کد خبر : 56081
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 دی 1394 - 12:23
-

کدام مربی رکورد می شکند؟/سه مربی در آستانه هت تریک

کدام مربی رکورد می شکند؟/سه مربی در آستانه هت تریک

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در حالی لیگ برتر فوتسال به انتهای خود می رسد که قهرمانی هر کدام از تیم های مدعی و بالا نشین می تواند باعث ثبت یک رکورد برای مربیان این تیم ها شود. در حال حاضر سه مربی بالانشین لیگ هر کدام دارای دو عنوان قهرمانی در لیگ کشور هستند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در حالی لیگ برتر فوتسال به انتهای خود می رسد که قهرمانی هر کدام از تیم های مدعی و بالا نشین می تواند باعث ثبت یک رکورد برای مربیان این تیم ها شود.
در حال حاضر سه مربی بالانشین لیگ هر کدام دارای دو عنوان قهرمانی در لیگ کشور هستند ، بدین ترتیب که وحید شمسایی در دو سال اخیر با تیم های دبیری تبریز و تاسیسات دریایی تهران به عنوان قهرمانی رسیده است.
علی افضل با تیم های فولاد ماهان اصفهان و گیتی پسند و رضا لک نیز با منصوری قرچک به دو عنوان قهرمانی دست یافته اند و این بدین معناست که اگر هر کدام از این سه نفر امسال به این عنوان دست یابند در بین مربیان از این حیث با به دست آوردن سومین قهرمانی رکورد دار خواهند شد.
شایان ذکر است قهرمانی لیگ در سال ۹۰ با توجه به رای فدراسیون مبنی بر تبانی از گیتی پسند گرفته و به تیم منصوری تعلق گرفته است و به تبع آن تعداد قهرمانی افضل از سه به دو و قهرمانی های لک در مقام مربی از یک به دو افزایش یافته است .
البته در این میان به لحاظ احتمالات و آنهم بسیار کم اگر شانسی برای دبیری تبریز متصور شویم ، اصغری مقدم هم می تواند برای اولین بار به عنوان مربی شانس کسب عنوان قهرمانی را داشته باشد که این احتمال بسیار اندک و با اماو اگرهای فراوان است.
در هر صورت قهرمانی امسال لیگ برای هر کدام از سه تیم مدعی می تواند منجر به کسب سومین جام در کارنامه شمسایی ، افضل یا لک در مقام سرمربی شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹

انشالله گیتی پسند قهرمان میشه

نام ... یکشنبه , ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳

فقط وحید شمسایی!

مهران 19 یکشنبه , ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۰

با این که رضا لک گیتی رو نبسته خدایی خوب نتیجه گرفته این هنر یه مربی رو نشون میده .سلطان لک اگر قهرمانم نشه تو قلب ما جا داره

گیتی تبانی دوشنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۳

جدا از رضا لک که مربی موفقی هست گیتی فقط با تبانی میتونه قهرمان بشه.البته اگه دبیری بذاره