کد خبر : 55498
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 دی 1394 - 22:58
-

ناظم الشریعه: برای انتخاب بازیکن، حتی لیگ یک را هم می بینم/ باید منیت ها را کنار بگذاریم

ناظم الشریعه: برای انتخاب بازیکن، حتی لیگ یک را هم می بینم/ باید منیت ها را کنار بگذاریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد ناظم‌الشریعه عصر سومین روز دی‌ماه برای تماشای دیدار تیم‌های فوتسال یاسین‌پیشرو قم و شهروند ساری از هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم آمده بود و عملکرد بازیکنان دو تیم را به دقت زیر نظر داشت. سرمربی تیم ملی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد ناظم‌الشریعه عصر سومین روز دی‌ماه برای تماشای دیدار تیم‌های فوتسال یاسین‌پیشرو قم و شهروند ساری از هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم آمده بود و عملکرد بازیکنان دو تیم را به دقت زیر نظر داشت.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پایان این دیدار اظهار کرد: ما هنوز سه هفته دیگر تا پایان بازی‌های هفدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور فاصله داریم ولی کسانی هستند که مدنظر ما برای دعوت به تیم ملی فوتسال قرار دارند.

* تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین‌ها به تیم ملی دعوت شوند

وی از بازیکن جوان و آینده‌دار تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم به عنوان یکی از مهره‌های مدنظر خود خبر داد و افزود: بازیکنی نظیر مسلم اولاد قباد از تیم یاسین پیشرو قم مدنظر ما است اما به دلیل اینکه سن این بازیکن کم است سعی می‌کنیم از وی برای حضور در تیم ملی امید استفاده کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان راجع به کیفیت لیگ نیز صحبت و ابراز کرد: فصل جاری لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور خیلی پرفشار است، ضمن اینکه در دیدار یاسین‌پیشرو قم و شهروند ساری بازی خیلی خوبی را ندیدم،‌ البته اواخر لیگ است و به دلیل اینکه ۵- ۶ تیم در بالای جدول شانس قهرمانی داریم و همین تعداد تیم در پائین جدول به دنبال فرار از خطر سقوط هستند بازی‌ها پرفشار است.

وی اضافه کرد: با این حال مطمئن باشید تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین‌ها به تیم ملی دعوت شوند، من به اتفاق همکارانم به تمام نقاط ایران می‌رویم حتی به سراغ بازی‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور نیز می‌رویم تا اگر شرایط پیش بیاید حق بازیکنان خوب لیگ را بدهیم.

* لیگ ما طوری شده که از بازیکنان جوان کمتر استفاده می‌کنیم

ناظم‌الشریعه با بیان اینکه به لیگ هفدهم نمره قبولی می‌دهد، عنوان کرد: من نمی‌توانم بگویم کیفیت بازی‌های فصل جاری لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور پائین بوده یا بالا است، باید به دقت ببینیم که از دل این لیگ بازیکن خوب به فوتسال کشور معرفی شده یا خیر؟ لیگ ما به دلیل اینکه هنوز معلوم نیست چه تیمی قهرمان می‌شود قابل قبول است و باید به آن نمره قبولی بدهیم.

وی یاد آور شد: از این منظر که بازیکن و استعداد به وجود بیاید و معرفی شود روی این لیگ نمی‌شود حساب کرد، زیرا لیگ ما طوری شده که از بازیکنان جوان کمتر استفاده می‌کنیم به دلیل اینکه حساسیت بازی‌ها بالا است، در هر صورت لیگ را می‌پسندم زیرا اکنون ۴- ۵ تیم در حال سقوط و همین تعداد تیم در حال قهرمان شدن هستند.

* هیچ کس جز قهرمانی آسیا از ما چیز دیگری نمی‌خواهد

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان افزود: ما هر جور که حساب کنیم با توجه به زمان کمی هم که داشته‌ایم، باید با قدرت به مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا برویم و حق ایران را بگیریم، زیرا هیچ کس جز قهرمانی آسیا از ما چیز دیگری نمی‌خواهد ولی همه باید به ما کمک کنند، از خبرنگار گرفته تا مربیان و بازیکنان همگی باید وفاق ملی داشته باشیم تا جام را به ایران برگردانیم.

وی خاطرنشان کرد: خیلی مهم نیست که چه کسی مربی تیم ملی فوتسال ایران بوده، مهم این است که همه کمک کنیم تا جام قهرمان فوتسال آسیا به ایران برگردد، زیرا ما استعداد این کار را داریم اما یک مقدار ایرادها از خودمان است و باید آن را قبول کنیم.

ناظم‌الشریعه بیان کرد: باید منیت‌ها را کنار بگذاریم و همه کمک کنیم و دست به دست هم بدهیم تا ایران قهرمان آسیا شود،‌ نه تنها قهرمان آسیا بلکه اگر برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشیم می‌توانیم در جهان هم حرف بزنیم، اما اگر برنامه‌ریزی نداشته باشیم در آسیا هم نمی‌توانیم کاری انجام بدهیم.

* برای کادر فنی، حضور در تورنمنت چین خیلی خوب بود

وی در پاسخ به این سئوال که آیا به نظر شما تورنمنت فوتسال چین توانست به تیم ملی کمک کند یا خیر، تصریح کرد: صد در صد تورنمنت چین در رشد تیم ملی فوتسال تاثیرگذار بوده است، اگر این تورنمنت نبود من از کجا می‌توانستم محمدحسین کوهستانی را ببینم.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان عنوان کرد: تورنمنت چین با وجود اینکه بعضی‌ها به ما کم‌لطفی کردند اما به نظر من خوب بود، زیرا بازیکنانی همچون محمدحسین کوهستانی، محسن سفری و حتی علیرضا وفایی که چند وقتی به دلیل مصدومیت از تیم ملی دور بود یا مومنی دروازه‌بان مس سونگون را آنجا دیدم.

وی در پایان اظهار کرد: به دلیل اینکه شرایط باشگاه با تیم ملی فرق دارد باید از چنین تورنمنت‌ها و مسابقاتی برای ارزیابی بهتر بازیکنان مد نظر و شاخص لیگ استفاده کرد، برای کادر فنی حضور در تورنمنت چین خیلی خوب بود، بالاخره ۲ – ۳ نفر از این بازیکنان که در چین با ما بودند به لیست نهایی برای حضور در اردوی تیم ملی اعزامی به مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا اضافه می‌شوند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۴ دی ۱۳۹۴ - ۱:۱۲

چرا باید اینجوری باشه که ٢-٣ نفر اضافه بشن…
یعنی بقیه بازیکنان خیالشان راحت و به آب و آتیش نزنن چون میدونن که هستن…
اصلا این طرز حرف زدن شما درست نیست…

نام ... جمعه , ۴ دی ۱۳۹۴ - ۹:۱۳

چرا شفاف سازی نمیکنیند
لیگ یکی که میگیند بازی شهروند کاشان و ماهشهر دیگه
آیا اقای ناظم شما مدیر فنی تیم ماهشهر نیستیند و با اون ها قرداد مالی نداریند که الان داریند میگیند برای تیم ملی دارم این کار را میکنم…

نام ... جمعه , ۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰

Mohsen Montazami ro davat kon Akhe in che vaze she ke behtarin chapa ye tasisato davat nemikoni. Faghat Montazami