کد خبر : 56325
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 دی 1394 - 18:51
-

شانس سه تیم برای قهرمانی برابر است/هفته سختی را پشت سر گذاشتم/قم ثابت کرد فوتسال ما پاک است/از جابری تشکر می کنم

شانس سه تیم برای قهرمانی برابر است/هفته سختی را پشت سر گذاشتم/قم ثابت کرد فوتسال ما پاک است/از جابری تشکر می کنم

وحید شمسایی مربی بازیکن تیم تاسیسات دریایی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد پیروزی پرگل تیمش مقابل شهروند ساری و صعود به صدر جدول گفت:ما بیش از ۲۰ هفته در صدر بودیم اما هفته گذشته که صدر را از دست دادیم روزهای بدی داشتم و هفته سختی را پشت سر گذاشتم.برای این

وحید شمسایی مربی بازیکن تیم تاسیسات دریایی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد پیروزی پرگل تیمش مقابل شهروند ساری و صعود به صدر جدول گفت:ما بیش از ۲۰ هفته در صدر بودیم اما هفته گذشته که صدر را از دست دادیم روزهای بدی داشتم و هفته سختی را پشت سر گذاشتم.برای این بازی استرس زیادی داشتیم اما بازیکنان فوق العاده بودند و تفاضل گل خود را هم بهبود بخشیدیم.

شمسایی با اشاره به توقف مس مقابل یاسین پیشرو اذعان داشت:قمی ها در این بازی جوانمردانه بازی کردند و علیرغم اینکه با دو گل عقب افتادند کار را به تساوی کشاندند.قم ثابت کرد که فوتسال ما پاک است.

مربی- بازیکن تاسیسات با اشاره به شانس قهرمانی تیمش تاکید کرد: با توجه به اتفاقات رخ داده و هم امتیاز شدن هر سه تیم، شانس هر سه تیم را برای قهرمانی برابر می دانم.

شمسایی با شاره به اینکه باید برای داشتن چنین لیگی که در هفته آخر سه تیم شانس قهرمانی دارند به جامعه فوتسال و استعدادهای سرشار آن بالید اذعان داشت:از آرش جابری تشکر می کنم که در هفته های پایانی تمهیداتی اندیشید تا همه چیز به خوبی برگزار شود.در همه بازی ها ناظران انضباطی و داوری به خوبی اتفاقات را رصد می کنند و این برای برگزاری یک لیگ بی حاشیه مناسب است.

کاپیتان تاسیسات در پایان به بازی هفته آینده تیمش با فردوسی اشاره کرد و گفت:ما کاری به این نداریم که فردوسی سقوط کرده است.بازی در مشهد همیشه برای ما دشوار بوده و می دانیم چه روز سختی در این بازی داریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 17 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

سید سه شنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۴

فقط شاکر قم باش
همه جوره مدیون قمی ، هم تیمش ، هم بازیکنای قمی که داری
ایولا یاسین قم

نام ... سه شنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۷

شما بایدم ممنون جابری باشی.۵۰درصد قهرمانیت مال این آقاس.این نبود کی سر تیم های رقیبتو میبروند

چوکو شاه حسینی سه شنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۸

بله … آقای فوتسال ، حقشه که قهرمان شه….. قهرمانی شخصیت میخاد که فقط تاسیسات و گیتی پسند امسال شخصیت قهرمانی دارن…
دم برو بچ قم گرم….

طرفدار گیتی سه شنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۸

تبانی کرده با ساری.تف به این فوتسال.پر از مافیایت.
بله اگه بازی با قرچک توپ نیم متر تو گل را قبول میکرد الان قهرمان بودیم.تف به این فوتسال کثیف.تیمی که یازده تا گل رفت و برگشت خورده حالا با گلابراژ وتبانی قهرمان میشه.تف به عدالت فوتسال.تف به مافیا.تف…

طرفدار گیتی سه شنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۳

تیم هایی مثل ساری باید منحل بشن که زحمات تیمای دیگه را با بیخیالی حروم میکنند.به خدا که ما از فردوسی مشهد هم میترسیم.امیدوارم در شهر امام رضا بی عدالتی رخ نده

طرفدار شهروند چهارشنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۰:۱۲

قهرمانی لیاقت میخواد که شما ندارید فکر کنم پرونده ساروی ها برای همه روشنه که همیشه پاک بازی کردن تواین بازیم با این باخت خودشون بیشتر ضرر می کردن اگه مشهد می برد خداروشکر موندیم تو لیگ برتردرضمن شماها هم برید ز لحاظ فنی خودتونو بالا ببرید
با تشکر

طرفدار گیتی سه شنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۵

تبانی تبانی…م تو قهرمانی

امیر سه شنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۶

کدوم یکی از مربیهای بزرگ دنیا ۳سال پشت سر هم قهرمانی گرفته؟؟؟؟ اونم تو اولین سالهای مربیگری
فرگوسن.آقای خاص….؟
مگه میشه!حتما یه جای کار ایراد داره
تیمی که تو دو بازی ۱۱ گل از گیتی خورده چطوری میتونه قهرمان باشه؟؟؟؟؟

Yosef سه شنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۲

طرفدارای گیتی اگه الان صدر بودن فوتسال میشد پاک
بشینید سر جاتون تاسیسات با این همه مهره و مدیریت سلطان فوتسال باید قهرمان شه اگه نشه عدالت از بین میره

نام ... سه شنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۶

اقاى شمسایى این قهرمانى ها مفت نمی ارزه وقتى داورى ها با گیتى اینجورى میکنن……
البته هنوزم امید هست اگه خدا بخواد انشا الله به حق حضرت فاطمه زهرا قهرمانیم….

فوتسال قم سه شنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۳

اصغر، ابولقاسم و سعید تقی زاده تو رو بخدا برگردید تو قم بازی کنید برا فصل بعدی ♥ عاشقتونیم ولی تا کی دلتنگی؟ ♥

طرفدار گیتی سه شنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۲

بازیکنای مشهدی لیگ را از دست دادید ولی جان امام رضا شرافتتون را از دست ندید

محمود سه شنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۸

واقعا که چه لیگ کثیفی داریم.تیمی که یازده تا خورده باید با تبانی قهرمان بشه

عشق.گیتی سه شنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۴

صدرنشینی با مافیا بازی اه اه اه اه به این فوتسال کثیف.
بله آقای شمسایی باید از آقای جابری تشکر کنی همه بازی هارو واست در میاره سفارش میکنه به داور منم بودم تشکر میکردم

عشق.گیتی سه شنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۹

آقا محمود
اولا هنوز تاسیسات قهرمان نشده که داری میگی و نا امید شدی همه چیز دست خداست وانشاالله جواب بی عدالتی رو بهشون میده خود خدا و حق رو به حقدار میده

Yousef چهارشنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۹:۲۰

این اصفهانیا تا تیمشون نمیتونه قهرمان شه صداشون در میاد
هر سال هم همین بحث هارو راه میندازن
خسته نشین یه وقت با این بحث های فنی

نیروگاه چهارشنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵

وحید شمسایی تو قهرمانی تاسیسات رو مدیون تیم قم و بچه های قمی تاسیسات هستی وگرنه خودت اگر بازی میکردی با این همه بازیکن هشتم هم نمیشدی اصلا در مقابل فوتسال قم عددی نیستی شمسایی