کد خبر : 55348
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 دی 1394 - 12:21
-

کلاشی:یک ساعت زودتر با حفاری بازی می کنیم/پرواز به مشهد تاخیر نداشت فرش آرا را می بردیم

کلاشی:یک ساعت زودتر با حفاری بازی می کنیم/پرواز به مشهد تاخیر نداشت فرش آرا را می بردیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حبیب کلاشی  اظهار داشت: تیم فوتسال دبیری تبریز در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال کشور در تبریز میزبان تیم حفاری خوزستان است. وی با تمجید از عملکرد تیم فوتسال دبیری تبریز گفت: هدفگذاری باشگاه قرار گرفتن در بین چهار تیم بود، اما تیم ما یازده هفته بدون باخت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حبیب کلاشی  اظهار داشت: تیم فوتسال دبیری تبریز در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال کشور در تبریز میزبان تیم حفاری خوزستان است.

وی با تمجید از عملکرد تیم فوتسال دبیری تبریز گفت: هدفگذاری باشگاه قرار گرفتن در بین چهار تیم بود، اما تیم ما یازده هفته بدون باخت را سپری کرده و تا صدر جدول هم صعود کرد و اگر تاخیر هواپیما در سفر ما با مشهد به وجود نمی‌آمد که سبب شد صبح روز مسابقه به مشهد برسیم، قطعا در برابر فرش‌آرا نیز به برتری رسیده و صدر جدول را از دست نمی‌دادیم.

سرپرست تیم فوتسال دبیری تبریز گفت: برای کسب هر ۱۲ امتیاز بازی‌های باقیمانده به میدان می‌رویم تا درصورت لغزش سایر مدعیان، به عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال کشور دست یابیم.

ساعت بازی یک ساعت زودتر است

حبیب کلاشی در مورد زمان مسابقه تیم دبیری با حفاری گفت: باشگاه دبیری تبریز همیشه تعامل خوبی با سایر تیم‌ها داشته و جهت رسیدن تیم حفاری به پرواز برگشت، موافقت کردیم که زمان برگزاری بازی یک ساعت جلوتر باشد و بنابراین مسابقه تیم‌های دبیری تبریز با حفاری خوزستان ساعت ۱۵ روز پنج شنبه ۳ دی است.

در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال کشور ساعت ۱۵ روز پنج شنبه ۳ دی تیم فوتسال دبیری تبریز در سالن علوم پزشکی میزبان تیم حفاری خوزستان است.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.