کد خبر : 55556
تاریخ انتشار : جمعه 4 دی 1394 - 16:27
-

خوراکچی:گل فرحناک بهترین گل فصل بود/در روز بدمان سه امتیاز بازی را کسب کردیم

خوراکچی:گل فرحناک بهترین گل فصل بود/در روز بدمان سه امتیاز بازی را کسب کردیم

محمود خوراکچی سرمربی تیم میثاق تهران در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: بعد از بازی با گیتی پسند ۵ روز به بازیکنان تیم استراحت دادیم که شروع تمرینات بخاطر مشکلاتی که وجود داشت با کمبود بازیکن مواجه بودیم و اصلا تمرین خوبی برای بازی با آذرخش انجام ندادیم. وی افزود: مقابل آذرخش بازیکنان میثاق

محمود خوراکچی سرمربی تیم میثاق تهران در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: بعد از بازی با گیتی پسند ۵ روز به بازیکنان تیم استراحت دادیم که شروع تمرینات بخاطر مشکلاتی که وجود داشت با کمبود بازیکن مواجه بودیم و اصلا تمرین خوبی برای بازی با آذرخش انجام ندادیم.

وی افزود: مقابل آذرخش بازیکنان میثاق نهایت تلاش خود را کردند تا خودی نشان دهند ولی از لحاظ تاکتیکی و کار تیمی میثاق همیشگی نبودیم.در طرف مقابل آذرخشی ها عملکرد خوبی از خود نشان دادند ولی میثاقی ها با اتکا بر تجربه خود توانستند در روز بدشان سه امتیاز ارزشمند خانگی را کسب کنند.

خوراکچی افزود: گل اول تیم ما توسط فرحناک دروازبانمان به ثمر رسید این اتفاق در حالی رخ داد که تیم حریف رو به پاورپلی نیاورده بود و گلرشان در جریان بازی بود.این نشان از هوش و ذکاوت بالای فرحناک است که با یک شوت عالی توانست دروازه حریف را باز کند.بنظرم گل فرحناک می تواند بهترین گل این فصل از مسابقات لیگ برتر لقب بگیرد.

وی در مورد عملکرد تیم داوری گفت: امروز داوری در کل مشکلی نداشت و توانستند با تمرکز بالا سوت های خوبی بزنند که هیچ کدام از دو تیم به عملکرد داوری معترض نبودند.

خوراکچی در مورد بازی هفته بعد تیمش برابر شهروند ساری گفت: خوشحالم که قرار است هفته بعد در ساری برابر تیم خوب  شهروند به میدان برویم.همیشه بازی در ساری بخاطر نوع سالن و حضور تماشاگران ساروی که بی نظیر از تیم خود حمایت می کنند جذاب و دیدنی می شود.با توجه به شرایط جدولی امیدوارم هفته آینده تماشاگران از دیدن یک بازی خوب و تماشاگر پسند از سوی هردو تیم لذت ببرند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۵

ای بابا باز مصاحبه کرد هر سری اومدیم تو اینجا اولین نفر اومده مصاحبه کرده ای بابا.

ساوه جمعه , ۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۷

تو ساوه حق فرحناک را ضایع کردی محمود خان.حالا ازش تعریف میکنی.

علی شنبه , ۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۴

خوراکچی مرده.زنده باد

علی شنبه , ۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۲

زنده باد خوراکچی

علی یکشنبه , ۶ دی ۱۳۹۴ - ۹:۰۶

ایول داری خوراکچی