام ملت های آسیا در گروه ما قرار دارد، مشکل داریم. جالب اینکه آقایان بعد از قهرمانی در این تورنمنت سطح پایین جشن هم گرفتند.

شمس ادامه داد: قبل از اعزام تیم ملی به چین بهترین چپ پای ایران یعنی قاسم عروجی در تمرینات انگشت پایش شکست و ۳ ماه باید پایش در گچ باشد. الان هم تاسیسات دریایی ضرر کرد و هم تیم ملی که برای جام ملت های آسیا آماده می شود. برای این تورنمنت سطح پایین لیگ را هم تعطیل کردند و ببینید که برای یک سفر تفریحی چقدر باید ضرر بدهیم. با تساوی مقابل چین زنگ خطر برای تیم ملی ما به صدا در آمد و هر چه سریع‌تر باید تغییرات در کادر فنی ایجاد شود تا روحیه به تیم‌ملی برگردد چون بعید است با این کادر فنی قهرمان آسیا شویم.

سرمربی سابق تیم‌ملی فوتسال ایران اظهار داشت: دروغ بزرگی که آقایان گفتند این بود که با تیمی جوان در چین شرکت کردیم اما مهدی جاوید، سپهر محمدی، اصغر حسن‌زاده، علیرضا وفایی و قدرت بهادری همه جزو نفرات اصلی تیم‌ملی بزرگسالان در این تورنمنت در ترکیب اصلی بازی کردند. فقط محمد کوهستانی بازیکن جدید تیم ملی بود که او هم ۳۰ سال سن دارد و این دروغ بزرگی بود که به مردم گفتند.

شمس در پایان گفت: بارها و بارها کمیته فنی و کمیته فوتسال گفته اند که مربیان تیم ملی حق ندارند در باشگاه‌ها کار کنند اما یکی از مربیان تیم ملی مدیر فنی یک تیم لیگ یکی در جنوب کشور است و جالب اینکه به بازیکنان برای حضور در این تیم جنوبی وعده تیم ملی داده شده است. متاسفانه از این پست در تیم ملی کمال سواستفاده را می برند هر چند که ممکن است کمیته فنی و کمیته فوتسال چشم شان را بر این تخلف آشکار ببندند اما همه فوتسالی ها می دانند که این امر اتفاق افتاده و این قانون شکنی ادامه دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷

اقای شمس لطفا احساسی صحبت نکن
شما خودتون اگه سرمربی تیم ملی بودید ؟ تیم نمیبردید چین ؟
کاش ما فوتسالی ها یاد میگرفتیم کنار هم بیشتر پیشرفت میکنیم
نه مقابل هم ایستادن . این که شما میگی ی نظرِ و قرار نیست حتما درست باشه .

فقط آذرخش سه شنبه , ۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶

تیم ملی بانظام الشرئیه بجایی نمی رسه…….فقط شمس می تونه تیم ملی روقهرمان کنه

Holy iker سه شنبه , ۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷

گر اگر طبیب بودی …

نام ... سه شنبه , ۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹

تاامثال شمس در این فوتسال هستند،چه نیازی به دشمن داریم.فرقی نداره که چه کسی مربی تیم ملی باشه،فقط ایشون فوتسال میفهمند و بقیه تو این فوتسال بیسواد هستند.شخصیتی که هر نقطه از مملکت بوی پول به مشامشون برسه،صد و هشتاد درجه تعغیر موضع میدن.فوتسالیهاحرکات ایشون رو مقابل منصوری به عنوان مشاور گیتی پسند و کت چرخوندنشون رو بخاطر پول فراموش نمیکنن.کسی که وقتی علی صانعی که شاگرد خودشون بود ،سرمربی تیم ملی شد، از این همین روش تخریب کردن و اسیب رساندن به تیم ملی مملکتمون کوتاهی نکرد و در اینده هم نخواهد کرد

نام ... سه شنبه , ۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹

کاملا بی اطلاع هستی و صحبت میکنی شمس!
مگه اونجا بودی و بازیو را دیدی که میگی سطح مسابقات پایین بوده
تیم چین ضعیف نبوده که تونسته با ایران مساوی کنه یا میانماری که مکزیکو برد مکزیکی که با چین مساوی کرده!!
سعی کنیم به تیم ملی کمک کنیم حرف را همه میزنند

نام ... سه شنبه , ۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۸

واقعا خجالت اور که شمس اینطوری حرف میزنه بعنوان یه غیر فوتسالی که فوتسال دنبال میکنم و اطلاعاتی خوبی دارم شمس و شمسایی پایین ترین شان رو در فوتسال دارند و برای رسیدن به منافع دست به هر کاری میزنند

گیتی پسند قهرمان چهارشنبه , ۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۶

بابا حسین شمس دست بردار ازاین کارات تا کی میخوای ازاین حرفای تکراری بزنی ؟؟!!! اگر تو رفته بودی چین الان چین پدیده آسیا بود نه؟؟؟!!!مگه تو نبودی که با پنالتی و زور این تیم چین رو تو باشگاه های آسیا بردی واقعا خجالت داره این مدل حرف زدن تو!!! دستت دیگه برای همه روشده تو و اون شمسایی کپی هم دیگه هستین!!!!