کد خبر : 56509
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 دی 1394 - 15:10
-

افتخاری:افرادی که روی نیمکت می نشینند باید سوء پیشینه نداشته باشند/کار سرپرستان شده حمله به داور/اشتباهات داوری عمدی نیست

افتخاری:افرادی که روی نیمکت می نشینند باید سوء پیشینه نداشته باشند/کار سرپرستان شده حمله به داور/اشتباهات داوری عمدی نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا افتخاری درباره اعتراض تیم ها به اشتباهات داوری در لیگ فوتسال اظهار داشت:لیگ ما امسال مثل دو سال گذشته مدعیان زیادی برای قهرمانی دارد زیرا رقابت در آن بیشتر شده است. این مساله باعث می شود که لیگ ما لیگ پویایی شود. همین اتفاق کار ما را سخت تر می کند. ما

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا افتخاری درباره اعتراض تیم ها به اشتباهات داوری در لیگ فوتسال اظهار داشت:لیگ ما امسال مثل دو سال گذشته مدعیان زیادی برای قهرمانی دارد زیرا رقابت در آن بیشتر شده است. این مساله باعث می شود که لیگ ما لیگ پویایی شود. همین اتفاق کار ما را سخت تر می کند. ما هم تلاش می کنیم که نظارت بیشتری داشته باشیم.

وی ادامه داد:طبیعی است که وقتی تیم ببازد اعتراض هم می کنند. واقعا کنترل این مساله خیلی سخت است. داوران ما هم اشتباه دارند البته اشتباهاتشان عمدی نیست. ما تلاش مان این است که داوری را مستقل کرده تا کنترل ما بیشتر شود. تلاشمان این است که داوران ما خوب قضاوت کنند و اعتراضات کم شود.

رییس کمیته فوتسال افزود: طبیعی است که وقتی تیمی بیشتر سرمایه گذاری کند بیشتر امید قهرمانی دارد. در حال حاضر ما سه تیم مدعی برای قهرمانی داریم.

وی درباره داوری های فوتسال گفت: داوری ها بی ایراد نبوده است اما من به آنها حق می دهم زیرا باید در یک صدم ثانیه تصمیم بگیرند. در این شرایط مغز نمی تواند سریع تصمیم بگیرد و ضریب اشتباهات بالا می رود. به همین خاطر هر تصمیمی گرفته شود یکی از تیم ها معترض خواهد شد. ما هم با تیم ها صحبت کرده ایم. هم با ناظران و هم با نمایندگان باشگاه ها. اگر اعتراضی باشد به ما گفته می شود. ما در حال حاضر چهار تیم مدعی قهرمانی داریم که برخی از آنها شانس بیشتر و برخی شانس کمتر دارند. به همین خاطر لارم است که باشگاه ها به بازیکنان توصیه کند که حق الناس را رعایت کنند و طوری مسابقه دهند که انگار خودشان یک پای فینال هستند. ما برای هر بازی به جای یک ناظر، دو ناظر گذاشته ایم. خود ما هم آنجا حضور داریم تا مشکلی پیش نیاید.

وی افزود: ای اف سی باشگاه های فوتبال را مورد تایید قرار داد تا حرفه ای شوند. در فوتسال هم قرار است چنین اتفاقی از سال ۲۰۱۸ رخ دهد. باید این را مورد توجه قرار دهیم که نیمکت تیم هایمان مشکل دارند. یک تماشاگر در طول مسابقه به نفرات روی نیمکت نگاه می کند و وقتی ببیند آنها حرکات تحریک آمیز انجام می دهند او نیز اعتراض می کند. به همین خاطر تمام افرادی که روی نیمکت می نشینند باید مورد تایید باشند و عدم سوءپیشینه داشته باشند. وقتی از نظر اخلاقی مشکلی نداشته باشند برای آنها کارت صادر می شود تا روی نیمکت بنشینند. کسی می تواند سرپرست تیم باشد که سواد داشته باشد. سوءپیشینه نداشته باشد و سوابق اخلاقی خوبی داشته باشد. در حالی که کار سرپرستی در فوتسال شده حمله به داور. با این تغییرات من فکر می کنم که لیگ ما سال به سال بهتر خواهد شد. همه چیز ما در چارچوب مقررات خواهد بود و دیگر کاری غیر از این نخواهیم کرد.

افتخاری درباره صحبت های منصوری مبنی بر من درآوردی بودن کمیته فنی اذعان داشت: کمیته فنی بحثی جداگانه دارد و منصوری مدیرعامل باشگاه است. انشاالله در مجموعه سال آینده شرایط را به گونه ای انجام می دهیم که کمیته فنی به درخواست های ما ترتیب اثر دهد. این مساله تنها در صورتی رخ می دهد که ما با آنها هماهنگ شویم یا اینکه آنها با کمیته فوتسال هماهنگ شوند.

منبع:کاپ

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.