کد خبر : 55499
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 دی 1394 - 23:18
-

اصغری مقدم: تورنمنت نامعتبر چین به لیگ لطمه زد/ بازیکنانم به تک امتیاز قناعت کردند

اصغری مقدم: تورنمنت نامعتبر چین به لیگ لطمه زد/ بازیکنانم به تک امتیاز قناعت کردند

جواد اصغری مقدم سرمربی تیم فوتسال دبیری پس از پایان دیدار این تیم با حفاری اهواز در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: در دیدار مقابل حفاری به سه امتیاز نیاز مبرم داشتیم اما متاسفانه بازیکنان ما هم به یک امتیاز این دیدار قناعت کردند. وی در ادامه صحبتهایش افزود: به بازیکنان تاکید کرده بودیم

جواد اصغری مقدم سرمربی تیم فوتسال دبیری پس از پایان دیدار این تیم با حفاری اهواز در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: در دیدار مقابل حفاری به سه امتیاز نیاز مبرم داشتیم اما متاسفانه بازیکنان ما هم به یک امتیاز این دیدار قناعت کردند.

وی در ادامه صحبتهایش افزود: به بازیکنان تاکید کرده بودیم که چهار دیدار آخر مقابل حریفانمان نتیجه تلاش هایمان در طول لیگ است و در این خصوص بدنسازی خوبی کرده بودیم.
سرمربی-بازیکن تیم دبیری اذعان کرد: متاسفانه وقفه بی مورد در لیگ باعث می شود تا تیم هایی که برای قهرمانی تلاش می کنند از افت و فشار مسابقات دور شوند و حتی تورنمنت چین نیز چندان معتبر نیست.
اصغری مقدم بیان کرد: بدلیل استراحتی که ما هفته قبل داشتیم و این وقفه بی مورد باعث ضربه خوردن تیم ما شد و متاسفانه در روزی که به سه امتیاز مقابل حفاری شدیدا نیاز داشتیم نتوانستیم امتیاز مدنظر را کسب کنیم.
وی در پایان صحبت هایش افزود: ما امروز بازی خوبی انجام دادیم و تیم حفاری هم واقعا تیم خوبی است اما باز هم می گویم تورنمنت باید تورنمنت بزرگی باشد تا به تیم ملی هم کمک کند اما نباید تورنمنت نه چندان مهم باعث لطمه زدن به لیگ برتر شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

گيتى قهرمان جمعه , ۴ دی ۱۳۹۴ - ۰:۰۷

جوادى تو مگه بازى داش سپهر رو جلوى تاسیسات ندیدى ؟؟! اونم رفته بود تورنمنت چین دیدى چقدر آماده است ؟! تو اون موقع میرفتى مسافرت چین خوب الان بده؟!! مربى باید نتایج تیم رو به عهده بگیره نباید بهانه بیاره تو چرا بهانه میارى؟!!!

فوتسالی جمعه , ۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰

جلو دبیری و منصوری دیدیم تو ۱ دقیقه ۲ رفت تو گلش ..خخخخ