کد خبر : 55943
تاریخ انتشار : جمعه 11 دی 1394 - 12:33
-

شمسایی: هواداران آذرخش مرا شرمنده کردند/ تاسیسات شانس سوم برای قهرمانی است

شمسایی: هواداران آذرخش مرا شرمنده کردند/ تاسیسات شانس سوم برای قهرمانی است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در خصوص تساوی تأسیسات دریایی مقابل آذرخش بندرعباس و از دست دادن صدرنشینی در دو هفته باقی‌مانده به لیگ برتر اظهار داشت: متأسفانه ما در این بازی نتوانستیم پیروز شویم و صدر جدول را از دست دادیم، به هر حال وقتی چندین موقعیت از دست می‌دهیم و نمی‌توانیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در خصوص تساوی تأسیسات دریایی مقابل آذرخش بندرعباس و از دست دادن صدرنشینی در دو هفته باقی‌مانده به لیگ برتر اظهار داشت: متأسفانه ما در این بازی نتوانستیم پیروز شویم و صدر جدول را از دست دادیم، به هر حال وقتی چندین موقعیت از دست می‌دهیم و نمی‌توانیم به گل تبدیل کنیم همین اتفاق رخ می‌دهد. ۲۰ هفته صدرنشین جدول باشیم اما در دو هفته پایانی که مهمترین قسمت لیگ است، صدر را از دست بدهیم خیلی دشوار است.

وی ادامه داد: البته ما به گذشته فکر نمی‌کنیم، دیگر نمی‌توانیم کاری انجام بدهیم، به آینده امیداریم و تلاش خود را انجام خواهیم داد اما قطعاً شانس تیم‌های دیگر بیشتر از ماست. اگر بخواهیم درصد شانس تیم‌ها را اعلام کنیم، باید بگوییم اول مس بعد گیتی‌پسند و بعد ما برای قهرمانی شانس داریم. هر تیمی در این شرایط موقعیت را به سادگی از دست نمی‌دهد و تمام تلاش خود را انجام خواهد داد.

سرمربی ـ بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی در مورد علت توقف مقابل آذرخش یادآور شد: به نظرم ما برای این دیدار تمرکز لازم را نداشتیم. من معتقدم در دنیای حرفه‌ای به هیچ عنوان باخت را گردن بازیکن یا داور نباید انداخت، حتماً مشکلاتی بر سر راه ما بوده و مجموعه کادر فنی نتوانسته از این فرصت استفاده کند، البته ما به امید زنده‌ایم و تلاش خود را برای موفقیت در ادامه لیگ خواهیم داشت.

شمسایی در مورد حواشی که اواخر بازی رقم خورد، گفت: به هر حال این مسائل به وجود می‌آید، مهم این بود که هواداران با شور و اشتیاق در سالن حاضر شدند و تیم‌شان را تشویق کردند، حالا در پایان بازی سه چهار بطری هم به زمین پرتاب شد، خوشحالم که فوتسال ما اینقدر طرفدار دارد. هواداران بندرعباسی من را شرمنده کردند، چرا که از ابتدای بازی من و تیمم را تشویق کردند. به نظرم در پایان بازی هم اتفاق خاصی نیفتاد. هواداران با حمایتی که از تیم‌شان کردند، باعث شد تا در ثانیه‌های پایانی و زمانی که ما فکر می‌کردیم بازی تمام شده است، تیم حریف به گل برسد.

وی در مورد اینکه آیا توانست به میدان برود، گفت: بله، من تا ۲ دقیقه مانده به پایان بازی درون زمین بودم و پس از آن از همان ناحیه‌ای که مصدوم شده بودم آسیب دیدم که قطعاً به بازی هفته آینده هم نمی‌رسم، البته باید بگویم که بودن من در زمین فرقی نمی‌کرد، چرا که بازیکنان بزرگ دیگری در زمین بودند و تمام تلاش خود را انجام دادند. جا دارد که همین جا هم از آرش جابری به خاطر برنامه‌ریزی‌های خوب لیگ تشکر کنم. لیگ به خوبی برگزار شد و هیچ‌کس از قبل برنده نبود و تبریک می‌گویم.

وی در مورد اینکه شائبه‌هایی در خصوص تبانی و مسائل دیگر در لیگ مطرح می‌شود، گفت: ما لیگ پاک و باثباتی داشته‌ایم و تمامی تیم‌ها برای بردن تلاش می‌کنند و دوست ندارند که آبروی خود را به خطر بیندازند. معتقدم لیگ‌مان پاک است و همه تیم‌ها هم نشان دادند که سالم بازی کرده‌اند. در هفته‌های پایانی هم قطعاً همین روند ادامه خواهد داشت و تیم‌ها مشخص می‌کنند که در لیگ فوتسال ما هیچ شائبه و مسئله‌ای وجود ندارد.

سرمربی ـ بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی در مورد اینکه قرار است در ازبکستان و زمانی که رقابت‌های جام ملت‌های آسیا برگزار می‌شود جایزه بهترین بازیکن سال آسیا و همچنین کسب عنوان بهترین تیم سال آسیا که توسط تأسیسات به دست آمد اهداء شود، آیا در این مراسم حاضر خواهد شد یا خیر، گفت: هنوز که به من چیزی نگفتند، آن چیزی که مهم است این است که ازبکستان جایگاهی است که ما باید تلاش کنیم به جایگاه واقعی خود برسیم. اگر بدانم که حضورم تأثیرگذار است، خواهم رفت و اگر بدانم که نرفتم تأثیرگذار است، نمی‌روم. لیگ ما ۹ روز دیگر به پایان می‌رسد و باید خود را همه آماده کنیم که به جام ملت‌های آسیا برویم.

منبع:فارس

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بندرى جمعه , ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴

شانس آذرخش این بود که خودت ٣٨ دقیقه بازى کردى !!این رو چرا متوجه نیستى باعث تمام ناکامى هاى این تیم در سال جارى خودت هستى؟!!بابا بذار جوان ها بازى کنند چرا جلوى پیشرفت فوتسال اونا میگیرى؟!!

چوکو شاه حسینی جمعه , ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶

جوونهای بندر واقعا نشون دادن که لیاقت و جایگاهشون بهتر و بیشتر از جاست….
بازی مقابل تیم آقای شمسایی با این همه فوق ستاره و تیمی که ۹۰ تا گل زده داره واقعا کار ساده ای نبود که جوونهای بندر انجام دادن… تبریک ب آقای روز پیکر و جوونهای باغیرت آزرخش…
با آرزوی سلامتی برای اسطوره تمام نشدنی فوتسال … انشالا تیم شایسته تاسیسات قهرمان بشه…

نیروگاه جمعه , ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷

شمسایی چی چی شده؟؟؟!! با هزینه میلیلردی حرف از سومی میزنی؟؟؟!! واقعا خجالت نمکشی با این همه بازیکن ملی پوش میخوای سوم بشی؟؟!! خوب شد مربی تیم ملی نشدی

نام ... جمعه , ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۳

یادش بخیر بازى دبیرى-حفارى دو سال پیش راستى از على صمیمى فرید نمازى و فرشاد توکلى چ خبر

طرفدار گیتی شنبه , ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱:۳۸

بازیکنان ساری همانند جونوبی ها بجنگید,