کد خبر : 55294
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1394 - 17:53
-

وقتی فهمیدیم حریفان عوض شده‌اند که راه برگشتی نبود/ محک زدن بازیکنان جدید هزینه می‌خواست که من می‌دهم/ مصدومیت عروجی از بازی دبیری بود که در اردو تشدید شد

وقتی فهمیدیم حریفان عوض شده‌اند که راه برگشتی نبود/ محک زدن بازیکنان جدید هزینه می‌خواست که من می‌دهم/ مصدومیت عروجی از بازی دبیری بود که در اردو تشدید شد

محمد ناظم‌الشریعه در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: زمانی که متوجه تغییر در حریفان شدم به کادرم گفتم که این تورنمنت برای ما باخت- باخت خواهد شد چراکه با هر نتیجه‌ای مورد هجمه قرار خواهیم ‌گرفت بنابراین فقط باید به اهداف اردویی خود تمرکز کنیم. شاید اگر

محمد ناظم‌الشریعه در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: زمانی که متوجه تغییر در حریفان شدم به کادرم گفتم که این تورنمنت برای ما باخت- باخت خواهد شد چراکه با هر نتیجه‌ای مورد هجمه قرار خواهیم ‌گرفت بنابراین فقط باید به اهداف اردویی خود تمرکز کنیم. شاید اگر حتی چند روز قبل از اعزام از تغییرات این تورنمنت مطلع می‌شدیم، تصمیم دیگری می‌گرفتیم.

وی افزود: به عنوان کسی که شان فوتسال ایران را در آسیا و جهان می‌داند قطعا برای تیم‌ملی جایگاه بالایی را قائل هستیم، منتها این تورنمنت را با حریفانی که ابتدا به ما اعلام کردند مجالی برای محک بازیکنان پشت‌خط مانده که مربیان لیگ به عنوان بازوهای من پیشنهاد کرده بودند یافتیم که قطعا استفاده از آنها در بازی مهمی مثل چین هزینه می‌خواست که من داده و می‌دهم.

ناظم‌الشریعه تصریح کرد: ما روز اول میانمار را با ۱۵گل با همین بازیکنان بردیم که این تیم حتی مکزیک را هم برد و با یک اختلاف از چین میزبان باخت. ما در بازی با چین سعی کردیم با توجه به جو سالن میزبانی بیشتر به بازیکنان جدید بازی بدهیم و آنها را در شرایط سخت محک بزنیم. این بازی بهترین مجال برای محک جدیدترها بود که با وجود تساوی من از تیمم راضی هستم چون به اهداف موردنظرم از این بازی رسیدم.

وی با برشمردن اهداف خود گفت: شناخت بازیکنان جدید در شرایط ملی، شناخت از تیم چین به عنوان هم گروهی و رونکردن دستمان برای آنها از جمله اهداف ما بود که در بازى آخر چون قهرمانی ایران مسجل بود فشار نیاوردیم تا به بعضى بازیکنان به خاطر حساسیت هفته‌های آخر لیگ نیز آسیبی نرسد. ضمن اینکه تورنمنت‌ها و بازی‌هاى دوستانه جهت رفع نواقص و ضعف‌های تیم است که بازی با چین بزرگترین دستاورد را برای ما داشت.

سرمربی تیم‌ملی فوتسال ایران با بیان اینکه به دنبال تغییر در ادبیات تیم‌ملی است، تاکید کرد: قطعا انتقادات زیادی از ما شده و می‌شود. تیم‌ملی ما از ادبیات ناهمگون با شان خود صدمه خورده و ما هیچگاه پاسخ شخصی به صحبت‌هایی که تیم‌ملی را از مسیرش منحرف می‌کند، نخواهیم داد. این برای من و کادرم یک اصل است.

وی با تاکید بر اینکه تیم‌ملی در آستانه اعزام به جام ملت‌های آسیا نیازمند آرامش است، ادامه داد: برخی اهمیت این آرامش تیم‌ملی را می‌دانند و متاسفانه آن را بر هم می‌زنند اما به عنوان سرمربی تیم‌ملی همیشه به موفقیت تیم فکر کرده‌ام تا درگیر شدن در حواشی. تیم‌ملی تاوان اشتباهات زیادی را پس داده و حالا که قدرت واقعی‌اش را برابر تیم‌های بزرگ دنیا با نفرات اصلی نشان داده نباید به آن صدمه زد.

ناظم‌الشریعه در مورد شائبه همکاری یکی از مربیان تیم‌ملی با باشگاه لیگ یکی در جنوب نیز متذکر شد: به جهت استعدادیابی و طرحی که خود پیشگام آن شدم با تمام باشگاه‌های کشور در ارتباط هستم و پیگیر بازیکنانی هستم که بتوانند به آینده فوتسال ایران کمک کنند. اگر لازم باشد من وهمکارانم به تمام نقاط ایران هم می‌رویم که به عنوان مثال در اولین برنامه بعد از تورنمنت چین، امیر فراشی کلاس توجیهی دروازه‌بانی را با توجه به نیازمندی احساس شده توسط همکارانم در مشهد برگزار خواهد کرد.

وی با اشاره به حضور یکی از استعدادهای اردوهای استعدادیابی‌اش در تیم لیگ‌برتری آذرخش گفت: در اردوی بندرعباس گلر کم سن و سال اما با استعداد و فیزیک عالی‌ای پیدا کردیم که همان‌جا از بندری‌ها خواستم این نیروی بومی خود را در تیم‌شان استفاده کنند تا باتجربه شود. او الان تبدیل به یکی از نفرات اصلی و کلیدی تیم خود شده که یکی از پشتوانه‌ها خواهد بود. آیا این کار جرم است و باید به جایی حساب پس بدهم یا بالعکس باید تشویق شوم؟

سرمربی تیم‌ملی تاکید کرد: بابت کلاس‌های آموزشی خود و همکارانم هیچگونه وجهی دریافت نشده و نمی‌شود. این کلاس‌ها به صورت رایگان برگزار می‌شود که می‌توانید از آقای قمر فرماندار محبوب ماهشهر و یا شهردار داراب، شهر کاشان و یا هر جای دیگری که کلاسی برگزار شده سوال کنید که آیا ریالی دریافت کرده‌ام یا خیر. نیت ناظم‌الشریعه خیر است و کارنامه گذشته‌ام نیز مهر تایید به آن می‌‍زند.

وی در پاسخ به اینکه آیا به عروجی گفته است که بگوید در باشگاهش مصدوم شده؟ چنین گفت: ایشان در اردوی تیم‌ملی که مصدوم شد به ما گفت که از بازی با دبیری مصدوم شده اما به جهت کمک به تیمش تاسیسات چیزی نگفته اما این مصدومیت در اردوی تیم‌ملی تشدید شده است. بلافاصله با دکتر برای تعیین و بهبود وضعیتش وارد عمل شدیم. در نهایت به خاطر اینکه به وجودش برای آسیایی احتیاج داشتیم گفتیم که برود و به پای آسیب دیده‌اش برسد ولی تا آخرین لحظات خروج از کشور نیز پیگیر وضعیتش بودم و تلفنی جویای روند درمانش بودم.

ناظم‌الشریعه در نرسیدن ویزای بابک اکبری نیز خاطرنشان کرد: از اکبری که خودش اذعان کرد که دیر مدارکش را ارسال کرده بپرسید که اصل ماجرا چه بوده است. من در اردو تاریخ مندرج بر روی بسته‌ای که مدارکش را برای رساندن به ما تحویل پست داده بود را به او نشان دادم و اکبری هم قبول کرد که خود در دیر رسیدن مدارکش اهمال داشته است والا یکی از نفراتی که دوست داشتم در این تورنمنت محک بخورد، بابک اکبری بود.

ناظم‌الشریعه در خاتمه یادآور شد: این تیم‌ملی قدرت واقعی‌اش را به همه نشان داده و انشاالله با قدرت و برنامه‌ریزی کامل و همدلی در میان مربیان به ازبکستان می‌رویم تا دوباره فوتسال ایران را در عرصه ملی سرافراز کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۱

درود بر شما

فقط آذرخش سه شنبه , ۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۷

ناسلامتی پنجم جهان هستیم نبایدباتیم های درجه هزاربازی کنیم بایدانصراف میدادیم الان چین ترس ش ریخت جلوما…..بخداتیم های مینماردرحدتیم های لیگ برتری مانیستند…..مابایدبابرزیل بازی دوستانه انجام بدیم…..چراچین توهمین ایران تورنمت گذاشته بودید…..الان بیشترتیم های مامشکل مالی دارندبه این کارچی میگن

گمنام از بندرعباس سه شنبه , ۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۷

آقا سید محمد ناظم الشریعه مرد بسیار با اخلاق و متین هستند و اهل هیچ باند بازی نیستند و فوتسال را به خوبی میفهمند و هیچ وقت قابل مقایسه با دیگر مربیان نیست و از بار فنی خیلی بالای برخوردار است وبنده کار او را اندکی در بندرعباس مشاهده کردم. وقتی کار او را د تمام تیمهای لیگ برتری مشاهده کردم کارش بیسته بیسته بیسته آقا سید محمد دوستت داریم از اینکه استعدادهای شهر ما را دیدی و باور داری. از طرف یک عاشق فوتسال بندرعباسی.

علیرضا سه شنبه , ۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۳

دیگه پنجم جهان نیستیم.وقتی با چین مساوی کردیم،به رده ششم سقوط کردیم.

نام ... چهارشنبه , ۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵

این یک قانون است همیشه کسی که سالم کار کند و اهل دلال بازی نباشد مورد هجوم انتقاد ها قرار میگیرد.ناظم الشریعه اهل باند بازی مثل برخی افراد نیست،خودش را به لنگی نمیزند تا مورد توجه دوربین ها قرار بگیرد