کد خبر : 55754
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 دی 1394 - 12:04
-

نعمتی: با تمام توان خود برای پیروزی وارد زمین می شویم/ رقابت شدیدی در لیگ امسال حکمفرماست

نعمتی: با تمام توان خود برای پیروزی وارد زمین می شویم/ رقابت شدیدی در لیگ امسال حکمفرماست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مهدی نعمتی سرمربی شهروند ساری با دشوار دانستن دیدار مقابل میثاق تهران گفت: تیم شهروند تمرینات خوبی را سپری کرده هرچند که دو بازیکن مصدوم داریم که یکی از آنها از مصدومیت مزمن رنج می برد و در بازی مقابل یاسین پیشرو نیز نتوانستیم از وی استفاده کنیم و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مهدی نعمتی سرمربی شهروند ساری با دشوار دانستن دیدار مقابل میثاق تهران گفت: تیم شهروند تمرینات خوبی را سپری کرده هرچند که دو بازیکن مصدوم داریم که یکی از آنها از مصدومیت مزمن رنج می برد و در بازی مقابل یاسین پیشرو نیز نتوانستیم از وی استفاده کنیم و یک بازیکن دیگرمان به دلیل سرماخوردگی شدید فعلا در حال درمان است و مجموعه تیم امیدوار است تا به این دیدار برسند.

وی ادامه داد: در هر حال برای ما فرقی ندارد زیرا با تمام توان و نیروی انسانی موجود برای موفقیت و پیروزی در بازی فردا وارد زمین می شویم تا با امیدواری بیشتری لیگ را ادامه داده و نام شهروند ساری برای تماشاگران بی نظیرش در جدول لیگ برتر سال آینده قرار داشته باشد.

نعمتی در خصوص لیگ امسال اظهار کرد: معمولا لیگی که تا هفته های پایانی تکلیف قهرمان و تیم های سقوط کننده آن مشخص نباشد، لیگ خوبی است و لیگ امسال نیز با تلاش مستمر آقای جابری و برنامه ریزی منظم سازمان لیگ بسیار منظم برگزار گردید البته عدم همراهی تیم کاشی نیلو اصفهان تنها نقطه فصل کنونی بود. در مورد کیفیت لیگ برتر هم باید منتظر ماند  تا در پایان ایگ ببینیم آیا بازیکنان جدید و تاثیرگذاری به جامعه فوتسال اضافه شده یا همان بازیکنان سال های گذشته همچنان ستاره مانده اند. در مجموع رقابت شدیدی در لیگ امسال حکمفرماست که می تواند به پویایی لیگ کمک کند.

سرمربی شهروند در مورد قهرمان لیگ برتر و دیگر تیم سقوط کننده گقت: با توجه به فاصله کم ۴ تیم بالای جدول و بازی های حساس پایان فصل، پیش بینی بسیار سخت شده و احتمال قهرمانی برای هر یک از این تیم ها برابر است. در مورد سقوط کننده ها فقط می توانم بگویم که تیم مان تمام تلاش خود را خواهد کرد تا از سقوط رهایی یابد و جزء سقوط کنندگان قرار نگیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.