کد خبر : 56000
تاریخ انتشار : جمعه 11 دی 1394 - 16:33
-

موافق سفر تیم ملی به تاجیکستان نبودیم/ فوتسال زیر چتر فوتبال است

موافق سفر تیم ملی به تاجیکستان نبودیم/ فوتسال زیر چتر فوتبال است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره سفر تیم ملی فوتسال به چین و حضور در تورنمنت چهارجانبه این کشور، اظهار کرد: سفر چین را در کمیته فنی بررسی کردیم و موافق آن نبودیم ولی با توضیحاتی که داده شد قانع شدیم تیم ملی به این کشور برود بخصوص اینکه چین تمام هزینه‌ها حتی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره سفر تیم ملی فوتسال به چین و حضور در تورنمنت چهارجانبه این کشور، اظهار کرد: سفر چین را در کمیته فنی بررسی کردیم و موافق آن نبودیم ولی با توضیحاتی که داده شد قانع شدیم تیم ملی به این کشور برود بخصوص اینکه چین تمام هزینه‌ها حتی پول بلیت پرواز را هم تقبل کرد. حتی اعلام شد با حضور تیم ملی در چین لطمه ای به لیگ وارد نمی‌شود دیگر بحثی در این‌باره نداشتیم.

وی درباره اینکه سفر به تاجیکستان هم نمی‌تواند برای تیم ملی مفید باشد، تاکید کرد: ما موافق سفر به تاجیکستان هم نبودیم ولی کادر فنی تیم ملی توضیحاتی داد و معتقد بود تیم بهتر است خارج از ایران  تهران باشد تا در آن شرایط بازیکنان را بیشتر محک بزنند. به رغم اینکه خیلی موافق این اردو نبودیم ولی بحثی را مطرح نکردیم.

رئیس کمیته فنی  توسعه فوتسال با اشاره به حواشی و مشکلاتی که در فوتسال وجود دارد، گفت: اگر بخواهیم واقعا مشکل را حل کنیم باید بدانیم فوتسال اولویت چندم فدراسیون است. در فدراسیون تمام کشورها به فوتبال بیشتر می‌رسند. در واقع فوتسال زیر چتر فوتبال گم شده است و در آن حدی که باید به آن رسیدگی شود، نمی‌شود.

ترابیان درباره مشکلات و اختلافاتی که بین کمیته فنی و کمیته فوتسال وجود دارد، تاکید کرد: ما در کمیته فنی به عنوان بازوی فوتسال آمدیم و کمیته فنی را تشکیل دادیم ولی این کمیته باید مستقل شود. ما از اول هم گفتیم اصرار نداریم در این کمیته باشیم. در این مدت هم این را ثابت کردیم که کمیته فنی قصد کمک دارد نه اینکه جلوی دیگران بایستد. رفته رفته این قضیه جا افتاده و دوستان هم با ما همکاری می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.