کد خبر : 56026
تاریخ انتشار : شنبه 12 دی 1394 - 12:04
-

فلاح: به یاد ندارم تیمی باخت ۴ بر صفر را به پیروزی بدل کرده باشد

فلاح: به یاد ندارم تیمی باخت ۴ بر صفر را به پیروزی بدل کرده باشد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا فلاح سرمربی مقاومت در مورد برتری برابر دبیری اظهار کرد: بازی را خیلی بد و بدون تمرکز لازم شروع کردیم و همین ایراد موجب خوردن ۴ گل پیاپی شد. وی افزود: خوشبختانه با صحبت هایی که با بازیکنان تیم داشتم آنها خیلی زود به خود آمدند و در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا فلاح سرمربی مقاومت در مورد برتری برابر دبیری اظهار کرد: بازی را خیلی بد و بدون تمرکز لازم شروع کردیم و همین ایراد موجب خوردن ۴ گل پیاپی شد.

وی افزود: خوشبختانه با صحبت هایی که با بازیکنان تیم داشتم آنها خیلی زود به خود آمدند و در یک کار بزرگ و ارزشمند نتیجه را برگرداندند و از شکست پیروزی ساختند.

فلاح با بیان اینکه کار شاگردانش قابل تحسین است گفت:به شخصه یاد ندارم که در لیگ برتر فوتسال در این سال ها تیمی موفق به عوض کردن شکست ۴ برصفر با برد شده باشد اما جوانان ما این کار را کردند تا بار دیگر عیار خود را نشان دهند.

سرمربی مقاومت البرز با قدردانی از تیم دبیری گفت: آنها بهترین تیم نیم فصل دوم بودند و در این دیدار ارایه گر یک بازی پاک وجوانمردانه بودند و این شکست چیزی از ارزش های این تیم کم نمی کند.

وی در پایان افزود: کسب سه امتیازامروز تا حد بسیاری موجب تثبیت جایگاه ما در لیگ برتر شد و امیدوارم در بازی آخر خود مقابل ملی حفاری هم بتوانیم با نتیجه ای خوب لیگ برتر را به پایان ببریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰

سال ٩١ دبیرى ۵-١ از قم عقب بود ۶-۵ برد

نام ... شنبه , ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱

مگه از کی تو فوتسال هستین ؟
همین چند سال پیش دبیری با حسین قضائی باخت ۵-۰ مقابل تیم قم رو ۶-۵ برد و با همین برد قم قهرمان نشد

نام ... شنبه , ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۶

همون سالی که قضایی به عنوان دکور تو تیم دبیری بود و فخیم و اصغری تیمو اداره میکردن،وبیچاره آقای قضایی فقط باده توپهارو کنترل میکرد