کد خبر : 56052
تاریخ انتشار : شنبه 12 دی 1394 - 13:45
دسته‌بندی نشده
-

سی و ششمین گل را که زدیم، گفتند عقب بکشید!/ رضایی کمال و کاظم محمدی آن سال مشترکا آقای گل شدند

سی و ششمین گل را که زدیم، گفتند عقب بکشید!/ رضایی کمال و کاظم محمدی آن سال مشترکا آقای گل شدند
سرمربی تیم‌ملی فوتسال ایران در جام ملت های آسیا 1999 گفت: سی و ششمین گل را که به سنگاپور زدیم، رئیس فدراسیون به ترابیان گفت بس است عقب بکشید!

حسین شمس در گفتگویی نوستالژیک با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: پیروزی ۳۶ بر صفر ما در اولین بازی از اولین دوره جام ملت های آسیا ۱۹۹۹ در کوالالامپور برابر تیم ملی سنگاپور به نظر پرگل ترین دیدار تاریخ فوتسال جهان است.

وی افزود: ما آن روز در اولین بازی گروهی خود ۲۱ بر صفر قرقیزستان را شکست دادیم و در دیدار دوم که بعداز ظهر انجام می‌شد تا ۵ دقیقه به پایان با نتیجه ۳۶ بر صفر از حریف خود پیش افتادیم.

سرمربی اسبق تیمملی با بیان اینکه توقف گلزنی ایران در آن بازی به دستور صفایی فراهانی رئیس وقت فدراسیون فوتبال بود، متذکر شد: آقای ترابیان به ما گفت که رئیس فدراسیون به دلیل ناراحتی سفیر سنگاپور می‌خواهد که تیم‌ملی دیگر گل نزند و مابقی بازی را در زمین خود باشید به همین خاطر تایم اوت گرفتیم و گفتیم دیگر گل نزنید.

وی با مرور خاطرات این بازی به یاد ماندنی تصریح کرد: در این بازی تمامی ۱۰بازیکن به غیر از دو گلر ما گلزنی کردند که بیشترین گل‌ها را کاظم محمدی و رضا رضایی کمال زدند که خاطرم هست که در پایان تورنمنت هر دو با ۱۸ گل زده مشترکا به عنوان آقای گلی آسیا دست پیدا کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.