کد خبر : 56207
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 دی 1394 - 13:24
-

رحمانی:بدون توجه به جدول به دنبال دفاع از شان فوتسال قم هستیم/از تمام هواداران مان می خواهیم در کنارمان باشند

رحمانی:بدون توجه به جدول به دنبال دفاع از شان فوتسال قم هستیم/از تمام هواداران مان می خواهیم در کنارمان باشند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، یاسین پیشرو که با توجه به از دست دادن امتیازات در برخی مقاطع فصل از بلندپروازی مدیران این تیم فاصله گرفت اکنون در میانه جدول حضور دارد. آنها البته یکی از تیم هایی هستند که معادله قهرمان این فصل لیگ برتر را مشخص خواهند کرد. دیدار برابر مس سونگون

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، یاسین پیشرو که با توجه به از دست دادن امتیازات در برخی مقاطع فصل از بلندپروازی مدیران این تیم فاصله گرفت اکنون در میانه جدول حضور دارد. آنها البته یکی از تیم هایی هستند که معادله قهرمان این فصل لیگ برتر را مشخص خواهند کرد. دیدار برابر مس سونگون که در حال حاضر با اختلاف دو امتیازی از تاسیسات دریایی به عنوان صدرنشین حضور دارد این هفته به مصاف یاسین پیشرو خواهد رفت.

علی رحمانی، مدیرعامل یاسین پیشرو درباره دیدار این هفته تیم شان برابر مس سونگون گفت: بازیکنان ما به اهمیت این دیدار کاملا آگاه هستند و بدون توجه به جدول به دنبال این هستیم که از شان فوتبال قم دفاع کنیم و نماینده شایسته ای برای این شهر باشیم. این دیدار یک دیدار سرنوشت ساز برای مس سونگون خواهد بود و بازیکنان ما با فراغ بال تنها به انجام یک بازی جوانمردانه خواهند پرداخت و مطمئن باشید فوتبال پاکی را به نمایش خواهیم گذاشت.

مدیرعامل یاسین پیشرو درباره این احتمال که با توجه به از دست رفتن رتبه های بالای جدول برای تیمش احتمالا آنها این بازی را جدی نخواهند گرفت نیز گفت: به هیچ وجه اینطور نیست. فوتبال ورزش پاکی است و همه ما می خواهیم از فوتبال لذت ببریم. نمی خواهیم حتی یک درصد در این رابطه شک و شبهه ای به وجود آید. تمام بازیکنان ما با آمادگی روحی و ذهنی کامل در این بازی حاضر می شوند و از دو دیدار آینده مان به دنبال ۶ امتیاز هستیم و هدف بازیکنان و کادر ما این مساله است.

رحمانی در پایان گفت: از تمام هواداران مان می خواهیم با حضور در آخرین بازی ما در استادیوم خانگی در روز سه شنبه در کنار ما باشند و یک پیروزی شیرین را در کنار هم جشن بگیریم.

وی در پایان درباره برنامه های این باشگاه برای فصل آینده نیز گفت: از هم اکنون برنامه های ما برای حضوری مقتدر در فصل آینده را آغاز کرده ایم و مطمئنا جزو مدعی اصلی در لیگ آینده خواهیم بود. تلاش بازیکنان ما در این فصل هم قابل تقدیر است و آنها علیرغم مشکلات و کاستی هایی که وجود داشت بازی های در خور ستایشی را به نمایش گذاشتند اما به مردم ورزش دوست قم این قول را خواهیم داد که یاسین پیشرو در فصل آینده تیمی مدعی قهرمانی را از همان ابتدا وارد مسابقات خواهد کرد و جا دارد از مالک باشگاه نیز بابت حمایت هایی که در این مدت صورت داده اند تشکر ویژه ای داشته باشیم.

منبع:ورزش سه

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

یاشاسین مس دوشنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۹

مال این صحبت ها نیستید

نام ... سه شنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۰:۳۶

قم فقط محسن امپراطور و میخاد
فقط با امپراطور میتونیم قهرمان بشیم
بجای اینهمه شعار ب داد فوتسال قم برسید و دست از این باند بازیاتون بردارید

نام ... چهارشنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۷:۰۹

امپراطورتوحفاری چکارکردخخخخخ