کد خبر : 56114
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 دی 1394 - 11:23
-

منصوری:شاید برای حضور در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال کاندید شوم/کمیته فنی یک کمیته من درآوردی است

منصوری:شاید برای حضور در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال کاندید شوم/کمیته فنی یک کمیته من درآوردی است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کریم منصوری درباره افتتاح ساختمان فوتسال اظهار داشت: سال ها فوتسال به دنبال این چنین فضایی به طور اختصاصی برای خودش بود. منظور از مشارکت باشگاه ها این است که پول امسال آنها برای حضور در لیگ برتر هزینه خریداری ساختمان شد. باشگاه ها همگی در فشار مالی هستند. وی افزود: اساسنامه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کریم منصوری درباره افتتاح ساختمان فوتسال اظهار داشت: سال ها فوتسال به دنبال این چنین فضایی به طور اختصاصی برای خودش بود. منظور از مشارکت باشگاه ها این است که پول امسال آنها برای حضور در لیگ برتر هزینه خریداری ساختمان شد. باشگاه ها همگی در فشار مالی هستند.

وی افزود: اساسنامه فیفا اجازه نمی دهد که فوتسال به طور کامل از فوتبال جدا شود. ما می خواهیم در بدنه فوتبال استقلال خاصی داشته باشیم. متاسفانه فوتبالی ها از ما زیاد خوش شان نمی آید. شرکت کردن در مجمعی که تنها دو عضو فوتسالی داشته باشد دردی از ما دوا نمی کند. از چهارده تیم لیگ برتری تنها ۶ تیم در هیات رئیسه نماینده دارند. باید سعی کنیم یک نماینده در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال داشته باشیم. ما نمی توانیم به طور کامل از فوتبال جدا شویم. برزیل این کار را کرده است به خاطراینکه مقوله ویژه ای داشتند. هر سال مجمع تشکیل می دهیم اما هیچ اتفاقی برای فوتسال رخ نمی دهد.قصد داریم بخش مخصوصی از فوتسال، کمیته های داوران و کمیته انضباطی داشته باشیم.

منصوری خاطرنشان کرد: فوتسالی بودن معنایش این نیست که شما مدیر یک باشگاه فوتسال باشید. من سابقه آقای دبیری را در فوتسال نمی دانم. از طرفی دبیری سه، چهار ماه است در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال حضور دارد. باید سعی کنیم یک نماینده در هیات رئیسه داشته باشیم. اگر صلاح باشد که من کاندیدا شوم این کار را خواهم کرد. اما قصدم آن نیست که خودمان بیاییم. میخواهیم مشکلات فوتسال را حل کنیم.

عضو هیات رئیسه کمیته فوتسال گفت: کمیته فنی فوتسال کمیته من در آوردی است و به جای این افراد آنهایی که امتحان خود را پس دادند می بایست در عضویت این کمیته حضور داشته باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مهران19 یکشنبه , ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۵

به شما پیشنهاد میکنم بیشتر به جایه این حرفا به تیمت یه نیم نگاهی داشته باشی
تیم منصوری همه فوتسال دوستا میدونن مربی نداره
چرا دیگه رضا لک به قرچک نمیاد مگه تیمو قهرمان نکرد
آقای تقوی مخالف لک در قرچک هستش

بی نام یکشنبه , ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۶

منصوری جان شما خودتو با دبیری مقایسه نکن شما امروز فردا همین سمتی که داری باید بزاری بری شما از وقتی کناره اکبره تقوی قرار گرفتی ماهییت خودتو از بین بردی.
حقیقتو بگو دنباله میز و مصاحبه کردن نباش شما در حدی نیستی به فوتسال کمک کنی

گیتی تبانی دوشنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲

کریم خان منصوری دوستت داریم.تنهاکسی که ازجیبش مایه میزاره
برای قرچکیها کریم خان منصوریه.کریم خان خیلیها چشم دیدن شما رو ندارن
زنده باد کریم منصوری.
در ضمن اکثر تیمها خیلی دوست دارن یه نفر مثل تقوی سرپرست تیمشون باشه.