کد خبر : 56094
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 دی 1394 - 10:26
-

افتخاری:اتفاقات لیگ امسال برایمان درس عبرت شد/دنبال قهرمانی آسیا هستیم

افتخاری:اتفاقات لیگ امسال برایمان درس عبرت شد/دنبال قهرمانی آسیا هستیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید رضا افتخاری در حاشیه افتتاح ساختمان جدید فوتسال اظهار داشت: خوشحالم که ساختمان جدید فوتسال افتتاح شد و از این پس این رشته به صورت مستقل کار خود را انجام می دهد. وی درباره حواشی لیگ فوتسال افزود: این ها اصلا دست ما نیست. البته اتفاقات امسال درس عبرتی شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید رضا افتخاری در حاشیه افتتاح ساختمان جدید فوتسال اظهار داشت: خوشحالم که ساختمان جدید فوتسال افتتاح شد و از این پس این رشته به صورت مستقل کار خود را انجام می دهد.

وی درباره حواشی لیگ فوتسال افزود: این ها اصلا دست ما نیست. البته اتفاقات امسال درس عبرتی شد برای تیم ها تا بازی ها را نیمه کاره رها نکنند. درگیری و حاشیه بوده است اما اینگونه نبوده که ما بخواهیم کتمان کنیم. شما سال آینده شاهد لیگ پویا و بدون حاشیه خواهید بود.

افتخاری همچنین تصریح کرد: چندین بار فوتسال در شرایط دشوار مثل الان قرار گرفته است اما با همت دوستان و علی کفاشیان مشکلات را حل کرده ایم. در پی این هستیم تا در این محل کارهای خوبی را انجام دهیم. ما برای برگزاری اردوهای تیم فوتسال هم مشکل داشتیم. پیش از این استقلال لازم را نداشتیم. فدراسیون به باشگاه ها به برگزاری لیگ سوبسید می دهد و پول ورودی آنها دردی از ما دوا نمی کند. مدیران باشگاه ها به اینجا آمدند و گفتند که خدا را شکر پول هایی که ما دادیم به جاهای دیگر نرفت. خدا را شکر اینجا ساخته شد برای باشگاه ها و تیم ملی فوتسال ایران. انشاالله تیم ما به مسابقات جام ملت ها می رود و قهرمان می شود و در جام جهانی هم حضور آبرومندانه ای خواهد داشت.

رئیس کمیته فوتسال خاطرنشان کرد: با تیم تایلند برای بازی دوستانه مذکره شده اما زمان دقیق آن مشخص نیست و باید مذاکره کنیم. باید کادر فنی تصمیم بگیرد بعد از دوران بدنسازی بازی کردن با تایلند برایش مناسب است یا خیر.

وی درباره بازی دوستانه ایران با برزیل افزود: این برنامه ریزی برای سال آینده است و ما در حال رایزنی هستیم. فراموش نکنید برزیل را امسال نزدیک بود ببریم. برزیل هزینه اش بالاست و اگر اسپانسر پیدا نشود این پول زیاد را برای آنها خرج نخواهیم کرد.

افتخاری در پایان گفت: قرار است یک هفته در هتل المپیک حضور داشته باشیم تا بازیکنان ریکاوری هم داشته باشند. بعد از آن اردویی را در تاجیکستان برگزار می کنیم. سپس در صورت درست شدن کارها با تایلند بازی می کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.