کد خبر : 55369
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 دی 1394 - 12:12
-

نبرد دارا و ندار در بندر/ تلاش لاله های نارنجی برای عقب نماندن از تاسیسات/ جدال ساروی ها و خوراکچی در قلعه عقاب زخمی

نبرد دارا و ندار در بندر/ تلاش لاله های نارنجی برای عقب نماندن از تاسیسات/ جدال ساروی ها و خوراکچی در قلعه عقاب زخمی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور درحالی عصر چهارشنبه با برگزاری شش مسابقه به اتمام می رسد که رقابت برای کسب عنوان قهرمانی و فرار از سقوط شدیدتر شده است و شاهد جدال های زیباتری خواهیم بود. در این هفته تیم های مدعی قهرمانی با تیم های

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور درحالی عصر چهارشنبه با برگزاری شش مسابقه به اتمام می رسد که رقابت برای کسب عنوان قهرمانی و فرار از سقوط شدیدتر شده است و شاهد جدال های زیباتری خواهیم بود.

در این هفته تیم های مدعی قهرمانی با تیم های میانه و پایین جدولی مسابقه می دهند و باید دید چه نتایجی رقم می خورد. در دیدارهای حساس تیم صدرنشین تاسیسات دریایی میهمان آذرخش بندرعباس است و کار چندان راحتی نخواهد داشت. مس سونگون مقابل شهیدمنصوری قرچک صف آرایی می کند و  گیتی پسند میزبان تیم رده یازدهمی فرش آرا است. دیگر تیم مدعی یعنی دبیری در کرج برابر مقاومت این شهر خواهد گرفت.

در دو دیدار حساسی که برای قعر جدولی ها از اهمیت زیادی برخوردار است،فردوسی مشهد از یاسین پیشرو قم پذیرایی می کند و شهروند ساری میزبان میثاق تهران است.

نتایج زنده بازی ها را فردا در صفحه نتیجه زنده(اینجا) دنبال کنید.

*اعداد داخل پرانتز رتبه تیم ها در جدول است.

آذرخش(۷)-تاسیسات(۱)؛ نبرد دارا و ندار در بندر

آذرخش در چند هفته اخیر نتایج خوبی کسب کرده مخصوصا که در خانه برابر حریفانشان پیروز شده اند اما حریف این هفته آنها تیم تاسیسات است. شاگردان شمسایی با شکست سنگین هفته گذشته، بهترین فرصت برای ایجاد فاصله در صدر را از دست دادند تا چاره ای جز برد در دیدارهای آتی نداشته باشند. امکانات و مهره های دو تیم قابل قیاس با یکدیگر نیستند و باید دید چه نتیجه ای در این مسابقه رقم می خورد.

مس(۲)-منصوری(۸)؛ تلاش لاله های نارنجی برای عقب نماندن از تاسیسات

مسی ها با استراحت در هفته گذشته پای به این دیدار می گذارند. آنها انگیزه های زیادی برای بازی فوق دارند چرا که می دانند اگر با گل های زیاد حریف خود را شکست دهند شاید بتوانند صدرنشینی را از آن خود کنند هرچند که تیم با سابقه شهید منصوری در دور رفت مس را شکست داد و در بازی هایش به راحتی شکست را نمی پذیرد.

گیتی پسند(۳)-فرش آرا(۱۱)؛ تلاش گیتی پسند برای بردی پرگل

گیتی پسند با برتری قاطع  مقابل صدرنشین در هفته گذشته، با روحیه ای مضاعف پای به این دیدار می گذارد تا با کسب ۳ امتیاز این دیدار خانگی، بیش از پیش خود را به صدر جدول نزدیک کند. آنها اگر قهرمانی می خواهند باید در بازی هایشان با اختلاف گل پیروز شوند و منتظر لغزش صدرنشینان باشند. در طرف مقابل فرش آرا نیز هنوز در منطقه خطر قرار دارد و برای کسب امتیاز به اصفهان سفر کرده است و همین امر بر جذابیت های این بازی می افزاید.

مقاومت(۱۰)-دبیری(۴)؛ مقاومت کرجی ها برای نرسیدن دبیری به صدر

شاگردان جوان فلاح زاده در بازی هایشان روند یکنواختی ندارند. آنها در چند هفته پیروز می شوند و پس از آن در چند هفته متوالی شکست می خورند. شاگردان اصغری مقدم ایم مسئله را می دانند و امیدوارند در بازی فردا، روز خوب البرزی ها نباشد. دبیری به نسبت سایر مدعیان از بخت کمتری برای قهرمانی برخوردار است اما هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست و امیدوارند با کسب حداکثر امتیازات، اتفاقات به سود آنها رقم بخورد.

فردوسی(۱۳)-یاسین پیشرو(۶)؛ نیاز مبرم مشهدی ها به ۳ امتیاز خانگی

این بازی را باید یکی از دیدارهای جذاب هفته نامید زیرا فردوسی اگر می خواهد در لیگ برتر بماند چاره ای جز برتری ندارد. آنها از این هفته می توانند از بازیکن برزیلی خود بهره ببرند و امیدوارند از این دیدار خانگی دست پر خارج شوند تا وضعیت خود را بهبود بخشیده و امیدوار به دو هفته پایانی باشند. در طرف دیگر قمی ها به دنبال آن هستند تا رتبه پنجم را از آن خود کنند و فصل را به بهترین شکل ممکن به اتمام برسانند.

شهروند(۱۲)-میثاق(۹)؛ جدال ساروی ها و خوراکچی در قلعه عقاب زخمی

خوراکچی و ساروی ها دوباره به هم رسیدند. در چند سال اخیر جدال های خوراکچی با ساروی ها علاوه بر جذابیت با حاشیه هایی هم همراه بوده خصوصا که بازی در ساری و در مقابل دیدگان هواداران شهروند برگزار خواهد شد. میثاق با برد هفته گذشته تاحدودی خیال خود را برای بقا راحت کرد اما شهروند برای ماندن در لیگ، چاره ای جز کسب ۳ امتیاز ندارد. خوراکچی در فصل گذشته رقابت تنگاتنگی با ساروی ها برای بقا در لیگ داشت اما در نهایت تیم خوراکچی به دسته یک سقوط کرد. میثاق می تواند در تعیین تیم سقوط کننده تاثیرگذار باشد چرا که در هفته آینده نیز به مصاف فردوسی می روند.

برنامه و اسامی داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر:

چهارشنبه ۹ دی، ساعت ۱۶

مس سونگون – شهیدمنصوری قرچک (سالن پورشریفی تبریز)
داوران : پژمان رضایی- حمدیرضا طیب طاهری- کمال بایزیدی- یوسف افضلی ناظر داوری: جواد فهیمی راد

____________________

مقاومت البرز – دبیری تبریز (سالن انقلاب کرج)
داوران : وحید عرض پیما- فردین مبارکی- جواد غلامزاده- محمد داودپور ناظر داوری: سید صدرالدین موسوی

____________________

فردوسی مشهد – یاسین پیشرو قم (سالن کارگران ۲ مشهد)
داوران : رضا ترابی- سیدحسن موسوی- روح اله مطهری- حسین ذورقی ناظر داوری: علیرضا محمدپور

____________________

گیتی پسند اصفهان – فرش آرا مشهد (سالن پیروزی اصفهان)
داوران : علیرضا رمضانی- علی مرادیان- فیروز ممبینی- مهدی صفایی ناظر داوری: نعمت کریمی

____________________

شهروند ساری – میثاق تهران (سالن سیدرسول حسینی ساری)
داوران : اسماعیل کمربسته- وحید سلیمانی- حسین توانا- علی زنگنه ناظر داوری: علیرضا رجبی

____________________

آذرخش بندرعباس – تاسیسات دریایی ایران (سالن فجر بندرعباس)
داوران : محمود نصیرلو- امیر لامعی- علی کاووسی- عبدالرحیم محمدی ناظر داوری: هرمز مشفق

تیم شرکت ملی و حفاری اهواز در این هفته استراحت دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوداردوآتیشه آلومینیوم هرمزگان سه شنبه , ۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰

آذرخش تواین بازی براش هیچ حساسیتی نداره اون تاسیساته که بااسترس واردمیدون میشه اونم جلو۱۰هزارهرمزگانی…….. بهتون قول میدم آذرخش تواین بازی پیروزمیدانه…….می خوایم لیگوبدون هیچ حرف حدیثی به پایان برسونیم…….فعلاکه ازهفته چهارم به بعدآذرخش تمام بازی هاشوبیشترشوبرده این یکی ام روش

طرفدار گیتی سه شنبه , ۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲

آذرخشی ها مواظب ایمانتان باشید,که با یک وعده به باد نرود

فقط آذرخش سه شنبه , ۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰

حرف دهنت بفهم درست صحبت کن این چه طرزحرف زدنه ۱۰هزارتاهودارمیان صددرصدهم آذرخش میادبرابردبرامااین بازی یک بازی معمولیه

هوداردوآتیشه آلومینیوم هرمزگان سه شنبه , ۸ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۰

اخه این چه طرزکامنت گذاشتنه یعنی ماباتاسیسات تبانی می کنیم که تاسیسات قهرمان بشه ازاین حرف هانیست خالو….طرزفکرتوعوض کن…..حتماشمااین کارهاروزیادانجام دادی خیال می کنی همه مثل شماهستند…….بازیکنان آذرخش فقط فقط برای شادکردن دل هوداران میان برابازی ……اگه بازی آذرخش باگیتی تواصفهان داوراشتباه نمی کردوالکی پنالتی نمی گرفت به سودشمااگه داورپنالتی مارومی دیدالان گیتی روتواصفهان می بردیم بااشتباه داوری یک برصفرماباختیم….. درضمن اشتباه داوری توبازی قبلی ماهم بودبازی بامیثاق که فقط۱۴تااشتباه داشت داورچندین بازی دیگه واشتباه های بودار اگه اشتباهات داوری نبودالان آذرخش یکی ازمدعی های قهرمانی بودمافقط ۱۰امتیاز ازداوری ضربه خوردیم…..حدقل بازی باتاسیسات بایدبازیکنان محروم مابخشیده بشن……..هیچ نظارتی روی این لیگ نیست….مگه پخش زنده میشه بازی هاکه آنالیزبشه بازی ها…..هرچی نباشه بازیکنان آذرخش شرف دارندباتمام قواجلوی روقبامی ایستندتیم صددرصدبومی وبی ادعای بندر……..ازسراسرهرمزگان میان براتماشابازی فردامثل همیشه…….اگه داوران بزارندسه امتیازرومی گیریم
براهرشهری داشتن اینقدربازیکن بومی آرزوست

نام ... سه شنبه , ۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۸

آذرخشیا مواظب باشن کمیته استیناف میخواد ٣ اکتیازه بازی با حفاریو پس بگیرن

نام ... سه شنبه , ۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰

آذرخشیا مواظب باشن کمیته استیناف میخواد ٣ امتیازه بازی با حفاریو پس بگیرن

چوکو شاه حسینی سه شنبه , ۸ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۳

انشالا ب امید خدا و همت بچه ها بازی خوبی میشه…
هوادارها فردا سالن فجر غوغا به پا میکنیم…

نام ... سه شنبه , ۸ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۳

آقای طرفدار گیتی من ک میدونم شما از طرف شمسایی هسین ک رابطه بندریا با اصفهانیا را خراب کنی.بندریا خودشون بلدن چیکار کنن اهل تبانی نیسن

طرفدار گیتی سه شنبه , ۸ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۶

شما یک سال اومدید لیگ برتر هنوز مافیا را نمیشناسید,ما میدونیم کار پاک پیش بره شما میبرید اما اونا…
سه ساله دارند با همین نا پاکیا وبی عدالتی داوران در هفته های پایانی جام را از گیتی میگیرند.امید است که اینبار غیرت جنوبی جلو اینکارا را بگیره