کد خبر : 55777
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 دی 1394 - 13:12
-

شهروندی ها شارژ مالی شدند

شهروندی ها شارژ مالی شدند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سعید نجاریان روز دوشنبه در جریان آخرین تمرین قبل از بازی خانگی تیم شهروند در برابر میثاق تهران که در سالن سید رسول حسینی ساری برگزار شد ، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: باشگاه تاکنون ۵۰ تا ۷۰ درصد از دستمزد بازیکنان تیم فوتسال شهروند را پرداخت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سعید نجاریان روز دوشنبه در جریان آخرین تمرین قبل از بازی خانگی تیم شهروند در برابر میثاق تهران که در سالن سید رسول حسینی ساری برگزار شد ، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: باشگاه تاکنون ۵۰ تا ۷۰ درصد از دستمزد بازیکنان تیم فوتسال شهروند را پرداخت کرد تا آنها با انگیزه بهتری بتوانند در دیدارهای باقی مانده کار کنند.
وی ادامه داد: تیم شهروند با وضعیتی که در جدول رقابت های فوتسال لیگ برتر قرار دارد، برای ماندن در این لیگ حداقل به کسب شش امتیاز در سه بازی آینده نیاز دارد.
نجاریان گفت: با توجه به این که بازی ما در برابر میثاق تهران و فرش آرا مشهد در ساری انجام می شود ، کسب این میزان امتیاز دور از دسترس نخواهد بود.
عضو مجمع فوتسال فدراسیون فوتبال ایران اظهار داشت: با بازیکنان و کادر فنی در مورد دیدارهای حساس پیشرو صحبت هایی شده و بازیکنان متحد شدند تا بتوانند حداقل دو دیدار داخل خانه را با امتیاز کامل به پایان ببرند و در لیگ برتر ماندگار شوند.
وی افزود: برای ما تمام دیدارهای باقی مانده حساس خواهد بود و از نظر ما با شرایط ویژه تیم و آمادگی بازیکنان می توانیم هر سه بازی باقی مانده را با برد به پایان ببریم و امیدواریم این اتفاق خوب با خوش شانسی برای ما رخ دهد.
نجاریان سخت ترین دیدار تیمش را در بازی خارج از خانه با تاسیسات دریایی در هفته ۲۵ رقابت های لیگ برتر دانست و گفت: این بازی هم برای بقای ما در لیگ برتر و هم برای قهرمانی تاسیسات دریایی مهم است و به نظر می رسد بازی خوبی را شاهد باشیم و هر دو تیم به دنبال برد هستند.
مدیرعامل شهروند ساری ابراز امیدواری کرد تا با همراهی هواداران این تیم در دو بازی خانگی در هفته ۲۴ و ۲۶ در ساری برای روزهای نهم و بیستم دی ماه شهروند ساری بتواند با کسب ۶ امتیاز لیگ برتری به عنوان تنها نماینده مازندران باقی بماند.

منبع:ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.