کد خبر : 56074
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 دی 1394 - 9:19
-

شمسایی:با یک قهرمانی،انگیزه از بین برود، قطعا آن شخص نمی‌تواند بازیکن بزرگی باشد/تاسیسات ۱۰ درصد شانس قهرمانی دارد

شمسایی:با یک قهرمانی،انگیزه از بین برود، قطعا آن شخص نمی‌تواند بازیکن بزرگی باشد/تاسیسات ۱۰ درصد شانس قهرمانی دارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی درباره تساوی تیم تاسیسات دریایی مقابل آذرخش در هفته بیست و چهارم لیگ برتر و از دست دادن صدر جدول، اظهار کرد: اول از همه باید بگویم بازیکنانم در این فصل با تمام وجود تمرین و تلاش کردند و توانستند قهرمانی قاره آسیا را از آن خودشان کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی درباره تساوی تیم تاسیسات دریایی مقابل آذرخش در هفته بیست و چهارم لیگ برتر و از دست دادن صدر جدول، اظهار کرد: اول از همه باید بگویم بازیکنانم در این فصل با تمام وجود تمرین و تلاش کردند و توانستند قهرمانی قاره آسیا را از آن خودشان کنند. باید به آنها خسته نباشید بگویم ولی دنیای حرفه‌ای فوتسال و فوتبال، پر فراز و نشیب است.

وی درباره شانس قهرمانی تیمش در لیگ، افزود: هر اتفاق و نتیجه‌ای که برای تیم تاسیسات رقم خورده، فدای سر بازیکنان تیمم. به نظرم با این شرایط تیم تاسیسات ۱۰ درصد شانس قهرمانی دارد و تمام تلاش ما این است که لیگ را با بهترین نتیجه ممکن به اتمام برسانیم.

سرمربی – بازیکن تیم تاسیسات در پاسخ به این سئوال که «آیا فکر نمی‌کنید بازیکنان تاسیسات به خاطر قهرمانی در آسیا انگیزه زیادی برای قهرمانی در لیگ ندارند؟» گفت: من به خاطر زحمات بازیکنانم از آنها تشکر می‌کنم چرا که در هر مسابقه مردانه جنگیدند. اگر قرار باشد با یک قهرمانی، انگیزه یک بازیکن از بین برود، قطعا آن شخص نمی‌تواند بازیکن بزرگی باشد. چنین چیزی در تیم ما وجود ندارد.

شمسایی با بیان اینکه با نتایج امسال تیمش یک تجربه دیگر به تجربیات سابقش اضافه شده است، تصریح کرد: قطعا ما بزرگتر از آنچلوتی‌ها و مورینیو‌ها نیستیم. این مربیان هم در طول فعالیت خود با این شرایط مواجه شده‌اند. خدا را شکر می‌کنم که در کمتر از دو سال به سه عنوان قهرمانی رسیدم. نتایجی که امسال هم رقم خورده، خواست خدا است و ما هم تلاشمان را برای بهبود شرایط انجام می‌دهیم.

سرمربی – بازیکن تیم تاسیسات در پایان در خصوص دیدار این هفته تاسیسات با شهروند ساری و احتمال بازی کردنش در این مسابقه، گفت: ما بازی سختی با شهروند داریم بخصوص اینکه خیال شهروند برای ماندن در لیگ برتر راحت شده است ولی تمام تلاشمان را می‌کنیم که به سه امتیاز مسابقه برسیم. درباره بازی کردن باید بگویم که به خاطر تشدید مصدومیت قطعا به این بازی نمی‌رسم و حتی یک ثانیه هم بازی نمی‌کنم.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

چوکو شاه حسینی یکشنبه , ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵

با آرزوی سلامتی برای آقای فوتسال …
انشالا که تیم لایق و شایسته تاسیسات قهرمان شه….

نام ... یکشنبه , ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷

اینجوری حرف میزنه که اگه قهرمان نشدن.مثلا از قبل گفته باشه.
نترس داورا هوات رو دارن.مث بازی رفتو برگشت با یاسین پیشرو.
مگه داور ها میتونن ببینن کسی جز شمسایی قهرمان شه.والا بخدا
اینقد هم نگو ماضعیفیم.ماشاالله تیم ملی دستته.حسن زاده که بهترین بازیکن اسیاس.با خودت جز کاندیدها بود.
ایا تیمی که دو کل تیم ملی تو اون تیم هستن تیم ضعیفیه.؟خیر
کشاورز هس
عروجی.بهترین پا چپ ایران هس
حسن زاده هس
قدرت بهادری هس
مصطفی نظری هس
خودتون هستید
خاهشا این دفه مصاحبه میکنید جوک برا خبر نگار ها تعریف نکن.

نام ... یکشنبه , ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۶

شانس قهرمانی ١٠درصد ؟؟؟؟ مگه نگفتی درصد تعیین کردن کار بقیه مربیاس

گيتى قهرمان دوشنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۹:۱۰

واقعا خجالت داره این تیم با این همه بازیکن ملى پوش دست یک بچه بود قهرمان ایران میشد حالا میگى ١٠ درصد شانس دارى؟!!!تازه ادعاى مربیگرى تیم ملى هم دارى؟؟!!!