کد خبر : 56080
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 دی 1394 - 10:17
-

کفاشیان:هزینه ساختمان کمیته فوتسال یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون است/لیگ فوتسال را اهالی فوتسال اداره می کنند

کفاشیان:هزینه ساختمان کمیته فوتسال یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون است/لیگ فوتسال را اهالی فوتسال اداره می کنند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی کفاشیان در ابتدای مراسم افتتاح ساختمان فوتسال اظهار داشت: این ساختمان مستقل خریداری شده است تا از امسال فوتسال به طور مستقل عمل کرده و استقلال خودش را داشته باشد. ما در مراسم افتتاح این ساختمان خواستیم که مسئولان کمیته فوتسال برای آینده این رشته از رده نوجوانان تا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی کفاشیان در ابتدای مراسم افتتاح ساختمان فوتسال اظهار داشت: این ساختمان مستقل خریداری شده است تا از امسال فوتسال به طور مستقل عمل کرده و استقلال خودش را داشته باشد. ما در مراسم افتتاح این ساختمان خواستیم که مسئولان کمیته فوتسال برای آینده این رشته از رده نوجوانان تا بزرگسالان لیگ‌های مختلف برگزار کنند و به نوعی سازمان لیگ فوتسال مستقل داشته باشیم.

وی درباره حواشی زیادی که همواره در لیگ فوتسال شاهد هستیم یادآور شد: از این پس لیگ فوتسال توسط اهالی فوتسال اداره خواهد شد. اعتقاد من این است که باید روی مسائل فرهنگی کار شود و با خاطیان برخورد جدی صورت بگیرد تا شاهد کمترین حواشی باشیم.

کفاشیان درباره هزینه‌های ساختمان سازمان لیگ فوتسال گفت: مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای خریداری این ساختمان هزینه شده و ما هم کمک کردیم که این کار صورت بگیرد تا فوتسال، مستقل شود و در آنها انگیزه ایجاد کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.