کد خبر : 55547
تاریخ انتشار : جمعه 4 دی 1394 - 12:41
-

شمسایی:اشتباه کردم بازی کردم/مقصر این شکست من بودم/هر احتمالی برای قهرمانی وجود دارد

شمسایی:اشتباه کردم بازی کردم/مقصر این شکست من بودم/هر احتمالی برای قهرمانی وجود دارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در خصوص شکست ۵ بر یک تأسیسات دریایی مقابل گیتی‌پسند اظهار داشت: همین جا اعلام می‌کنم که مقصر این شکست من بودم، باخت خیلی بدی را تجربه کردیم و در سه هفته باقی‌مانده در لیگ برتر باید تلاش خود را انجام بدهیم تا در هر سه بازی به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در خصوص شکست ۵ بر یک تأسیسات دریایی مقابل گیتی‌پسند اظهار داشت: همین جا اعلام می‌کنم که مقصر این شکست من بودم، باخت خیلی بدی را تجربه کردیم و در سه هفته باقی‌مانده در لیگ برتر باید تلاش خود را انجام بدهیم تا در هر سه بازی به پیروزی دست یابیم.

وی ادامه داد: اشتباه بزرگی که انجام دادم این بود که به میدان رفتم و باعث شد ساختار تیمی پس از ۵، ۶ هفته به هم بریزد. ما بازی را خوب شروع کردیم، اما در یک ضدحمله گل خوردیم که پس از آن مجبور بودیم به تیم حریف فشار بیاوریم که این مسئله باعث شد گل‌های بیشتری دریافت کنیم.

سرمربی بازیکن تأسیسات دریایی در مورد وضعیت خودش خاطرنشان کرد: ریسک بزرگی انجام دادم اما امیدوارم در هفته‌های آینده بتوانم بازی کنم. سه هفته باقی مانده است و همه بازیکنان هر کاری که می‌توانند با تمام وجود باید انجام دهند. این سه بازی برای ما حکم مرگ و زندگی را دارد و باید تمام تلاش خود را انجام بدهیم.

شمسایی در مورد اینکه چهار تیم شانس قهرمانی را دارند، گفت: تأسیسات، مس، گیتی‌پسند و دبیری شانس قهرمانی را دارند، احتمال دارد تیمی که هم‌اکنون چهارم است قهرمان شود و تیم صدرنشین کنونی چهارم شود، هر احتمالی در این بین وجود دارد. باید تمام تلاش خود را انجام دهیم و می‌دانیم شرایط بسیار سخت و دشواری را پیش رو خواهیم داشت.

وی در مورد اینکه ابوالقاسم عروجی در تورنمنت چین مصدوم شده، یادآور شد: نمی‌خواهم به گذشته بازگردم، ما این بازیکن را از دست داده‌ایم و باید فکری به حال آینده خود بکنیم. به هر حال این اتفاق رخ داده است و کاری هم از دست ما هم‌اکنون برنمی‌آید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰

الان هم که صدر جدولی مدیون دو امتیاز هفته قبلی هستی که میثاق از گیتی گرفت

طرفدار گیتی جمعه , ۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸

رفت و برگشت

نام ... جمعه , ۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵

مهم نیست که گیتی قهرمان بشه مهم اینه که رفت و برگشت باختی

مجید007 جمعه , ۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴

هنوز ما سطح جدول هستیم انشالله قهرمانی.

محمود جمعه , ۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰

بازی اگه پاک باشه راحت میبازید

محمود جمعه , ۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۲

درود بر عقاب آسیا سپهر دست طلا

Isa psg پنجشنبه , ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷

ب امید خدا…تأسیسات قهرمان میشه