کد خبر : 55342
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 دی 1394 - 12:02
-

خوراکچی:حرکت چینی ها کلاهبرداری فوتسالی بود/حضور در این تورنمنت برای تیم ملی مفید بود/این نتایج،واقعیت فوتسال ایران است

خوراکچی:حرکت چینی ها کلاهبرداری فوتسالی بود/حضور در این تورنمنت برای تیم ملی مفید بود/این نتایج،واقعیت فوتسال ایران است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمود خوراکچی درباره عملکرد تیم ‌ملی ایران در تورنمنت چین، اظها‌رکرد: این ر‌قا‌بت‌ها بسیار خوب بود چرا که بازی‌های بین‌المللی تجربه خوبی را برای تیم ‌ملی به همراه می‌آورد و ما نباید از این تجربه‌ها به راحتی چشم پوشی کنیم. کمیته‌ فوتسال هم توانسته با توجه به شرایط و موقعیت‌های

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمود خوراکچی درباره عملکرد تیم ‌ملی ایران در تورنمنت چین، اظها‌رکرد: این ر‌قا‌بت‌ها بسیار خوب بود چرا که بازی‌های بین‌المللی تجربه خوبی را برای تیم ‌ملی به همراه می‌آورد و ما نباید از این تجربه‌ها به راحتی چشم پوشی کنیم. کمیته‌ فوتسال هم توانسته با توجه به شرایط و موقعیت‌های موجود اقداماتی را انجام دهد که تیم ‌ملی در این نوع تورنمنت‌ها حاضر باشد.

وی با اشاره به حضور بازیکنان جوان در این مسابقات گفت: خو‌شبختا‌نه در این تورنمنت بیشتر بازیکنانی مورد استفاده قرار گرفتند که کادرفنی می خواست آن ها را از نظر فنی و آمادگی بسنجد و آن ها در این مسابقات شانس بازی پیدا کردند و الحق و الانصاف هم بازیکنان خوب جواب دادند و توانستند توانایی‌های خود را به کادرفنی، فوتسال ایران و فوتسال آسیا نشان دهند. این نتایج خوب، واقعیت فوتسال ایران است.

خوراکچی با اشاره به یکی از بازی های سال‌های گذشته تصریح کرد: در آن مسابقات سنگاپور و برزیل به مصاف هم رفتند و برزیل توانست با نتیجه‌ ۳۲ بر صفر، سنگاپور را در کشور خود شکست دهد. بعد از بازی مربی سنگاپور از مربی برزیل در مصاحبه مطبوعاتی گلایه کرد و مربی برزیل در جواب به او گفت که اگر بیشتر هم می‌توانستیم گل می‌زدیم تا فوتسال را یاد بگیرد و همین کار هم تیم ‌ملی ما توانست با به ثمر رساندن ۱۵ گل با میانمار انجام دهد تا این تیم فوتسال را از ایران یاد بگیرد.

او افزود: البته این که تیم ‌ملی ما توانسته ۱۵ گل به میانمار بزند و این تیم را با نتیجه‌ ۱۵ بر دو شکست دهد نشان از ضعف میانمار نیست این برد نشانگر قدرت فوتسال ایران است. متاسفانه تیم ‌ملی ما وقتی با تعداد گل بالا و تیمی را شکست می‌دهد افرادی می‌گویند تیم حریف ضعیف بود و در مقابل وقتی از تیمی هم می‌بازیم می‌گویند تیم ‌ملی ما ضعیف شده است. در صورتی که در واقع این قدرت فوتسال ایران است که می‌تواند تیم‌های فوتسال سایر کشورها را شکست دهد. با مربی ایرانی ما دست به کارهای بزرگ می‌زنیم.

مربی سابق تیم ‌ملی ایران درباره تغییر کردن حریفان ایران در تورنمنت چین و دیر اعلام کردن این تغییر، اظها‌رکرد: این واقعیتی است که این عملکرد چین نوعی کلاهبرداری است. وقتی که برنامه‌ای به کمیته‌ فوتسال از طرف کشور میزبان ارسال می‌شود. آن برنامه، برنامه‌ای رسمی است. مسئولان برگزاری کشور چین باید نسبت به این تغییرات جوابگو باشند من فکر می‌کنم تیم ‌ملی ایران در یک عمل انجام شده قرار گرفت. کلاهبرداری این نیست که فقط پول کسی را از جیبش در آورد این مدل کلاهبرداری یک کلاهبرداری فوتسالی است من فکر می‌کنم این اقدام یک نمره منفی برای چین بود. البته تیم ‌ملی که در این مسابقات شرکت کرد ۱۰۰ درصد با موافقت مسئولان کمیته‌ فوتسال و فدراسیون ایران بوده است وگرنه قطعا تیم از چین باز می‌گشت.

خوراکچی در پاسخ به این سوال که اگر چین از قبل این تغییر را اعلام می‌کرد، آیا آن موقع از نظر شما تیم نباید به تورنمنت چین می‌رفت، گفت: هر تورنمنتی شرایط خاص خود را دارد و نکات مثبتی را به همراه دارد. من فکر می‌کنم شرکت در این نوع تورنمنت‌ها می‌تواند به نفع فوتسال کشورمان باشد.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: به بازیکنان تیم ‌ملی و کادرفنی تبریک می گویم چرا که بار دیگر به تورنمنتی رفتند و اقتدار فوتسال کشورمان را حفظ کردند. من همیشه گفته‌ام کادرفنی فوتسال ایران باید ایرانی باشد و الان هم این کادرفنی ایرانی موفقیت‌های خوبی کسب کرده است.

سرمربی تیم میثاق تهران درباره هفته‌های پایان لیگ برتر فوتسال نیز گفت: امیدوارم در هفته‌ پایانی لیگ برتر همه چیز با خوبی و خوشی ختم به خیر شود و قهرمان این فصل ما بتواند در کمترین فشار روحی و روانی بتواند قهرمانی‌اش را جشن بگیرد. نقش صدا و سیما می‌تواند در هفته‌های پایانی لیگ بسیار اثربخش باشد.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴

سلطانی

نام ... چهارشنبه , ۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۱

سلطانی نیس ک .خوراکچیه

نام ... پنجشنبه , ۳ دی ۱۳۹۴ - ۸:۲۲

آقایون مسئول سایت چرا یک مصاحبه از آقای لک و دستیاران بزرگ ایشان نمیگذارید؟ خیلی سوال ازشون داریم
مثلا مصاحبه قبلیشون را میگذاشتید که حاوی نکات فراوانی بود