کد خبر : 55619
تاریخ انتشار : شنبه 5 دی 1394 - 16:00
-

اضافه شدن دو نفر به کادر فنی تیم ملی

اضافه شدن دو نفر به کادر فنی تیم ملی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در جلسه امروز رئیس کمیته فوتسال با سرمربی و مربی تیم ملی مقرر شد دو نفر به اعضای کادر تیم ملی اضافه شوند. سیدرضا افتخاری در این خصوص گفت:امسال بازیهای قوی بسیار خوبی مقابل تیم های پرقدرت برزیل، ایتالیا، روسیه و چند تیم دیگر داشتیم که باعث شده احساس نیاز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در جلسه امروز رئیس کمیته فوتسال با سرمربی و مربی تیم ملی مقرر شد دو نفر به اعضای کادر تیم ملی اضافه شوند.
سیدرضا افتخاری در این خصوص گفت:امسال بازیهای قوی بسیار خوبی مقابل تیم های پرقدرت برزیل، ایتالیا، روسیه و چند تیم دیگر داشتیم که باعث شده احساس نیاز برای برگزاری بازی سطح بالا را نداشته باشیم. طبق صحبت های امروز مهمترین کاری که تا پیش از آغاز مسابقات قهرمانی آسیا پیش رو داریم آماده سازی جسمی بازیکنان است.
وی ادامه داد معتقدم نه به لحاظ تاکتیکی و نه از نظر فنی مشکلی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا نداریم و صرفا باید خستگی حاصل از مسابقات لیگ و اردوهای تیم ملی را از بین ببریم. چراکه روند آمادگی بازیکنان در مسابقات قهرمانی باید تا انتها یکسان باشد و دچار افت بدنی نشویم. البته مقرر شد یک مربی بدنساز و یک فیزیوتراپ به تیم ملی اضافه شود تا با کادرفنی کامل تیمی سرحال را راهی مسابقات کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰

به نظرمن که بهترین بدنسازقرن که میشه استفاده کردازش ازبین ناصرپهلووشهاب مشیرمنش یکیشون هست