کد خبر : 55917
تاریخ انتشار : جمعه 11 دی 1394 - 12:31
-

کلاشی:مصدومیت هر ۲ دروازه‌بان اوج بدشانسی دبیری بود/شاهد پرتاب سنگ به سوی بازیکنانمان بودیم

کلاشی:مصدومیت هر ۲ دروازه‌بان اوج بدشانسی دبیری بود/شاهد پرتاب سنگ به سوی بازیکنانمان بودیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،حبیب کلاشی سرپرست دبیری تبریز اظهار داشت: تیم دبیری تبریز در نیمه اول کاملا بر میزبان خود مسلط بود و با برتری ۴ بر ۲ به رختکن رفت و می‌توانستیم در نیمه دوم هم همین روند را ادامه داده و به پیروزی آسانی دست یابیم. وی گفت: اما مصدومیت گرتو

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،حبیب کلاشی سرپرست دبیری تبریز اظهار داشت: تیم دبیری تبریز در نیمه اول کاملا بر میزبان خود مسلط بود و با برتری ۴ بر ۲ به رختکن رفت و می‌توانستیم در نیمه دوم هم همین روند را ادامه داده و به پیروزی آسانی دست یابیم.

وی گفت: اما مصدومیت گرتو در اواخر نیمه اول سبب شد که از رضا موثق درون دروازه استفاده کنیم که وی نیز هنوز از بند مصدومیت رها نشده بود و اوج بدشانسی تیم دبیری در بازی برابر مقاومت البرز مصدومیت هر دو دروازه‌بان تیم بود و در بین بازیکنان نیز فرهاد فخیم مصدوم بود.

سرپرست تیم دبیری گفت: در طول فصل تیم دبیری از کمبود بازیکن رنج برده، با این اوصاف ۱۲ هفته شکست ناپذیر بوده و بازیکنان و کادر فنی با تعصب و غیرت کار کردند و در بازی برابر مقاومت نیز کمبود بازیکن و فشار روی چند نفر سبب افت بدنی در دقایق پایانی بازی شد و پیروزی را با شکست عوض کردیم.

حبیب کلاشی با انتقاد از تماشاگران تیم میزبان گفت: متاسفانه در سالن شاهد پرتاب سنگ به سمت بازیکنان بودیم و حتی برای دقایقی نیز بازی قطع شد و این نیز در برهم زدن تمرکز تیم ما تاثیرگذار بود.

وی تصریح کرد: با این باخت ناباورانه شانس قهرمانی تیم دبیری به حداقل رسیده است، اما در دو بازی آینده نهایت تلاش خود را برای کسب ۶ امتیاز خواهیم کرد تا بتوانیم بالاتر از رتبه چهارمی به کار خود خاتمه دهیم.

تیم فوتسال دبیری تبریز در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال کشور در حالی با نتیجه ۵ بر ۴ مغلوب تیم مقاومت البرز شد که نیمه اول با نتیجه ۴ بر ۱ از میزبان خود پیش افتاده بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

گیتی تبانی جمعه , ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲

دبیری تو تبریز سر خیلی از تیمها روبرید.حقش بود.
روقلب من نوشته قرچک شهر عشقه

نام ... جمعه , ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۴

رو قلب من نوشته ,شانس قرچک گفت امسال نرفت دست ۲

نام ... جمعه , ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۵

تقوی=مافیای فوتسال ایران.قرچک =قتلگاه فوتسالیستای ایران

گیتی تبانی شنبه , ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۲

مافیای فوتسال اونایی هستن که حق و ناحق میکنن.
مثل گیتی و دبیری که دست به هر کاری میزنن برای امتیاز گیری
سلطان اقای گل محمد طاهری