کد خبر : 56332
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 دی 1394 - 23:38
-

غیاثی: طوری بازی کردیم که انگی به ما نزنند/ تماس با بازیکنان ما به هیچ عنوان صحت ندارد

غیاثی: طوری بازی کردیم که انگی به ما نزنند/ تماس با بازیکنان ما به هیچ عنوان صحت ندارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سیدمهدی غیاثی بعد از پایان مسابقه تیمش با مس سونگون ورزقان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور که با تساوی سه بر سه به پایان رسید، تصریح کرد: بازی واقعا سخت و نفس‌گیر بود. وی ادامه داد: ما بازی حساس و دشواری را پشت‌سر گذاشتیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سیدمهدی غیاثی بعد از پایان مسابقه تیمش با مس سونگون ورزقان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور که با تساوی سه بر سه به پایان رسید، تصریح کرد: بازی واقعا سخت و نفس‌گیر بود.

وی ادامه داد: ما بازی حساس و دشواری را پشت‌سر گذاشتیم زیرا به نظر من تیم مس سونگون واقعا تیم خوبی است و جایگاه آنها در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال تا هفته بیست و چهارم این شایستگی و توانمندی آنها را به واقع نشان می‌داد.

*طوری بازی کردیم که هیچ انگی در آینده به ما زده نشود

سرمربی تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم تاکید کرد: با این حال ما باید در این دیدار حساس و سخت به شکلی بازی می‌کردیم که هم از اعتبار و جایگاه فوتسال قم به خوبی دفاع کنیم و هم اینکه هیچ انگی در آینده به ما زده نشود که در تعیین قهرمان یا تیم سقوط کننده به دسته پائین‌تر دخیل بوده‌ایم.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه در جدول رده‌بندی جایگاه ما در مکان پنجم بود و در پایان لیگ در نهایت یا پنجم می‌شویم یا رتبه ششم را کسب می‌کنیم تصور بر این بود که بازیکنان ما بازی را ساده می‌گیرند و مس سونگون کار راحتی در قم دارد اما این چیزی نبود که ما فکر می‌کردیم.

غیاثی تاکید کرد: ما به دنبال این بودیم که در این دیدار بهترین بازی خود را به نمایش بگذاریم و طوری باشد که تیمی که قهرمان می‌شود هیچ ارتباطی با ما نداشته باشد و تیمی که قرار است در انتهای جدول به دسته پائین‌تر برود به ما ربط داده نشود به همین خاطر در دو هفته قبل هم دیدید که شهروند ساری و فردوسی پائین جدولی را هم بردیم و در این دیدار نیز شایسته بردن بودیم.

*تماس با بازیکنان ما به هیچ عنوان صحت ندارد

وی خاطرنشان کرد: ما باید تیم مس سونگون ورزقان را در سالن شهید حیدریان قم می‌بردیم، شما دیدید که محمدحسین کوهستانی چگونه در موقعیتی که دو بازیکن ما با دروازه‌بان حریف تک به تک بودند فرصت گل را از دست داد و تیم ما را از یک گل صد در صد محروم کرد در حالی که اگر کوهستانی از خودگذشتگی می‌کرد و پاس گل می‌داد، آن توپ گل می‌شد و ما می‌بردیم.

سرمربی تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم عنوان کرد: با این حال چیزی از ارزش‌های تیم مس سونگون کم نمی‌شود، آنها تیم پرقدرتی هستند و با بازیکنان بسیار خوبی که دارند برای قهرمانی بسته شده‌اند ولی ما باید طوری بازی می‌کردیم که در قهرمانی تیمی تاثیرگذار نباشیم.

وی در پاسخ به این که در محافل گفته می‌شود از جانب رقبا با بازیکنان شما تماس گرفته شده، آیا این موضوع را قبول دارید یا خیر؟ تصریح کرد: به هیچ عنوان این موضوع صحت ندارد، اگر هم تماس گرفته باشند ما اجازه این کار را نمی‌دهیم و دیدید که با تمام قوای خود مقابل حریف بازی کردیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۰:۰۵

گند زدی تو فوتسال قم حالا میگی از فوتسال قم دفاع کردین
پدر فوتسال قمو دراوردین بابا چی میخاین از جون ما بزارید برید دیگه خسته شدیم از اینهمه زبون بازی
اقای رحمانی جون مادرت محسن امپراطورو با بازیکنای قمی رو برگردون تا بازم فوتسال قم ب روزای خوبش برگرده
تیم قم هر سال مدعی قهرمانی بود حالا کار بجایی رسیده باید دلمون ب این خوش باشه ک مدعی قهرمانی رو متوقف کردیم
خجالت داره بخدا

فوتسال قم چهارشنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰

ببخشید آقای محسن امپراطور الان تیم پرمهره حفاری رو با این همه امکانات پنجم ششم کرده. ضمنا رفت و برگشت هم از یاسین پیشرو باخته . دم بر و بچه های یاسین پیشرو و کادرشون گرم که با این بضاعت نتایج بهتری نسبت به سالهای گذشته گرفتند. ان شاء الله سال آینده با برگشتن بازیکنان بومی برای قهرمانی تلاش میکنند.

نام ... چهارشنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹

فوتسال قمو ب چ روزی انداختن ک باید واسه مساوی با مس اینهمه جشن و پایکوبی کنن
بابا لامصبا این فوتسال تا چند سال پیش همیشه تو کورس قهرمانی بوده
البته الان منفعت اقایون غیاثی در اینه ک شلوغ بازی کنن تا نتایج ضعیفشونو با این مساوی محو کنن
بجای کار فنی و نتیجه گرفتن فقط بلدن تو حاشیه خوب کار کنن

ناشناس چهارشنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶

سرمربی رو نظری ندارم.ولی دوس بازیکن های قمی تو شهرشون بازی کنن.نه برن شهر دیگه رو قهرمان کنن
عروجی حسن زاده
تقی زاده
دهقان
برگردونید

نام ... پنجشنبه , ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۲:۳۱

مگه دهقان پدرقم رودرنیاوردجلوی قرچک بااون گل خوردنش